Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מיצובישי אקליפס או יונדאי טוסון?


Sagichim
שימו לב! השרשור הזה בן 1206 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום

צריך לקבל החלטה בין מיצובישי אקליפס דגם intense עליה בנובמבר 2019 יד ראשונה מליסינג, 37000 קמ. מחירון יבש 110000 מוכנים לעשות  רק הנחה של 5% על הליסינג כלומר 104500₪ בגלל שאין הרבה רכבים כאלה שנמכרים.

מצד שני טוסון מנוע 2000 דגם פריים, עליה פברואר 2018, 40000 קמ יד ראשונה פרטית (כלמוביל) מחירון כ 99000 דורשים 96500₪.

תמה אתם אומרים?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זהו שהוא די הבהיר לי ש 104000 זה מחיר אחרון לא נראה לי שיש סיכוי להתקרב ל 100. קראתי לאחרונה ביקורות לא כל כך מהללות על האקליפס בהשוואה לדומותיה, למרות שבהצעה הזו הרכב רק בן שנה וחצי, זה די מפתה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הטוסון נוח ושקט יותר, המושב האחורי ותא המטען מרווחים יותר, ואיכות החומרים בתא הנוסעים עדיפה.

לאקליפס יש יחידת הנעה זריזה באופן משמעותי אבל היא שתיין לא קטן, קצת קופצני, צפוף מאחור ורועש.

אני חושב ששתי האופציות לא מדהימות. מבין שתיהן הייתי בוחר בטוסון.

מעבר לכך לגבי מחירון, קחי בחשבון שאם משהו קורה לרכב דקה אחרי שאת רוכשת אותו את מקבלת פיצוי לפי מחירון משוקלל של לוי יצחק ולא לפי מה ששילמת.

אם את פתוחה להצעות הייתי בודק קיה ספורטאז' שמגיע עם מערכות בטיחות בניגוד ליונדאי טוסון שלפני מתיחת הפנים.

  • רעיון טוב! 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נסעתי על שניהם מהעבודה ואתן לך את חווית דעתי הסובייקטיבית ביותר:

 

היונדאי לא נוחה בכלל לטעמי, מתנדנדת מחוץ לעיר וחובטת בתוך העיר, מנוע ה''2000'' מרגיש כמו מנוע 1600 עייף ורזה מאוד שלא סוחב מספיק טוב, אותי אישית הגיר נורא מעצבן כי יש לו זמן השהייה בלתי סביר להחלפת הילוכים וקורה מצב שאתה מוריד רגל מהגז ב-3,500 סל''ד והמנוע נשאר על הטורים איזה 2.5 שניות לפני שהוא מעלה הילוך.

האקליפס לעומת זאת עם מנוע ה-1.5 טורבו אומנם לא מטוס, אבל לא פראיירית, ויש למנוע המון בשר כבר מטורים נמוכים, למרות שאני לא מעריץ גדול של איכות ההרכבה של מיצובישי ובכל רכב שנסעתי של מיצובישי הרגשתי שבכל פינה חוסכים עליי, גם באאוטלנדר שזה רכב של 300 אלף שקל המרחב הפנימי מפנק בערך כמו באטרז', הכפתורים מרגישים מגעיל, הגימור רופף.

אישית הייתי ממליץ לך לבצע נסיעות מבחן על הראב 4 וה-CRV.

עריכה אחרונה על ידי שליקו99
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צודק, נפלה בידי טעות... 

חשבתי שהרכב יותר יקר, עם זאת, עדיין לא מצדיק את הייבוא הישיר של כפתורים ופלסטיקות מרכבים כמו הספייס סטאר והאטראז' לתוך תא הנוסעים והדאש.

אני מניח שנסעתי על גרסת הבסיס (נפח 2.0, גיר רציף), עם זאת עליי לציין את ביצועי המנוע הדי מבישים לרכב 2021 ושהיו מבישים גם לרכב מהדורת 2010 בתג מחיר כזה.

עריכה אחרונה על ידי שליקו99
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1206 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...