Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צריכת שמן בוולוו S60 ש יצור 2015


מעבר לפיתרון נפתר ע"י ליין מן,
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1327 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מקריאה ראשונה - נראה חריג (אבל המתן כמובן לתגובות נוספות).

האם אתה יכול להעריך מתי שמת לב לכך ?

והאם יכול לקשור את זה לאירוע מסויים ? (למשל - לאחר החלפת שמן, אולי שינו את הצמיגות והיא אינה מתאימה ?)

alfa 156 2.5.

פורסם

הייתה בעיה בבטריה כי בדיקת שמן היא דיגיטלית בלבד. 

המד הדיגיטלי השתגע   

עד היום לא הייתה בעיה. 

גם לא נסעתי הרבה. 

פורסם

זה פשוט רעיון כל כך נורא, אני לא מצליח להבין למה וולוו בחרו בו.

בכל מקרה, וולוו כן הציעו את הרכב עם מדיד שמן נורמלי ברכבים שהם מכרו למשטרה, כך שבאירופה זה הפך לשידרוג פופולארי להזמין את המדיד שמן של חבילת המשטרה לפי המק"טים

https://usparts.volvocars.com/a/Volvo_2016_S60/42826511__5701748/Oil-pump-and-line/GR-363179.html

כבר חתמתי...

פורסם

וולוו חזרו אלי עם פתרון של החלפת חלקים במנוע , עלות 15000 שח היצרן לא משתתף בזה 

האם מומלץ לפתוח מנוע. ? או למלא כל פעם שמן ? 

פורסם
בתאריך 27.4.2021 בשעה 09:14, ronen7 כתב:

הוולוו צורך 400 גרם שמן ל 1100 קמ 

האם זה תקין ?

הרכב 2015 עם 60000 קמ. 

תודה

מה צמיגות השמן אשר מטפלים ברכב.

האם בדקו לחצי דחיסה - האם הציעו לעשות פלאשינג

מה הטיפול שהמוסך ממליץ - 

 

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם (נערך)
לפני 8 דקות, ליין מן כתב:

מה צמיגות השמן אשר מטפלים ברכב.

האם בדקו לחצי דחיסה - האם הציעו לעשות פלאשינג

מה הטיפול שהמוסך ממליץ - 

 

 

 

אייל.

צמיגות השמן 0W-20

מה שעשו / לדבריהם : מילאו שמן מנוע עד המקסימום , נתנו לי לנסוע 1100 ק״מ בדיוק ולאחר מכן בדקו במחשב שלהם צריכה : היה חסר בין 300-400 גרם ל 1100 ק״מ 

הרכב בשווי 70000 שח , פתיחת מנוע אולי תביא לבעיות אחרות  ?  ...

מציעים החלפת גומיות אטמים ואולי גם טבעות אם הבנתי נכון ...

 

עריכה אחרונה על ידי ronen7
פורסם (נערך)

האם  בוצע במנוע פלאשינג, לניקוי המנוע וטבעות המנוע מבפנים.
האם במוסך / או השירות הטכני של היבואן - הציעו לעבור לצמיגות שמן יותר גבוהה כגון

5W-30 

 

כדאי ליצור קשר עם המחלקה הטכנית של היבואן - כדי להבין מדוע הבעיה הופיעה..

ואולי יש להם ניסיון בטיפול בעוד רכבים.. אפשר כי לאחר שימוש של כ 5 שנים,

בצמיגות נמוכה של 0W-20 בישראל..

מתחילות להופיע הבעיות 

(בלאי של טבעות המנוע, ובוצה של שמן שרוף המונעת אטימה טובה)

 

 

אייל

עריכה אחרונה על ידי ליין מן

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם (נערך)
לפני 5 דקות, ליין מן כתב:

האם  בוצע במנוע פלאשינג, לניקוי המנוע וטבעות מבפנים.
האם במוסך / או השירות הטכני של היבואן - הציעו לעבור לצמיגות שמן יותר גבוהה כגון

5W-30 

 

כדאי ליצור קשר עם המחלקה הטכנית של היבואן - כדי להבין מדוע הבעיה הופיעה..

ואולי יש להם ניסיון בטיפול בעוד רכבים.. אפשר כי לאחר שימוש של כ 5 שנים,

בצמיגות נמוכה של 0W-20 בישראל.. מתחילות להופיע הבעיות 

 

 

 

אייל

לא בוצע פלאשינג .

לא הוצע לעבור לצמיגות אחרת 

הציעו מה שהיצרן מציע - ניתוח לב פתוח .

הכל מול המוסך המרכזי הרשמי של וולוו !

כן מצאתי באינטרנט מסמך של וולוו  עם תיאור הבעיה במנועים כאלה לעוד דגמי וולוו.  - ראה מצ״ב 

השאלה מה המסמך יועיל לי. ? 

