Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1800 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום חברים, 
אדם נסע ברכב עם 4 ילדים במושב האחורי, נעצר ע"י שוטר, אחרי דין ודברים הוחלט על דו"ח בגין הסעה של ילד בן 5 ללא בוסטר, קרי 750 שקל ו-8 נקודות.
לאחר קבלת הדו"ח התברר שהוא נרשם על שם הילד בן 5.

כיצד כדאי לנהוג?
א. לשלם את הדו"ח ולהגיד תודה שאין נקודות על שם הנהג?
ב. להגיש בקשה לביטול ובמידה וכן באיזה טיעון? 
ג. כל רעיון נוסף יתקבל בברכה.

 

החשש האמיתי הוא הסבת הדו"ח ע"ש הנהג למרות שהוא לא מצויין בדו"ח מצורה מפורשת.

 

מצ"ב צילום הדו"ח. (שימו לב כי לא מצויין מס' רשיון נהיגה)

 

תודה מראש לכל העוזרים.

 

SAVE_20210714_141621.jpg

עריכה אחרונה על ידי Audi-T
שכחתי למחוק פרט מזהה
  • אהבתי 1
פורסם

סוגיה מעניינת. בגדול, מדובר בטעות סופר. כי פרטי הילד מופיעים גם בנסיבות, והשוטר פשוט העביר לדו"ח את פרטי האדם האחרון שבדק במסוף (הילד) ולא את הנהג. יש אפשרות לבקש את ביטול הדו"ח. במידה ויסרבו (סיכוי גבוה), תצטרך להחליט האם להשפט. ואז לתובע תיהיה אפשרות להלביש עלייך גם סעיף 6468 שגם הוא מתואר בנסיבות. 

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם

אם באמת אין נקודות לנהג אני במקומך הייתי משלם ושוכח, ראש קטן כמו שאומרים.

כמה זה 750 מול להיות ספק מורשע במשפט?

משתדל לעזור

פורסם

שלם ושכח

 

לא אל תשכח

 

מי מעיז להסיע ילד לא חגור

  • אהבתי 3
  • רעיון טוב! 2

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

באופן כללי אל תיתן לילד לעשות עוד עבירות עד גיל 7,שלא יחייבו אותו בנהיגה מונעת. 

  • מצחיק 2
  • רעיון טוב! 1

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

אם לא תתייחס, יגיע להוצל''פ. מעניין מה עושים בהוצל''פ עם תיקים שנפתחים לגילאים האלו בטעות.

השאלה אם מישהו יגדיל ראש ויסב את הדוח על שמך. לא מאמין שזה יקרה.

אין פרטי נהג. אם הרכב על שמך יכולים להסב את הדוח על שמך. שוב, לא מאמין שזה יקרה.

אני לא הייתי משלם (את הלקח למדת ותעבור לרכב 7 מקומות כן ירבו). לא יכול להמליץ לך לעשות כך.

ממליץ למשטרה לבצע עדכון תוכנה שיוציא בודעת שגיאה אם מנסים להוציא דוח תנועה (עם אופציית 'עקוף')ע''ש מישהו מתחת לגיל 16.

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם
לפני 8 שעות, tinoki כתב:

אם לא תתייחס, יגיע להוצל''פ. מעניין מה עושים בהוצל''פ עם תיקים שנפתחים לגילאים האלו בטעות.

 

נו,

ייקחו לו את הבימבה, מה השאלה.

הייתי משלם ולומד לקח.

 

alfa 156 2.5.

פורסם

תצחקו או לא, קראתי שחה"כ מרגי מש"ס הגיש הסתייגות המכונה "חוק הבימבה" שילד שנוסע בין 2 ל 4 תושבת הבימבה..

  • מצחיק 1

משתדל לעזור

×
×
  • תוכן חדש...