Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1923 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

 

 

מתלבט אם לעבור קופת חולים. כל חיי אני באותה אחת, ואני תוהה האם הדשא של השכן באמת ירוק יותר.

הבנתי שהפורצדורה יחסית פשוטה. 

אני כרגע נמצא במכבי וחושב לעבור לכללית. לא הכי מרוצה ממכבי דנט. אשמח לשמוע חוות דעת על כללית ובמיוחד על כללית סמייל.

What worries you, masters you. - John Locke

פורסם

תבדוק באזור מגוריך כמה סניפים פעילים של הקופה החלופית, איזה שרותים ניתנים בהם, 

ובכלל, אפשר לבדוק ברשות להגנת הצרכן את מספר התלונות שהתקבלו לגבי כל קופה.

  • רעיון טוב! 1

סלע

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

מחזק. אני במכבי ואשתי במאוחדת. ההבדלים בשירות משמעותיים לטובת מכבי.

  • רעיון טוב! 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

רק אני רוצה לחדד משהו.
זה לא רק השירות.

קודם כל מכבי וכללית משלמות הכי טוב לרופאים. תסיקו מכאן את המסקנות המתבקשות.

דבר שני לגבי היכולות של הקופה, האישורים שתקבל והקלות שתקבל אותם - משמעותית טובה יותר בכללית ומכבי.


לגבי מכבידנט מול כללית סמייל.
שתיהן אותו דבר.
מכבידנט יותר מסודרת קצת לדעתי.

ולא הייתי עובר קופה בגלל המרפאת שיניים.
פשוט עובר סניף של מרפאת שיניים.

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 25 דקות, SlowRide כתב:

מחזק. אני במכבי ואשתי במאוחדת. ההבדלים בשירות משמעותיים לטובת מכבי.

אצלי דווקא הפוך, אני מאוחדת, אשתי והילדים מכבי. אשתי כבר רוצה להעביר את כולם למאוחדת

  • מעניין 2
  • רעיון טוב! 1

 Daihatsu YRV 01' 86 HP << Sold

KIA Cerato 08' LX 122 HP << Sold

Chevrolet Cruz 13' LT Wagon 141 HP 1.8L

 80 Mitsubishi Attrage 15' INSTYLE HP 1.2L

פורסם

כול החיים הייתי במכבי, 

 

התחשק לי כמוך לעבור לקופת חולים אחרת, עברתי לכללית. 

 

ברחתי בחזרה למכבי אחרי חצי שנה. לא יודע אם זה באופן כללי ככה, או שזה רק בסניף הספציפי, אבל זה היה פשוט זוועה. 

  • מעניין 1
פורסם

אציין רק את נושא המרשמים, חלק מסניפי רשתות הפארם לא מכבדים מרשמים של הכללית.

בשנים האחרונות זה השתפר, אבל זה די מציק להתחיל לחפש בית מרקחת שמכבד מרשמים של הכללית כשמתחת לבית/עבודה יש לך סניף פארם קרוב.

פורסם (נערך)

מנסיון עם המווווווווווווווווווווווווווווווווווווון רופאים (באמת, ובכל תחום, החל מרפואת משפחה דרך אורתופדיה ונוירולוגיה ועד לרפואת עור),

זה ממש לא משנה. רובם רובוטים שלא באמת יודעים לטפל בבעיה ועובדים לפי איזה pattern קבוע. לא הגיעו לפתרון ע"ב ה-pattern? לא תקבל תשובה לבעיה שלך. לא מהם לפחות.

יש יחידי סגולה שהם באמת מקצועיים ויסודיים ולא עובדים כמו רובוטים, אבל אלו לרוב ימצאו בקליניקות פרטיות. מצאת אחד כזה דרך הקופה (בעיקר ע"ב המלצות)? זכית.

 

פגשתי רופאים שפשוט לא הבנתי למה הם למדו 7 שנות רפואה. יש לי סיפורים מכאן עד הירח, את חלקם אני חושב שאפילו פרסמתי בפורום, ככה שהמדגם שלי הוא די מייצג.

צר לי אם פגעתי במישהו אבל זו האמת. מצאתי שהדבר הכי נכון בהקשר הזה הוא לחפש ולחקור לבד, לדרוש מהרופאים (של הקופה) את הבדיקות הרלוונטיות (רובם בונקרים בהקשר הזה), ולא לקבל את מה שרופא אומר כגזירת שמיים.

 

*כל הנ"ל מדבר על פגישות ייעוץ, פגישות לצורך אבחון וכו', לא על תחום הניתוחים ושות'.

