נהג שודים12
-
הודעות
76 -
כאן מאז:
הנקודות של נהג שודים12
נהג חדש (2/14)
1
מוניטין
-
למכירה- רנו מגאן 2001 1.6 16V גיר ידני
נהג שודים12 פרסם הודעה בנושא של נהג שודים12 בתוך מכירה - מכוניות ואופנועים בלבד
מקפיץ, מחיר ירד. -
רנו מגאן 1.6 ***ידנית*** יד 03 קמ 285,000 טסט עד סוף ינואר 2019 שנת 2001 לאחר צבע כללי (עקב דהייה) עברה טיפול הרגע, עם שמנים של Motul ב285000(בוצע גם החלפת שמן גיר) טיימינג בוצע עם משאבת מים ב251 אלף הק"מ לא משקף את מצב הרכב.. נוסע ומגיב הרבה יותר טוב מרכבים שנת 2016.. הרכב אצלי משנת 2015 4 צמיגי גודייר חדשים, 4 ג'אנטים חדשים ברקסים חדשים קדימה+אחורה 4 בולמי בילשטיין, משולשים חדשים, זרועות הגה חדשות, הקונה מקבל משאבת דלק מחוזקת בוש,ווסט דלק צנרת ישירה, דוד hks (הקונה מקבל גם את האגזוז מקורי ועוד שלל ענק של חלקים. שטנגות חדשות בגיר (אין חופשים) פנסים חדשים, ריפודי עור, חלונות שחורים כל הרכב, מגני רוח בהזמנה אישית מאוקראינה הרכב מושקע עד רמת הבורג, לא היה דבר שלא הוחלף. יש עוד מלא דברים שלא רשמתי, הרכב נשטף 3 פעמים בשבוע,(לא טעיתי, אכן שוטף 3 פעמים בשבוע) ועובר ווקס פעם בחודש, הרכב מטופל רק במוצרים הכי איכותיים ויקרים שיש, לא נחסכה אגורה, לא במכניקה ולא בקוסמטיקה! מערכת שמע מעולה, שני מגברים של JBL, זוג קומפוננטים קדמיים של הרץ, זוג רמקולים 6X9 של JBL רדיו דיסק פיונר DEH-5900BT ושני סאבים של פיונר 1400W 400RMS כל אחד. הרכב לא נמכר בלב שלם, אך צריך להתקדם... מוסיף כמה תמונות של יום הקנייה בשביל המחשת התהליך שסיוון עברה וגם כמה תמונות נוכחיות. דורש 9500₪, גמיש מעט. המחיר לא מתקרב לסכום ההשקעה... מיכאל- 0526400003 איזור ירושלים
-
הדגם שמופיע ברישיון הוא 4b2
-
מהן המידות שאפשר לאשר באאודי A6 2.5 TDI שנת 2004?
-
שכחתי לבקש לעוד רכב וולבו 940 שנת 96 מנוע 2.3 טורבו. איזה מידות אפשר לאשר? תודה רבה!!
-
אפשר לקבל מידות של פורד סיירה שנת 88 מנוע 1600 4 דלתות? ובנוסף אפשר לקבל מידות של הונדה סיויק האצבק שנת 98 מנוע 1400 תודה רבה
-
קח את המגאן הישנה,הייתה לי אחת כזאת ויש עוד אחת במשפחה! הרכב ממש מוצלח אם מתחזקים כמו שצריך,הדיזל שעדיין בבעלותינו מתקרבת לחצי מיליון על מנוע מקורי ועדיין עובדת כמו שעון שווצרי.
-
פרוייקט צביעת גאנטים.
נהג שודים12 פרסם הודעה בנושא של AmitGo בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
לא מתכוון להשקיע יותר מ300 ש"ח צביעה באבקה לא באה בחשבון כי אני רוצה לעשות את זה בעצמי ובמחיר של זה אפשר להביא סט גאנטים נורמלים... -
פרוייקט צביעת גאנטים.
נהג שודים12 פרסם הודעה בנושא של AmitGo בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
אהלן,אני צריך קצת עזרה בקשר צביעת גאנטים. לא מזמן קניתי סט גאנטים,מצבם די זוועתי,שיפשופי מדרכה,צבע גמור,ולכלוך שחור שלא יורד.(ניתן לראות בתמונות) אני רוצה לצבוע בעצמי את הגאנטים,בספריי (כי במחיר של צביעה אפשר לקנות סט חדש) הבעיה שיש שיפשופי מדרכה,אפשר להעלים אותם? הגאנטים יצבעו בשחור מבריק. חובה מוצרים עמידי חום?(הכוונה לפריימר,צבע ולקה) תודה לכל העוזרים! -
יש לי סעפת שירדה ממגאן 1.6 K4M אוטומט שנת 2001. לא חושב שהיא תתאים לך אבל אתה מוזמן לבוא לבדוק.
-
רנו קליאו - גיר אוטומטי בעייתי בשילוב להילוך ראשון
נהג שודים12 פרסם הודעה בנושא של zan_c בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
לדעתי יכול להיות שזה קולר גיר. -
לחלק השחור הזה מחברים OBD (סורק תקלות) ובקשר לוינקרים,בדקת מנורות?אולי כולן נשרפות?
-
מה המידות שאפשר לאשר באאודי A6 שנת 2003 מנוע 3.0? תודה
-
ראיתי באייבי קיט קסנון ב70 שקל. (H7 6000K) http://www.ebay.com/itm/H-L-Xenon-HID-Light-Conversion-KIT-Bulbs-Ballast-H1-H3-H4-H7-H11-H13-9004-9007-/381264032466?var=650509851586&hash=item58c51b72d2:m:mxZlW2TVjU9VpaUk5rhjLdw&vxp=mtr כדאי להזמין או סתם בזבוז כסף? תודה לעוזרים
- 2,929 תגובות
-
- hid
- led headlights
- (ועוד 17 )
-
קודם כל תתחדש. יש לי מגאן 2001 1.6 ידנית והייתה לי בעיית גימגומים זהה. החלפתי 4 פלאגים והבעיה הסתדרה והמנוע עבד כמו שעון שווצרי. ממליץ לך לבדוק את כל ה4 פלאגים
