Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 748 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז בכדי להיות בטוח האם מבחינת מכון רישוי הדגם TDI 2.0 יכול לנוע עם גאנט 18?

[CENTER][B][COLOR=#ff0000]HU:[/COLOR][/B] DEH 80PRS [B][COLOR=#ff0000]Front Stage:[/COLOR][/B] Morel Elate 603 [B][COLOR=#ff0000]Subwoofer:[/COLOR][/B] Morel Primo 10 [B][COLOR=#ff0000]Amplifier:[/COLOR][/B] Leviathan II[/CENTER]

פורסם

על פניו כן.

כתבתי, אם אתה ממש מוטרד אתה יכול לגשת לבצע את האישור במכון היכן שעמית עובד.

או שאתה יכול לגשת לפני רכישת החישוקים והצמיגים למכון שנוח לך ולוודא מולם את המידות המאושרות (בשל פערי עידכוני אוטודאטה וכיוצב').

פורסם

סבבה תודה רבה על העזרה !

[CENTER][B][COLOR=#ff0000]HU:[/COLOR][/B] DEH 80PRS [B][COLOR=#ff0000]Front Stage:[/COLOR][/B] Morel Elate 603 [B][COLOR=#ff0000]Subwoofer:[/COLOR][/B] Morel Primo 10 [B][COLOR=#ff0000]Amplifier:[/COLOR][/B] Leviathan II[/CENTER]

פורסם
טום אפשר לקבל את המידות לגולף 2009? Mk 6? והאם אפשר גם לדעת את הקוד מהירות של הצמיג?

 

שכחתי לבקש לעוד רכב

וולבו 940 שנת 96 מנוע 2.3 טורבו.

איזה מידות אפשר לאשר?

תודה רבה!!

 

[ATTACH=CONFIG]453790[/ATTACH]

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

שלום חברים

ברשותי סיאט קורדובה sx קופה שנת 1999

מידת הצמיגים שלי כרגע הינה מקורית 185/55/15

אני מעוניין להגדיל למידה המקורית של איביזה טורבו 195/45/16 לפי כמה אתרים עולמיים המידה הזו מופיעה כמאושרת השאלה האם ניתן לאשר את המידה הנל חוקי ברשיון הרכב?

כבר יש לי סט גאנטים 16 מקוריים של איביזה טורבו והרכב שלי מונמך

תודה מראש תומר.

פורסם

היה לי את הרכב הזה המידה היחידה שמאושרת היא 185/55/15 אני ניסיתי לשנות ל 195/55/15 צמפיון לי לא נתנו אישור

תיגש אליהם אולי לך הם יאשרו

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם (נערך)

אתה בטוח?!

ממה שאני רואה האפשרויות הן רק R15 או R16 במקור ובכלל.

(185/65R15 88H ו-205/55R16 91H)

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
פורסם
האם אפשר לאשר לפיאט פונטו שנת1998 צמיגים 205/55R16?

[ATTACH=CONFIG]455786[/ATTACH]

 

מה מידת הגנט הכי גדולה שאפשר להרכיב על דאציה סנדארו .היא מגיעה עם גנט 17 במקור

אכן, אין 17" בכלל.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם (נערך)

שלום לכם

בתור מתנה לאבא שלי 3ציתי להביא לו צמיגים חדשים וג'אנטים

המידה המוקרית זה 215/55/R16

האם יש אפשרות לאשר R18?

Screenshot_20160403-185154.jpg

עריכה אחרונה על ידי vic1234
פורסם (נערך)

[ATTACH=CONFIG]455917[/ATTACH]

 

ניתן לאשר 225/45R18

 

[ATTACH=CONFIG]455916[/ATTACH]

עריכה אחרונה על ידי kompy

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

×
×
  • תוכן חדש...