Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1638 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הלך לי הסורק OBD2, משהו קרה לו וקפצתי לקנות אחד באיביי אבל מצאתי שיש היום כמה סוגים לOBD2 בסגנון ELM327 הכחול. עכשיו בדקתי באתר של ELM ואין להם כאלו גרסאות 1.5 ולא 2.1. 

מצאתי שיש היום 2 סוגים של גרסה "1.5" אחד שהוא PCB בודד והשני הוא  DUAL PCB. מה ההבדל בניהם? להלן כמה תמונות לרפרנס

 

dual pcb

spacer.png

spacer.png

spacer.png

spacer.png

spacer.png

spacer.png

 

One Pcb

 

spacer.png

spacer.png

spacer.png

spacer.png

spacer.png

 

 

Daredevil

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם (נערך)

ממה שאני מבין, הראשון הוא המוצלח, עם הציפ (microcontroler, זה שבעצם מפרש את המסר הנכנס ומחליט איזה מסר יוצא מהצומת) המסומן בתמונה - PIC18F25K80. 

בשני, ככל הנראה, משתמשים בציפ עלום שם וכנראה לא איכותי, ולכן עדיף להסתיר אותו מאחורי ה"טיפה" השחורה. 

 

מצרף קישור (עם עוד הרבה דברים נחמדים): 

https://cvtz50.info/en/elm327/

 

לגבי הpcb (כפול או בודד), אני לא חושב שיש לזה קשר (או לכל הפחות לא יודע). 

 

עריכה: 

בכל מקרה, תשקיע עוד קצת ותקנה משהו יותר טוב מהסוג הכחול הזה. כל הזולים האלה הם כמו רולטה. קנה משהו מוכר עם המלצות. 

עריכה אחרונה על ידי Gal Atun
  • אהבתי 2

 

Peugeot 206 1.4  2007 manual  (past) 

Fiat Panda  1.2  2011 manual (past) 

Volvo S80 3.0 2015 automatic (present) - שרשור מעקב

פורסם
לפני 9 שעות, Gal Atun כתב:

ממה שאני מבין, הראשון הוא המוצלח, עם הציפ (microcontroler, זה שבעצם מפרש את המסר הנכנס ומחליט איזה מסר יוצא מהצומת) המסומן בתמונה - PIC18F25K80. 

בשני, ככל הנראה, משתמשים בציפ עלום שם וכנראה לא איכותי, ולכן עדיף להסתיר אותו מאחורי ה"טיפה" השחורה. 

 

מצרף קישור (עם עוד הרבה דברים נחמדים): 

https://cvtz50.info/en/elm327/

 

לגבי הpcb (כפול או בודד), אני לא חושב שיש לזה קשר (או לכל הפחות לא יודע). 

 

עריכה: 

בכל מקרה, תשקיע עוד קצת ותקנה משהו יותר טוב מהסוג הכחול הזה. כל הזולים האלה הם כמו רולטה. קנה משהו מוכר עם המלצות. 

איזה אחד יש שמומלץ? 

פורסם

אני יכול להמליץ על החברה obdlink, מניסיון אישי שלי (לי יש את המכשיר עם הכבל, לא הבלוטוס). יש כמה דגמים שונים, כל אחד מהם אמור להיות מצויין. 

 

Obdlink lx: 

₪ 194.90 | OBDLink LX Bluetooth: Professional Grade OBD2 Automotive Scan Tool for Windows and Android DIY Car and Truck Data diagnostics

https://a.aliexpress.com/_uuolf9

 

Obdlink ex: 

https://www.amazon.com/dp/B081VQVD3F/ref=cm_sw_r_cp_apa_glt_fabc_QTJJJJ9WBNS68ZCNQZB4

 

יש גם משהו יותר פשוט, אבל  עושה את העבודה: 

₪ 34.72  11%OFF | KONNWEI KW902 Bluetooth ELM327 V1.5 Chip PIC18f25k80 OBDII Code Reader ELM 327 Diagnostic Tool Works on Android PC 16Pin kw 902
https://a.aliexpress.com/_vljnIx

 

אם במקרה הרכב שלך הוא מקבוצת fca (פיאט או אלפא למשל) לך על obdlink. 

 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 2

 

Peugeot 206 1.4  2007 manual  (past) 

Fiat Panda  1.2  2011 manual (past) 

Volvo S80 3.0 2015 automatic (present) - שרשור מעקב

פורסם

מצטרף להמלצה בתגובה מעלי, יש לי את ה Obdlink LX, עובד מעולה. 

 

הסיניים בשקל גרועים מאוד. 

 

 

פורסם

היו לי איזה 4 או 5 כחולים ושחורים. אחד או שתיים הפסיקו לעבוד כמעט על ההתחלה,  אחד לא התחבר ל Bluetooth כמו שצריך, היו גם כמה שכן עבדו טוב אבל עדיין היכולת שלהם מוגבלת והם לא שווים הרבה. 

 

ממליץ להשקיע באחד איכותי יותר. 

 

 

פורסם
בתאריך 28.6.2021 בשעה 19:23, Buki כתב:

היו לי איזה 4 או 5 כחולים ושחורים. אחד או שתיים הפסיקו לעבוד כמעט על ההתחלה,  אחד לא התחבר ל Bluetooth כמו שצריך, היו גם כמה שכן עבדו טוב אבל עדיין היכולת שלהם מוגבלת והם לא שווים הרבה. 

 

ממליץ להשקיע באחד איכותי יותר. 

הבאסה ששאלתי אחרי שכבר קניתי את השניים הכחולים.

כנראה שלא תהיה ברירה אלא לקנות אחד טוב יותר מהם כמו שהמליצו פה.

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם

יש לי נסיון מעולה עם סורקים של VGATE.

האחרון שרכשתי הוא VGATE ICAR PRO והוא פשוט עובד מצויין.

רכשתי את הגרסא שתומכת BT4 וממליץ בחום למי שמחפש סורק פשוט ואמין:

https://www.aliexpress.com/item/32955223308.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.5fa11586yWkUmW&algo_pvid=6f20d19b-00a4-4aaf-91fd-4a824fdb2dec&algo_exp_id=6f20d19b-00a4-4aaf-91fd-4a824fdb2dec-3

 

Chevrolet Cavalier 1999 - 2012-2015 | Citroen C5 2003 - 2015-2017 | Oldsmobile Alero 2002 - 2017-2017 | Chevrolet Sonic R S2015 - 2017-2024

BYD Dolphin 2024 Design 2024-Unknown

BYD Atto 3 2024 Design 2024-Unknown

  • 5 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

יש עוד המלצות לחיוב או לשלילה לדגמים בסיסיים מסין?

 

מה ההבדל בין iCar Pro BT3 לעומת BT4?

מהירות חיבור או חסכון בחשמל לא באמת משנים בשימוש כזה.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...