Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 747 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תודה לכם על העזרה!

 

כרגע הצמיג שיש לו זה 275/40/R20 האם אפשרי לשים על הגאנט של הAMG את הצמיג שמאושר מבחינת המדינה? 265/45/R20?

[CENTER][B][COLOR=#ff0000]HU:[/COLOR][/B] DEH 80PRS [B][COLOR=#ff0000]Front Stage:[/COLOR][/B] Morel Elate 603 [B][COLOR=#ff0000]Subwoofer:[/COLOR][/B] Morel Primo 10 [B][COLOR=#ff0000]Amplifier:[/COLOR][/B] Leviathan II[/CENTER]

פורסם

לא רואה סיבה למה לא (ברמה הטכנית).

מה שכן, אם הצמיגים הנוכחיים במצב טוב, קחו לתשומת ליבכם שצמיגים במידות האלו יקרים למדי (כ-900 ש"ח צפונה).

אז אולי שווה להשאיר ולאשר את המידה הגדולה יותר. גם נראה שבמידה הגדולה יותר יש מבחר רחב יותר של צמיגים (אם כי המחירים עדין גבוהים).

פורסם
מעבר לתגובתו של תם, קבל צילום מספר "אוטודאטה"(הוצאה 1999)

 

[ATTACH=CONFIG]446345[/ATTACH]

רגע, אז לפי תופס זה אני רשאי לאשר? או שלא הבנתי נכון :|

פורסם

ע"פ הצילום הנ"ל, ניתן לאשר לסוויפט את המידות המצויינות בו.

זאת בתנאי שבמכון הרישוי יקבלו את אמיתות הטופס.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

אשמח לדעת מה המידות האפשריות לפורד פוקוס האצב'ק 5 דלתות שנת 2008 ( עלתה לכביש ב2007 )

גירסא MK2 .

 

אשמח לדעת מה המידה המרבית החוקית , והאם ניתן לווסף לו צמיג חתך נמוך

יפני זה הכי אחי

פורסם

המשתמש הוא 4Runner.

בשירשור הזה שלו הוא מפרט שהוא טיזז הרבה בשביל אישור והגיע עד ליצרן.

אם הוא עדין אוחז בידו את האישור אולי תוכל לאשר את המידה שהוא הרכיב (או לפחות להעזר באישור כדי להשיג אחר שרלוונטי ל-107).

כמובן שאתה יכול לנסות לבדך להשיג אישור של מחלקה טכנית אצל היבואן או ללכת בדרך חתחתים אחרת.

×
×
  • תוכן חדש...