736344905_oilcopy.pdf

עריכה אחרונה על ידי ronen7
פורסם

 

קראתי את המסמך - הבעיה כמו אצלך - תלונות לקוחות על מפלס שמן נמוך

הפתרון - החלפת הבוכנות וטבעות הבוכנות לדגמים חדשים.. .

במסמך רושמים, כי הבעיה היא בבוכנות והטבעות הישנות .. במנועים לפי קוד דגם 

 

במידה והמנוע ברכב שלך, מופיע תחת קודי הדגם הרשומים - בקש מהחברה לבדוק את הנושא

 

** מסמך די חשוב.. טוב מאוד שאתה בודק ואוסף ידע..

הייתי בודק גם באנגליה ובאוסטרליה - באתרי פורום רכב של וולו

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם
לפני 1 דקה, ליין מן כתב:

 

קראתי את המסמך - הבעיה כמו אצלך - תלונות לקוחות על מפלס שמן נמוך

הפתרון - החלפת הבוכנות וטבעות הבוכנות לדגמים חדשים.. .

במסמך רושמים, כי הבעיה היא בבוכנות והטבעות הישנות .. במנועים לפי קוד דגם 

 

במידה והמנוע ברכב שלך, מופיע תחת קודי הדגם הרשומים - בקש מהחברה לבדוק את הנושא

 

** מסמך די חשוב.. טוב מאוד שאתה בודק ואוסף ידע..

הייתי בודק גם באנגליה ובאוסטרליה - באתרי פורום רכב של וולו

 

 

אייל.

תודה. 

כן הנתונים של הוולוו שלי תואמים את הנכלל בבעיה. 

היבואן מודע ולכן לדבריו פנה ליצרן , התשובה שקיבלתי שהרכב כבר לא באחריות

ואני שואל : וולוו מייצרת רכבי פרמיום , מודעת לבעיה בייצור , הרכב שלי לא נסע הרבה , טופל כנדרש ורק במוסכי החברה 

איפה אחריות של רצון טוב או לקיחת אחריות על ייצור פגום שאין לו קשר לזמנים ? 

  • פיתרון
פורסם

אפשר ובאמת הבעיה היא בבוכנות והטבעות בוכנות הישנות - ולדעתי החברה צריכה לקחת אחריות מלאה

המתן קצת ואסוף עוד מידע, כפי שרשמתי, מעוד מקומות ואתרי אינטרנט.

 

לפני ביצוע הניתוח והחלפת הבוכנות.. הייתי בודק את האפשרות לביצוע פלאשינג טוב במנוע

ומעבר לצמיגות שמן מנוע 5W-30 - סינטטי מלא של חברות שמנים טובות.

נוסע כחודשיים ברכב, ובודק צריכת שמן ובעיות.. אפשר וזה יסדר את הבעיה

( העלות כ 600 ש"ח , תוסף פלאשינג, שמן מנוע  ופילטר חדשים )

 

במידה ויש עדיין בעיה - תמיד אפשר לחזור לפתרון הקודם - פתיחת המנוע והחלפת הבוכנות וטבעות הבוכנות.

 

לכן היית מדבר עם אחראי רציני בחברת וולוו בישראל - ומתאם איתם את הטיפול..

כדי לא להגיע למצב , שבחברת וולוו בישראל - יאשימו אותך כי הבעיות הם עקב ביצוע הפלאשינג

ומעבר לצמיגות שמן 5W-30.

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם
לפני 1 דקה, ליין מן כתב:

אפשר ובאמת הבעיה היא בבוכנות והטבעות בוכנות הישנות - ולדעתי החברה צריכה לקחת אחריות מלאה

המתן קצת ואסוף עוד מידע, כפי שרשמתי, מעוד מקומות ואתרי אינטרנט.

 

לפני ביצוע הניתוח והחלפת הבוכנות.. הייתי בודק את האפשרות לביצוע פלאשינג טוב במנוע

ומעבר לצמיגות שמן מנוע 5W-30 - סינטטי מלא של חברות שמנים טובות.

נוסע כחודשיים ברכב, ובודק צריכת שמן ובעיות.. אפשר וזה יסדר את הבעיה

( העלות כ 600 ש"ח , תוסף פלאשינג, שמן מנוע  ופילטר חדשים )

 

במידה ויש עדיין בעיה - תמיד אפשר לחזור לפתרון הקודם - פתיחת המנוע והחלפת הבוכנות וטבעות הבוכנות.

 

לכן היית מדבר עם אחראי רציני בחברת וולוו בישראל - ומתאם איתם את הטיפול..

כדי לא להגיע למצב , שבחברת וולוו בישראל - יאשימו אותך כי הבעיות הם עקב ביצוע הפלאשינג

ומעבר לצמיגות שמן 5W-30.

 

 

אייל.

תודה רבה

×
×
  • תוכן חדש...