Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1993 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דבר ראשון: אני יודע שזה השוואה קצת מוזרה ואין כ''כ קשר בין 2 הרכבים

אבל

אני מחפש בדחיפות לקנות רכב בעל 7 מקומות, האמינות חשובה מאד, והתקציב מוגבל איזור 40k שקל,

הרכב שאני הכי חם עליו הוא סנטה פה דיזל

 

הבעיה: שאלו שעשו קילומטרז' נמוך יחסית רוצים מחיר שחיטה שרחוק מהתקציב שלי,

 

הפתרון: ניסאן קשקאי +2 או מיצובישי גרנדיס שנכנסים בתקציב ובעלי קילומטרז' סביר (אבל לא מדהים...) הגרנדיס עשתה 190k מודל 2010 ומתודלקת בגז ובגלל החיסכון בדלק מושכת אותי מעט, הקשקאי עשתה 180 מודל 2009

 

מה דעתכם על מה הייתם הולכים?

אגב הקשקאי יקרה בכ7k שקל

 

 

 

 

פורסם

הגרנדיס נחשבת ליותר אמינה מהקשקאי+2.

מניח שבגלל הגיר הפלנטרי מול הרציף בניסאן ועוד.

יש לי חבר שעזרתי לו ב-2014 לרכוש גראנדיס 2010. הרכב כיום מתקרב ל400 אלף ק"מ לפחות חצי מהם על גז והרכב מרגיש ונוסע כמו חדש. מיותר לציין שלא היו תקלות מיוחדות והגיר מנוע מקוריים.

  • אהבתי 1
פורסם

נוחה לנסיעה גם במהירויות כביש 6 צפונה. כנראה בזכות גודל המנוע.

כחבר גאה במועדון התפרנים אני יכול לספר לך שהגרנדיס היא מלכת הקטגוריה "7 מקומות לתפרנים" עקב האמינות הגבוהה לאורך מאות אלפי ק"מ גם בתחזוקת שבר + תאימות טובה לגז. שילוב שנותן אחזקה זולה יחסית.

המתחרה העיקרית היא מזדה 5 עם מנוע 2 ליטר וגיר פלנטרי 5 הילוכים אבל האמינות לא כמו הגרנדיס לדוגמה הגיר לא מחזיק ולרוב מצריך החלפה/שיפוץ.

 

סביבי לחברים/משפחה יש כמה גרנדיסים ומזדה 5 הצעירים שבהם עם קרוב ל300 אק"מ והם עושים את העבודה יפה מאוד.

  • אהבתי 1
פורסם (נערך)

הקשקאי הוא לא בדיוק  מקומות, זה יותר 5+2, כאילו השני מושבים הנוספים הם יותר תוספת לא קשורה, ככה אני חושב. השני מושבים הנוספים בגרנדיס יותר מרווחים. 

סביר להניח שכפי שציינו לפני שהמיצו' יהיה יותר אמין בהיבט של הגיר מכיוון שזה אותו גיר פלנטרי מיושן ואמין של מיצובישי לאנסר קלאסיק/כריזמה וכ"ו.

יותר חשוב שתבדוק היסטוריה של הרכבים. מה שיותר מטופל, תמשיך איתו תהליך

עריכה אחרונה על ידי dotan123
  • רעיון טוב! 1
פורסם

כבר עדיף אאוטלנדר 7 מקומות ולא קשקאי. מגיע עם המנוע 2.4 על שלדה יותר קטנה, גם סוחב מערכת גז בקלות למי שרוצה.

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם (נערך)
בתאריך 6.1.2021 בשעה 15:01, דניאל. כתב:

הגרנדיס עשתה 190k מודל 2010 

 

 

 

 

אני גם שמתי עין על הרכב הזה, אחרי שהסוחר ניסה לשכנע אותי ש 'גם אתה הולך אחרי העדר??? בשביל מה אתה צריך היסטוריית טיפולים?? העיקר שעכשיו הרכב במצב מצויין!!' וזה היה אחרי יומיים שהוא הבטיח לי 'לארגן' היסטוריות טיפולים...

וויתרתי. לי זה לא היה נשמע אמין.. 

עריכה אחרונה על ידי ארי62
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 14 דקות, ארי62 כתב:

אני גם שמתי עין על הרכב הזה, אחרי שהסוחר ניסה לשכנע אותי ש 'גם אתה הולך אחרי העדר??? בשביל מה אתה צריך היסטוריית טיפולים?? העיקר שעכשיו הרכב במצב מצויין!!' וזה היה אחרי יומיים שהוא הבטיח לי 'לארגן' היסטוריות טיפולים...

וויתרתי. לי זה לא היה נשמע אמין.. 

היום הייתי אצלו וראיתי את הרכב,

שמע היית חכם שעזבת,

הוא שיקר בשני דברים קטנים, הקילומטרז' עומד על 204,000

וגם הוא כתב שהטסט עד ה4/21 ובפועל זה עד ה3/21

אבל יותר גרוע הוא לא הסכים ללכת למכון בדיקה שאני ביקשתי והיה מוכן רק למכון אחד (מכון הדרום)

כאן איבדתי את שאריות האמון בסוחרים

  • אהבתי 2
פורסם (נערך)

זה חשוב מאוד.. להבין שאם מנסים למרוח אותך, אז כנראה שיש עוד מה להסתיר. יש הרבה חברה כאלה. גורמים גם לסוחרים אמינים להיפגע בגלל תדמית. אני שמח שלא בזבזתי עליו נסיעה לפחות...

עריכה אחרונה על ידי ארי62
  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...