Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1966 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

יש כאן מישהו עם הרכב שיודע להגיד לי האם הבלמים טובים? 

עשיתי נסיעת מבחן ממש קצרה על רכב של חבר והרגיש לי שהבלמים מאוד חלשים. 

אולי אני טועה? זה באמת היה מאוד קצר ולא משמעותי בכדי לדעת באמת. 

אני שוקל לקנות את הרכב הזה בהמשך, עזרתכם

פורסם (נערך)

לפי מה שקראתי במבחן, הבוחנים התלוננו גם על הברקסים.

 

תעשה נסיעת מבחן אתה.

 

עריכה אחרונה על ידי ronrcz
פורסם

יש לבלמים ב-3 החדשה (לפחות אצלי בסדאן) מהלך קצת מוזר, ההתחלה "ליניארית" (כלומר עוצמת הבלימה יחסית לעוצמת הלחיצה על הדוושה), ובאיזושהי נקודה במהלך הדוושה פתאום הבלימה חזקה בהרבה.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

אני נהגתי כמה פעמים ב3 של אחי ולא הרגשתי שזה משהו כזה מפריע,

אולי שמים לב לזה רק כאשר נתקלים זה בעם הראשונה אחרי זה כבר מתרגלים ובולמים כמו בכל רכב אחר.

פורסם
לפני 22 שעות, ronrcz כתב:

לפי מה שקראתי במבחן, הבוחנים התלוננו גם על הברקסים.

 

תעשה נסיעת מבחן אתה.

 

זהו שכרגע בגלל הסגר הארור אין אפשרות

 

לפני 21 שעות, m3x7r3m3 כתב:

יש לבלמים ב-3 החדשה (לפחות אצלי בסדאן) מהלך קצת מוזר, ההתחלה "ליניארית" (כלומר עוצמת הבלימה יחסית לעוצמת הלחיצה על הדוושה), ובאיזושהי נקודה במהלך הדוושה פתאום הבלימה חזקה בהרבה.

מעניין

פורסם

כבעל רכב זה, סדאן 2020, פעולת הבלמים תקינה.

בכל רכב חדש, תמיד יש אפשרות לתקלה חריגה ברכב מסויים, אם יש זה מטופל במסגרת האחריות.

תסיר דאגה מליבך, הרכב עובד יפה וחלק.

בהצלחה

פורסם

זה מאוד תלוי מאיזה רכב אתה יורד.

אני כן מתרשם מהבלמים שלה כפחות "חדים". ההסבר של M3 די מכסה את זה.

אם אתה מחפש שהיא תהיה רכב מסלול, אז תחליף.

אם אתה מדבר על נסיעה יום יומית רק צריך להתרגל לזה. 

במרחק בלימה טרם הרגשתי בעיה מהותית, וכבר נדרשתי לבלימת חירום כשכלב וילד אחריו קפצו לי לכביש. במעיכה עד הסוף אין שום בעיה בבלמים ולשמחתי מרחק העצירה היה קצר מספיק. 

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
לפני 4 שעות, ניקו פ. כתב:

זה מאוד תלוי מאיזה רכב אתה יורד.

אני כן מתרשם מהבלמים שלה כפחות "חדים". ההסבר של M3 די מכסה את זה.

אם אתה מחפש שהיא תהיה רכב מסלול, אז תחליף.

אם אתה מדבר על נסיעה יום יומית רק צריך להתרגל לזה. 

במרחק בלימה טרם הרגשתי בעיה מהותית, וכבר נדרשתי לבלימת חירום כשכלב וילד אחריו קפצו לי לכביש. במעיכה עד הסוף אין שום בעיה בבלמים ולשמחתי מרחק העצירה היה קצר מספיק. 

משברולט ספארק שגם אצלי הבלמים דורשים יותר כוח. 

האמת ממש רציתי לרכוש את המאזדה ונעצרתי בגלל טסלה. 

מפחד שעוד 3-4 שנים רוב הכביש יהיה חשמלי ואני אפסיד על המזדנ את הערך שלה. 

בסופו של דבר אני לוקח הלוואת בלון וצריך גם לסגור את הבלון בסוף ממכירת הרכב. 

אם הערך יפול בגלל החשמליות הלך עלי

פורסם

^

שטויות במיץ, יש קמצוץ קטן שרץ אחרי חשמליות ועושה רעש יותר גדול מתאי המח שלו,

תעיף מבט ותסתכל כמה רכבים נמכרו בחודש הראשון של 2021, שהם בוודאות לא חשמליים או אפילו לא היברידיים, עשרות אלפים,

אם זה מאזדה, סקודה, סיאט, רנו, שברולט, ניסאן,סוזוקי,סובארו וכו...

אני חושב שיש כאלה דווקא שיחפשו מנוע בנזין בכל מחיר, יצא לי לדבר עם לא מעט אנשים, ויש מלא שלא מוכנים לוותר על מנועי בערה, היום יש מלא מנועים יעילים וחסכוניים שלא רואים טעם לסבול ברכב חשמלי מסובך ומשעמם.

וזה תקף בכל העולם, למעט בחלק מאירופה שהתחילו להקשות על רכבי בנזין עם מסים כבדים, והטבות לרוכשי רכבים חשמליים, שהשיטה שלהם באמת כבר קוטלת כל מה שהוא לא חשמלי,

אך בארץ, זה עוד רחוק מלקרות, הוכחה פשוטה, תראה את עליית המס על רכבים היברידיים, כבר לא משתלם לקנות אותם אחרי כל ההתייקרויות במס, ועוד לא סיימו, היד עוד נטויה עד 83% המס שהובטחו.

 

פורסם

אין דבר כזה שאין ABS, מה גם ש-ABS כבר כלול בתוך ESP

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

×
×
  • תוכן חדש...