Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 748 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

 

בבעלותי סקודה סופרב 2013 הנועלת ג'נטים 205/55/16

 

לאיזה מידה ניתן להחליף? והאם יש מגבלות שאני צריך להכיר.

 

תודה מראש לעונים.

כיום: סקודה סופרב 2013 (שטים לנו בהנאה)

רנו קליאו ספורט 2.0

סיאט איביזה Turbo 20v

פורסם

מידות לסופרב 2013

 

יש להקפיד על ל.א. בצמיגים בעלי חתך נמוך(בכלליות יש להקפיד בכל צמיג).

חוסר אויר בצמיגים בעלי חתך נמוך יגרום לקרעים בדפנות(נוסף על כל ההשלכות של נסיעה עם חוסר באויר) באופן מואץ(בזבוז כספי לצמיגים בעלי עלות גבוהה).

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

אשמח למידות לאיביזה FR 1.2TSI, שנת 2013

למידות קיצון שניתן לאשר ברישיון [למי שיודע או התנסה], ולא רק מה שמאושר ע"י היצרן

Seat Ibiza FR

פורסם

מה שלא מאושר ע"י היצרן ונרשם באוטודאטה לא ניתן לאשר בצורה חוקית.

 

Sent from my XT1575 using Tapatalk

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

215/40R17 87V היא לדעתי המידה הגדולה ביותר שתוכל לאשר והגדולה ביותר שהגיעה בכל תת דגם סדרתי (כלומר כולל קופרה, בוקנגרה).

כל מידה מעבר תצריך אישור של מחלקה טכנית של צ'מפיון.

פורסם

איזה צמיגים ואיזה גאנטים אני יכול לשים להונדה אקורד 2008 צורה חדשה אני רוצה להחליף צמיגים ועל הדרך לשים גאנטים מה נותן לי גודל 17 או 16 מה ההבדל בינהם בכביש..

איך אני יודע מה הגדלים שאני יכול לשים ואיך משנים זאת ברישיוון?

פורסם

אלפא 156, כרגע המידה היא 205/55/16. אני רוצה להגדיל מבלי לפגוע בצריכת הדלק באופן משמעותי. איזו קונפיגורציה עדיפה? בהתחשב במס' הסיבובים למרחק מסויים ומשקל.

 

http://www.wheel-size.com/calc/?wheel1=205-55-16X6.5ET41&wheel2=215-45-18X7.5ET40&fcl=50mm&wcl=30mm&scl=50mm

 

http://www.wheel-size.com/calc/?wheel1=205-55-16X6.5ET41&wheel2=215-45-17X7.5ET40&fcl=50mm&wcl=30mm&scl=50mm

פורסם

זו לא תוכנית כבקשתך.

יש מידות מאושרות ואלו שהפנת אליהן אינן כאלו לכאורה.

 

הנה המידות כפי שנכתבו ע"י עמית ב-2009:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?96688-%D7%A9%D7%99%D7%A0%D7%95%D7%99-%D7%9E%D7%99%D7%93%D7%95%D7%AA-%D7%A6%D7%9E%D7%99%D7%92%D7%99%D7%9D-%D7%92-%D7%90%D7%A0%D7%98%D7%99%D7%9D&p=2244952&highlight=156#post2244952

המתן לתגובתו עם מידות מאושרות מעודכנות ע"ס אוטודאטה.

פורסם (נערך)

באתרים בחו"ל לא תמיד מקפידים על מידות מאושרות יצרן משום שהחוק שלהם מאפשר זאת.

כנ"ל באתר שצירפת, רק השורות המודגשות מייצגות בדר"כ מידות מאושרות, כפי שזה גם בא לידי ביטוי בארץ, אבל איננו אסמכתא מספקת לענין זה. רק הוראת רישום אם קיימת באתר משרד התחבורה (דגמי 2008 ומעלה), מידע ע"פ אוטודאטה או אישור מחלקה טכנית של יבואן הרכב.

 

כמו שאמרתי, המתן לתגובה מעודכנת של עמית.

אחרת, אני לא מבין בעצם מה אתה שואל.

 

מצאתי גם את ספר הרכב הזה:

http://autofficina.lv/wp-content/uploads/2011/10/OwnersManual.pdf

בעמ' 307-311 של הקובץ יש את כל המידות לכאורה. עמית הסביר בעבר שלא כל הבוחנים מקבלים מידות בספר רכב בשל הפרשי דורות או דגמים, אבל במקרה זה נראה לי שזה מפורט ופרטני מספיק.

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
×
×
  • תוכן חדש...