 

**גילוי נאות - ממש היום קיבלתי תשובה לבעיה כלשהי שיש לי שאני סוחב כבר 10 שנים, מעל 15 רופאים שראיתי רק בהקשר של הבעיה הזאת ואף אחד אפילו לא היה בכיוון (חלקם אפילו הגדילו וסיפקו תשובות הזויות כמו "תמרח tiger balm" או "תתעלם מזה"), עד שרופא אחד שקבעתי איתו ממש במקרה שלח אותי סוף סוף לבדיקה הרלוונטית ("בדיקה", כולה CT, לא איזה דימות מוח). 10 שנים!!!

אז כן, אני די טעון בנושא, במיוחד היום.

עריכה אחרונה על ידי Blaz00r
  • אהבתי 3
  • מבאס 1
  • מעניין 2
  • רעיון טוב! 2
פורסם

מחזק את מה שנאמר - היה לי בעיה בכתף, חמורה (אני ספורטאי), שום אורטופד בקופה לא פתר.

רק מומחה פרטי + 1500 שח (שעל רובם קיבלתי החזר) נפתרה הבעיה.

 Daihatsu YRV 01' 86 HP << Sold

KIA Cerato 08' LX 122 HP << Sold

Chevrolet Cruz 13' LT Wagon 141 HP 1.8L

 80 Mitsubishi Attrage 15' INSTYLE HP 1.2L

פורסם (נערך)

האמת אני מאז ומתמיד במכבי וככה גם כל משפחתי וכולנו מאוד מרוצים, יש לי גם כמה מכרים שאחרי שנים בכללית עברו למכבי ולא הצטערו.

אני נוטה להאמין שלכל קופה יש סניפים עם רמת שירות גבוהה יותר וכאלו עם פחות וזה מאוד תלוי באזור ובסניף הקרוב, בסופו של דבר הסניף המקומי זה המקום שבו מבקרים הכי הרבה בשוטף.

אני אישית גר בצפון (מעלות) ומרוצה מאוד מרמת השירות של הסניפים המקומיים. בתקופה שגרתי באזור הקריות/חיפה הייתי מאוד מרוצה גם מרמת השירות של הסניפים שבהם ביקרתי שם, כולל 2 סניפי מכבי-דנט.

 

עם כללית אני שומע מהרבה מכרים בעיקר על המתנות ארוכות עד קיצוניות לרופאים מומחים או בדיקות קצת מעבר לשגרתיות, בנוסף יש לי גם הכרות אישית איומה עם טיפול בחולת סרטן בכללית שלא אפרט עליה כאן וגובלת ברשלנות רפואית ורמת שירות הזויה לגמרי של הסניף המקומי בקריות.

גם שמעתי דברים הפוכים מזוג חברים שאחד בכללית והשני במכבי שעברו לאחרונה אזור מגורים וסובלים משירות בעייתי וזמינות בעייתית של סניף מכבי המקומי ודווקא מסניף הכללית מאוד מרוצים.

כמו שאמרתי, יש סניפים ויש סניפים לכל קופה ככל הנראה.

עריכה אחרונה על ידי dalet11
  • רעיון טוב! 1

Chevrolet Cavalier 1999 - 2012-2015 | Citroen C5 2003 - 2015-2017 | Oldsmobile Alero 2002 - 2017-2017 | Chevrolet Sonic R S2015 - 2017-2024

BYD Dolphin 2024 Design 2024-Unknown

BYD Atto 3 2024 Design 2024-Unknown

פורסם (נערך)

 תודה רבה על כל התשובות פה. ממה שאני מבין ממכם דווקא עושה רושם שהרב פה הכי משבחים את מכבי, אז אולי אין לי מה לעזוב חח

רציתי גם לשאול, למישהו יש נסיון עם מרפאות שיניים פרטיות, האם ההבדל העצום בעלות שווה את זה לעומת אלו של הקופות?

למשל שאני הולך לשיננית, אני מרגיש שלא מספיק יסודית איתי בקופה, יש אוירה של תיקתוקיה קצת, השאלה אם בפרטי ינקו יותר יסודי

עריכה אחרונה על ידי TsachiE

What worries you, masters you. - John Locke

פורסם

יצא לי ללכת לשיננית במכבי דנט במוצקין וגם בכרמיאל, יצאתי מרוצה בשניהם. לפני זה הייתי הולך למקום פרטי, לא הרגשתי הבדל כלשהו מלבד המחיר.

Chevrolet Cavalier 1999 - 2012-2015 | Citroen C5 2003 - 2015-2017 | Oldsmobile Alero 2002 - 2017-2017 | Chevrolet Sonic R S2015 - 2017-2024

BYD Dolphin 2024 Design 2024-Unknown

BYD Atto 3 2024 Design 2024-Unknown

פורסם

נמצא בכללית אבל מרפאת רופאים עצמאיים. הם סבבה ודי קשובים גם אם אני בא עם דברים הזויים. תמיד הייתי בכללית ובאותו סניף אז אני לא יודע מה להגיד לגבי כללית והשוני בין סניפים אחרים.

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
×
×
  • תוכן חדש...