Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 747 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ביצעתי חיפוש וראיתי את התשובות שרשמו לגבי סיריון 2006-2010

 

מידה מקורית 175/65R14

אך נתקלתי בכמה אתרים בהן מוזכרות גם המידות הבאות 185/55R15 195/50R15

האם בכל זאת ניתן יהיה לקבל אישור לאחת מהמידות האלה?

:wink:

פורסם

ע"פ אוטודאטה ואף לפי טופס הרישום, אין לסיריון מידה חליפית גדולה יותר.

תוכל לפנות למח' הטכנית של היבואן ולנסות להשיג אישור דרכם.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

מישהו יכול לעזור לי לברר אם ניתן להרכיב מידה גדולה יותר על הג'אנט המקורי?

ג'ולייטה תלתן ירוק 2015

המידה הנוכחית המקורית

225\40\R18

המידה שאני רוצה

235\40\R18

פורסם (נערך)
לא על פי הוראת הרישום לפחות: http://car.mot.gov.il/ORIL/2015/3/15-0057.pdf

 

אני גם לא מזהה יתרון ניכר מבחינת זמינות צמיגים במידה הגדולה יותר, והמחיר של הקיימים אף יקר יותר.

 

המון תודה TOM ! , התכוונתי אבל מבחינה טכנית האם אפשרי להתקין על הג'אנט הזה את המידה הרחבה יותר ,

ולגבי הוראת הרישום אם המידה שאני רוצה לא מופיעה יהיה קשה לאשר?

עריכה אחרונה על ידי 1nfected
פורסם

ממה שאני מוצא ברשת, רוחב החישוק המקורי הוא "7.5.

עבור המידה הגדולה יותר שציינת, חלק מהמקומות (אתרים, מסמכים למיניהם) טוענים שבסדר ונמצא בגבול התחתון וחלק ממליצים על חישוק "8.0 לפחות. מבחינת הקוטר כמובן שאין בעיה.

 

לגבי אישור חוקי לענין, אם לא מופיע גם באוטודאטה (ולא רואה סיבה שכן יופיע שם, גם לאור העובדה שמצאתי איזה ספר רכב ברשת שלא מציין מידה כזו), אז תצטרך לנסות לקבל אישור מהמחלקה הטכנית של היבואן ואיתו לגשת למכון רישוי לצורך אישור ברשיון.

 

אפשר לשאול מה אתה מנסה להשיג במעבר הזה?

פורסם

שלום לכולם,

 

יש לי גולף שנת 2016 והצמיגים הם 195/65 R15.

השאלה היא איזה ג'נט אני יכול לשים.

הייתי רוצה לדעת גם איזה עדיף? איך זה משפיע על הנסיכה הגודל של הג'נט?

מה החוק אומר בנושא? , מה ההמלצה?

פורסם
את השרשור הקודם שלך שפתחת בנושא הזיזו לשרשור שעוסק בהגדלות חישוקים וההשפעות על הרכב.

גש אליו ועיין לפחות בכמה מהעמודים האחרונים שלו. כל ההסברים שם.

 

מידות הצמיגים המאושרות לרכבך - http://car.mot.gov.il/ORIL/2015/3/15-0664.pdf

 

היכן השרשור הזה נמצא?

פורסם

עוד שאלה

עד כמה הנתונים שכתובים על המדבקה ברכב תקפים אלינו

vj3nP0q.jpg

לפי המדבקה מותר לשים גם 225/45r18

במכון טסטים הוציאו לי דף ששם מופיע רק 225/45r17

וכך גם בקומפיטסט ראשון

פורסם

לשאלת המדבקה, ראה מההודעה המצורפת עד סוף העמוד:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?96688-%D7%A9%D7%99%D7%A0%D7%95%D7%99-%D7%9E%D7%99%D7%93%D7%95%D7%AA-%D7%A6%D7%9E%D7%99%D7%92%D7%99%D7%9D-%D7%92-%D7%90%D7%A0%D7%98%D7%99%D7%9D&p=4729705&viewfull=1#post4729705

 

עבור עמית נציין כי הרכב המדובר שלך הוא אופל וקטרה 2004 2.2 טורבו דיזל.

שמא יהיו לו מידע שונה או רעיונות נוספים.

פורסם

החלפתי היום מגאנט 16 ל18 סיאט לאון דגם סטייל שנת 2016

הפאנצר מאכר אמר לי תקין אבל נדלקה לי מנורה

החלפתי לצמיג יוטו 225 40 18 חתך נמוך

פורסם

חפש בספר הרכב את הנוהל לאיפוס הנורה.

ברכבי VAG אין חיישן פיזי לזיהוי לחץ האוויר אלא המערכת נסמכת על מהירות סיבוב הגלגל כפי שמתקבל מחיישני ה-ABS.

מאחר וקיימת סטיה קטנה בין המידות (גם אלו המאושרות), יתכן וזה מספיק כדי שההתראה תוצג.

×
×
  • תוכן חדש...