Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 748 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קודם כל תודה.

זה כבוד לקבל תשובה ממר צמיג.

האם טבעות התיאום שונה ב185/60 או אותו דבר,כלומר במידה ונשים טבעות שיתאימו למידה 175/65 ובעתיד נרצה לשנות 185/60 נוכל החליף צמיג וזהו או נצטרך עוד טבעות תיאום.

פורסם

טבעות התיאום אינן קשורות לצמיגים, הן יושבות בחור המרכזי של החישוק ונועדו לעזור למרכז אותו על הסרן.

לפי הנתונים שהעלית, מדובר בטבעות תיאום בין 59.1 מ"מ ל-54.1 מ"מ.

ראה דיון דומה לאחרונה (מידות שונות) - http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?593731

פורסם

אם היית ממשיך לעיין באותו שרשור, היית מסיק שלאחר רכישת החישוקים והצמיגים המותרים להחלפה, עליך לגשת לכל מכון רישוי ולאשר את השינוי תמורת פחות מ-30 ש"ח.

פורסם

אני עשיתי את זה בזמנו בקורולה שלי. גאנטים 205/55/16.

אני רכשתי של אונסיס מאותו מודל, התאימו פיקס.

תמונה לזכר הימים -

2.jpg

[CENTER] [/CENTER]

פורסם
עמית שלום

 

אני מבקש לדעת מהן מידות הצמיגים האפשריות ל BMW 2002 שנת 72?

תודה!

מידות חליפיות ניתן לאשר בכפוף לאישור מהמח' הטכנית של היבואן או דרך עמדה מס' 1.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

שלום

מהוא מרווח הברגים בשבקולט קוואליר 96

ומהוא מרווח הברגים בסוזוקי sx4 מודל 2011?

 

אני רוצה להתקין את המגנזיום של הקוואליר בsx4.

 

תודה.

פורסם

טום אפשר לקבל את המידות לגולף 2009? Mk 6? והאם אפשר גם לדעת את הקוד מהירות של הצמיג?

[CENTER][B][COLOR=#ff0000]HU:[/COLOR][/B] DEH 80PRS [B][COLOR=#ff0000]Front Stage:[/COLOR][/B] Morel Elate 603 [B][COLOR=#ff0000]Subwoofer:[/COLOR][/B] Morel Primo 10 [B][COLOR=#ff0000]Amplifier:[/COLOR][/B] Leviathan II[/CENTER]

פורסם (נערך)

אפשר לקבל מידות של פורד סיירה שנת 88 מנוע 1600 4 דלתות?

ובנוסף אפשר לקבל מידות של הונדה סיויק האצבק שנת 98 מנוע 1400

תודה רבה :)

עריכה אחרונה על ידי נהג שודים12

Got smoked?sorry its my F9Q :-o

פורסם
טום אפשר לקבל את המידות לגולף 2009? Mk 6? והאם אפשר גם לדעת את הקוד מהירות של הצמיג?

http://car.mot.gov.il/ORIL/2009/3/09-0932.pdf

 

האסמכתא המקצועית בשרשור הזה הינו עמית (kompy).

אם אתה לא מסופק ע"י המידות שמופיעות במסמך הנ"ל, במידה ויש מידות נוספות באוטודאטה, המתן לתגובתו.

×
×
  • תוכן חדש...