Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2014 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, 

 

קיבלתי דוח על חניה על המדרכה בעיר רחובות על סך 475 שח.

אני עובד במכללה ויש כאן מצוקת חניה, יש לידינו עוד 3 בתי ספר ורחוב אחד מסכן

שבו חונים בעצם כל העבודים כולל סטודנטים שלומדים במכללה שלי.

מעוניין לנסות לבטל את הדוח מכמה עילות:

1) מצוקת חניה

2) חונה על מדרכה באופן כזה שאיני חוסם מעבר כלל (מצורף תמונות)

ראוי לציין שאיפה שאני חונה וכרגע יש דשא סינטטי, בעבר היה חול והיה יוצא שאני עומד שני גלגלים בחול ושני גלגלים על המדרכה

בעבר שהגיעו פקחים חילקו דוחות לכל מי שעמד 4 גלגלים על המדרכה ובאמת חסם מעבר באופן כזה שנכה עם עגלה אינו יכול לעבור

ובכל הפעמים האלה אני לא קיבלתי דוח. 

עכשיו שמו דשא סינטטי כאמור ועמדתי לבד באותו יום שמה והגיעו נתתו לי דוח.

3) פרטי הדוח לא מודפסים היטב, יש אותיות נעלמות, כנראה נגמר הדיו במכונה שהדפיס את הדוח ( מצורף תמונה)

4) רשום בדוח שאני חונה ברחוב יעקב רייפן 1 ולפי גוגל שאני בודק יעקב רייפן 1 יוצא בהמשך הרחוב ולא בדיוק איפה שאני עומד.

 

 

 

ובכן אלו 4 סיבות שלדעתי אפשר לנסות לבטל את הדוח, מה דעתכם, האם כדאי לציין את כולן או להשען רק על סעיף אחד ?

האם יש בכלל סיכוי לך לבטל את הדוח

WhatsApp Image 2020-12-15 at 9.13.09 AM.jpeg

WhatsApp Image 2020-12-15 at 9.15.18 AM.jpeg

WhatsApp Image 2020-12-15 at 9.15.18 AM (1).jpeg

פורסם

אם אני זוכר נכון, בהמשך הרחוב אחרי הפניה ימינה יש מגרש קטן שאפשר לחנות בו.

 

אם אין לך דוחות קודמים, אתה יכול לכתוב מכתב ולבקש שיבטלו לך, כי זו פעם ראשונה ומצוקת חניה וכו'..

ולקוות לרצון טוב מצידם (ביטלו לי כבר דוחות בעבר).

 

מבחינה חוקית אני לא חושב שיש לך עילה לביטול.

  • רעיון טוב! 1

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם
  1. לא רלוונטי
  2. אי החסימה אינה עילה לביטול. אם היית חוסם היית מקבל דו״ח עם קנס גדול יותר. אולי הטיעון שבעבר לא קיבלת שם דו״ח ועכשיו שינו את מדיניות האכיפה יעזרו.
  3. לא רלוונטי, אפשר לשחזר את הדו״ח מהמערכת.
  4. אם ברייפן 1 מותר לחנות על המדרכה אז ניצלת. אם לא, אז זה לא מאוד משנה איפה חנית על המדרכה, מקדימום יוכלו לתקן את הדו״ח אם תתעקש להשפט.

 

פורסם

אני הייתי ממתין לדו"ח בדואר רשום (בהנחה שהרכב על שמך והכתובת מעודכנת) לאחר מכן מבקש לראות את התמונות, כבר ראיתי לא מעט דוחות עם תמונות לא מפלילות (ללא מספר רכב קריא, ללא המחשה של העבירה וכו'...)

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk

פורסם

אגב, הדו"ח הנו על העמדת רכב בגנה ציבורית ולא על מדרכה.

עשה עמך חסד הפקח והטיל עליך קנס של 475 ש"ח במקום 500 ש"ח על העמדת רכב עם 4 גלגלים על המדרכה.

סתם לידיעה, אם תעמיד את הרכב צמוד לאבני שפה אדום לבן או עם שני גלגלים על המדרכה ושניים על כביש(תוך השארת מרווח מדרכה 1.3 מ'), "תחסוך" לעצמך עוד יותר מאחר והקנס הנו של 250 ש"ח.

[אין לראות בסיפא המלצה לעבור עברה מעין זו. הערה זו נרשמה באירוניה בלבד]

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

לך על ההמלצה של אודי

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
לפני 18 שעות, kompy כתב:

אגב, הדו"ח הנו על העמדת רכב בגנה ציבורית ולא על מדרכה.

עשה עמך חסד הפקח והטיל עליך קנס של 475 ש"ח במקום 500 ש"ח על העמדת רכב עם 4 גלגלים על המדרכה.

סתם לידיעה, אם תעמיד את הרכב צמוד לאבני שפה אדום לבן או עם שני גלגלים על המדרכה ושניים על כביש(תוך השארת מרווח מדרכה 1.3 מ'), "תחסוך" לעצמך עוד יותר מאחר והקנס הנו של 250 ש"ח.

[אין לראות בסיפא המלצה לעבור עברה מעין זו. הערה זו נרשמה באירוניה בלבד]

צמוד לאדום לבן אכן 250 ש"ח, אלא אם כן יש שלט המורהעל קנס מוגדל (ואז 500). אם חונים 2 גלגלים על המדרכה, אז יש משמעות ל1.3 מטר, רק אם מותרת חניה על הכביש בו הועמדו יתר הגלגלים.

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם

 

250 ש"ח הנו הקנס על העמדת רכב עם 2 גלגלים על המדרכה(+מרווח של 1.3 מ' להו"ר) בין אם החניה מותרת לצד אבני השפה ובין אם לאו.

 

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

אולי על פי חוקי עזר עירוניים. מבחינת משטרת תנועה גם חניה עם 2 גלגלים על המדרכה , כאשר החניה בכביש עצמו אסורה, מזכה בקנס של 500 ש"ח. תקנה 72 א

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם
בתאריך 16.12.2020 בשעה 06:25, kompy כתב:

אגב, הדו"ח הנו על העמדת רכב בגנה ציבורית ולא על מדרכה.

עשה עמך חסד הפקח והטיל עליך קנס של 475 ש"ח במקום 500 ש"ח על העמדת רכב עם 4 גלגלים על המדרכה.

סתם לידיעה, אם תעמיד את הרכב צמוד לאבני שפה אדום לבן או עם שני גלגלים על המדרכה ושניים על כביש(תוך השארת מרווח מדרכה 1.3 מ'), "תחסוך" לעצמך עוד יותר מאחר והקנס הנו של 250 ש"ח.

[אין לראות בסיפא המלצה לעבור עברה מעין זו. הערה זו נרשמה באירוניה בלבד]

קומפי,

ע"פ חוקי העזר העירוניים, לפחות בת"א, לגבי חניה במקום אסור כגון אדום לבן/תמרור האוסר חניה אם זה בצד המדרכה אז סכום הדו"ח הוא 250 שח, אם חונים 2 גלגלים על המדרכה - לא משנה אם חוסמים את המדרכה לגמריי או לא הסכום הוא 500 שח.

×
×
  • תוכן חדש...