Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 746 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הוראת הרישום - http://car.mot.gov.il/ORIL/2009/3/08-1702.pdf

צרפתי את שנתון 2009 משום שמדובר באותו הדגם והמידות זהות בשני השנתונים.

כמו כן הסריקה ברורה יותר וכוללת גם את קוד העומס והמהירות הרצויים, אם כי לשנתון שלך אינו נדרש עקרונית (מעבר למוכתב ע"י היצרן).

פורסם

כמו כן הסריקה ברורה יותר וכוללת גם את קוד העומס והמהירות הרצויים, אם כי לשנתון שלך אינו נדרש עקרונית (מעבר למוכתב ע"י היצרן).

מה זאת אומרת "אינו נדרש עקרונית"?!

משנתון 2006 יש להתייחס גם לקוד עומס/מהירות. בכל שינוי מידה אשר אני מבצע, אני מוסיף את הקודים.

 

ב"ויטו" ניתן להרכיב גם - 245/45R18 RF MO 100W.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

תקנות התעבורה מתייחסות החל משנתון 2006 לדרישות המינימום מטעם יצרן הרכב, והתייחסתי לכך בסוגריים.

הוראת הנוהל לרישום ברשיון נכתבה והחלו בישומה רק באמצע 2008.

 

האם יש קודים זמינים באוטודאטה לרכבים טרום 2008?

האם את הרישום אתה מבצע ע"ס המידע שם או לפי הצמיג שמגיע איתו הרכב?

בהוראות הרישום של משרד התחבורה נדיר שלרכבים משנתון 2008 יש גם את הקודים רשומים, והיו לא מעט פה בפורום שדיווחו שברשיון שלהם לא כתוב דבר מעבר למידה בשנתון 2008 ונדמה לי שגם בודדים ב-2009.

 

אגב, ממילא כל או לפחות רוב צמיגי ה-C-Type עומדים במינימום הנדרש.

במידות הרגילות יש פער קל בענין המדובר.

פורסם

יש קודים זמינים ב"אוטודאטה" גם לרכבים משנות ה-70 וה-80(לא לכולם ואף ברכבים חדישים לפעמים אין בנמצא).

את הרישום אני מבצע ע"פ אחד מהשניים: 1. אוטודאטה 2. רישום ראשוני(המקל מבינהם).

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

הזמנתי אאוטלנדר עם צמיגי 18" בחתך נמוך, האם ניתן להרכיב צמיגים בחתך גבוה על אותם החישוקים?

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

אם יורשה לי לשאול, אני מבין שכולם כאן מעוניינים להגדיל את הג'אנט - לא אכפת לכם שהבלאי יהיה מהיר יותר והאוטו יהיה נוח פחות?

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

שלום,

 

ברשותי אופל קורסה 2001 1.4 אוטומט 3 דלתות .

יש לי חישוקי מגנזיום מפולו 2001 שאני רוצה להעביר אליה .

המגנזיום במידה "14, הצמיגים במידה 185/55/14 .

אני יכול להעביר את המגנזיום עם/בלי הצמיגים ?

 

תודה מראש :)

פורסם

איך בדיוק?!

כמדומני, חישוק פולו הנו עם 5 חורים ואילו לקורסה 4 חורים.

לקורסה אין אישור למידת הצמיגים הנ"ל.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם (נערך)

בדור ההוא (6N) מרווח החורים עדין היה 4X100. רק בדור אחריו התחלף ל-5X100.

אלא אם כן היה שינוי באמצע הדור שאני לא מכיר או תת דגם מסוים עם 5 חורים.

 

השאלה היא מה המצב בשאר הנתונים -

קדח מרכזי בפולו אמור להיות גדול במעט עם 57.1 מ"מ לעומת 56.5 באופל ויצריך טבעת מירכוז.

לא מצאתי נתון אופסט ברור, וגם תלוי אם מדובר בקורסה B או C.

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
פורסם

מדובר בפולו 16v עם 100 כ"ס (אם זה משנה), 4 קדחים .

בפולו הג'אנטים ישבו עם ספייסרים (טבעות פלסטיק שחורות) .

 

אני חושב קורסה C, איך אני יכול לדעת (קורסה 90 כ"ס) ?

לא איכפת לי לשים טבעת מרכוז/ספייסר כדי להעביר את הג'אנטים (אני ממש אוהב אותם) כל עוד אני אקבל אישור ממשרד הרישוי .

 

תודה .

פורסם

הקורסה הנה C.

מידת הצמיגים שתוכל להרכיב הנה 175/65R14.

את האישור תקבל בכל מכון רישוי(לא משרד הרישוי), זאת במידה והבוחן לא יבחין בטבעות(נדיר ביותר).

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

×
×
  • תוכן חדש...