Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אז קניתי סיטרואן C3...


davemustaine87
שימו לב! השרשור הזה בן 671 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני 6 שעות, davemustaine87 כתב:

הוא לא נותן לכבות אותו כאשר הטמפרטורה  מעל 35 מעלות(וכשהיא יורדת המנגנון עצור סע מופעל אוטומטית) 

גם אצלי 😂

לפחות אצלי, יש כפתור. 

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה בדיוק מה שהוא אמר. מעל 35 הכפתור לא מגיב, וברגע שאתה מתחיל ליסוע והטמפרטורה יורדת במעלה האוטו נכבה והמזגן באוטו הרותח מפסיק לקרר. 

מכה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה מוזר, בקקטוס אני דווקא זוכר שהמערכת לא מופעלת כאשר חם.

וכשכן אני מכבה אותה ע״י לחיצה.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 דקות, yulianx כתב:

זה מוזר, בקקטוס אני דווקא זוכר שהמערכת לא מופעלת כאשר חם.

וכשכן אני מכבה אותה ע״י לחיצה.

היא לא מופעלת כשחם, אבל היא לא ניתנת לכיבוי כך שברגע שיתקרר היא לא תתחיל לעבוד שוב. זו הנקודה.

 

דוגמה? נכנסת לאוטו, חם 36 מעלות. מתחיל ליסוע ולא יכול לכבות את ה- S&S כי חם. מגיע לרמזור או לעצור הראשון, האוטו מבין שבחוץ אין 36 מעלות אלא רק 34 -> האוטו נכבה -> המזגן מפסיק לקרר.

עריכה אחרונה על ידי פריג'י
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא זכור שלא יכולתי לכבות אותה, אבל אבדוק זאת.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לזכרוני, יש רמת גימור בחו"ל ללא המולטימדיה.

ברמת גימור הזו, יש כפתור לביטול (זמני) של ה-S&S. לאותו הכפתור יש באליאקספאס מעגל חשמלי ש"לוחץ" ומבטל בכל התנעה את ה-S&S. 

לחיצה נוספת מחזירה את המערכת לעבודה.

 

אותו הדבר ב-3008.

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השבוע נכנסתי ל-C3 שלי שלהט. אחרי שהנעתי לא הופעל הבלוטות׳ והמזגן קירר רק מהפתחים של הרגלים. עצרתי בצד, שיחקתי עם כל האפשרויות על המסך, סגרתי סוויץ׳ והנעתי שוב. שום דבר. רק אחרי שהגעתי הביתה והחניתי שוב התנעתי מחדש והאוטו חזר לעצמו כאילו להד״ם. מה זה? השליטה מהמסך כל כך רגישה לחום?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוודאי שיכול לכבות את הS&S ,לא משנה מה הטמפרטורה בחוץ.

לפני 10 שעות, פריג'י כתב:

היא לא מופעלת כשחם, אבל היא לא ניתנת לכיבוי כך שברגע שיתקרר היא לא תתחיל לעבוד שוב. זו הנקודה.

 

דוגמה? נכנסת לאוטו, חם 36 מעלות. מתחיל ליסוע ולא יכול לכבות את ה- S&S כי חם. מגיע לרמזור או לעצור הראשון, האוטו מבין שבחוץ אין 36 מעלות אלא רק 34 -> האוטו נכבה -> המזגן מפסיק לקרר.

בוודאי שיכול לכבות את הS&S ,לא משנה מה הטמפרטורה בחוץ.

  • רעיון גרוע 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 14 שעות, dani666 כתב:

עד כמה שאני יודע, כשהטמפרטורה 35 מעלות ומעלה - מערכת עצור/סע לא פעילה.  ייתכן וזו הסיבה שאתה אל יכול אז לכבות אותה (כי מבחינת הרכב היא כבר כבויה כנראה).

 

כן זאת אכן הסיבה, אבל מה שמעצבן זה שהוא באופן אוטומטי חוזר לפעילות ברגע שהטמפרטורה יורדת ל-34, בלי קשר למה שאני רציתי כשהנעתי את הרכב. וזה מאוד מרגיז. 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 22 שעות, davemustaine87 כתב:

מה שלא פתרתי ויותר מעצבן אותי זה ה-STRAT AND STOP האיום והנורא של סיטרואן. לא רק שצריך להכנס לתת תפריט על מנת לכבות, הוא לא נותן לכבות אותו כאשר הטמפרטורה  מעל 35 מעלות(וכשהיא יורדת המנגנון עצור סע מופעל אוטומטית) 

זה כמעט ניראה כאילו המהנדס שאחראי לזה ניסע להטריל את הלקוחות. אחרת אין לי סיבה למנגנון כול כך מעפן.

פשוט תקנה מתאם bluetooth to OBD עם תוכנה, כגון Carista ותדסבל את המנגון לחלוטין לתמיד בלי להתעסק עם זה יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 22 דקות, Pentos כתב:

פשוט תקנה מתאם bluetooth to OBD עם תוכנה, כגון Carista ותדסבל את המנגון לחלוטין לתמיד בלי להתעסק עם זה יותר.

 

יש לי מתאם כזה. האם עם האפליקציה שציינת זה פשוט לתפעול ?כמו כן, האם זה איכשהו יפגום לי באחריות יצרן? 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 9 חודשים מאוחר יותר...

טוב אז הגיע סיכום של שנה(מינוס חודש) ו-28 אלף קילומטר:

 

ההתרשמות שהייתה לי מהרכב בשבוע הראשון נשארה די דומה למה שעכשיו :

הרכב מאוד נוח, השילוב של המנוע גיר מצויין (הרעידות שהיו לי במצב זחילה התמתנו או שהתרגלתי אליהם ואני כבר כמעט לא מרגיש אותם).

מערכת הסטראט סטופ והתפעול מזגן דרך מסך המגע עדיין מעצבנים אותי. 

 

צריכת הדלק בתוואי של 90 אחוז בינעירוני עם פקקים ובקרת שיוט על 100 היא 1 ל-17. 

 

אמינות: היה עניין של מנורת מנוע שנדלקת ונכבית לסירוגין, שבעקבותיה הוחלפו באחריות משאבת שמן וטיימינג שהתחיל להתפורר. היה די מעצבן והשבית את הרכב ליום וחצי. מלבד זה, 10 אלף קילומטר אחרי, לא היו ענייני אמינות. 

 

בסה"כ אני מרוצה מהרכב. הפלוסים שלו גוברים לגמרי על המינוסים שלו. אבל מהתחלה לא היה לי אמון גדול בכול הנוגע לטיימינג, כול שכן עכשיו אחרי שהייתה התפוררות.

 

עוד חצי שנה בערך, שהאחריות תגיע קרוב לסיומה, הרכב ימכר. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 671 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...