Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1909 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום וברכה, ברכב מסוג פיג'ו 2008 דוושת הבלם מאד בולטת ביחס לדוושת התאוצה וזה גורם לאי נוחות בנהיגה. הרכב נרכש ע"י בתי שלא שמה לב לענין בהתחלה וכעת זה מפריע לה, האם יש דרך לאזן את הדוושות לגובה אחיד? הרכב משנת 2014. תודה לעונים!

פורסם

יתכן שבמוסך שמכיר את דגם הרכב יוכלו לראות ולדעת אם זה כך בכל מכונית כזאת

ואם לא, אז לסדר משהוא לפתור הבעיה.

מהיכן בארץ בתך?, כי אולי ניתן יהיה לכוונה למוסך מתאים באיזורה.

בברכה  -  רפי לין

פורסם

תודה רבה רפי, האם נתקלת בדוושות לא זהות בגובהן? באמת יכול להיות שכך זה מובנה בדגם הרכב...? (אם כן, זה לא משהו שיהיה לבתי קל להתרגל אליו, זה ממש לא קל לה להרים כל פעם את הרגל מדוושת התאוצה ולהניחה על דוושת הבלם). היא מרחובות. 

ושוב, תודה רבה!

פורסם
לפני שעה, ABSULUTT כתב:

רוב הסיכויים שזה תקין.

גש לבדיקה. תגיד תודה שאין לך קלאץ...

חחח נהיגה ברכב ידני אותי הרבה יותר מהנה...אבל לדור הצעיר זו משימה בלתי אפשרית... :) תודה!

לפני שעה, רפי לין כתב:

שאלתך סקרנה אותי וירדתי אל מכונית (פיאט בראבו) לבדוק

ו... אכן דוושת הבלם גבוהה יותר מדוושת התאוצה, במכוניתי.

בברכה  -  רפי לין

 

אוקיי, סליחה שהטרחתי אותך, אולי זה תקין ואולי מעט בולט מדי, בכל מקרה אומר לה להיכנס למוסך שיעיפו מבט. תודה רבה!

פורסם
ו... אכן דוושת הבלם גבוהה יותר מדוושת התאוצה, במכוניתי.
עדיין לא ראיתי רכב עם מבנה אחר. 

  • רעיון טוב! 1

 

 

פורסם
לפני 51 דקות, Buki כתב:

עדיין לא ראיתי רכב עם מבנה אחר. 

זה נכון, אבל באמת יש דגמים שבהם זה מורגש יותר.

אישית לי זה הציק מאוד באופל ברלינה 2016, ברמה שלקח לי איזה כמה בלימות בשביל להתרגל בכל פעם שהייתי נוהג ברכב.

יום טוב גם לך

פורסם

למה עושים את זה?

כדי שהרגל לא תחליק בין הדוושות?

אם כן אולי היה הגיוני יותר לעשות את הבלם נמוך יותר.

ובכלל, זה מקשה על Heel & toe...

Today is a great day!

Just like every day...

×
×
  • תוכן חדש...