Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 746 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עמית, הוא לדעתי שגה במינוח והתכוון לטבעות מרכוז בקדח המרכזי (שגם אני התייחסתי אליהן) ולא לספייסרים בין החישוק לסרן (שבוודאי אינם מפלסטיק כפי שתיאר).

 

בכל מקרה יהיה עליו לרכוש חדשים משום שכאמור, קוטר הנאבה שונה בין הפולו לקורסה.

פורסם

אני מניח שמדובר בוולוו בחתימה?

המידה שהכי קרובה למקורי להבנתי היא 165/80R15. באתרי השוואת מחירים בארץ יש רק צמיג אחד כזה והוא המקסיס MA701.

כמובן שצריך לבדוק מה הזמינות בפועל וגם טריות הסחורה.

 

לגבי עליה ברוחב הצמיג, יש לבחון את ענין רוחב החישוק עליו יותקן.

בכל אופן, המתן לתגובתו של עמית בכל הנוגע למידות שבכלל מאושרות לענין זה.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

שלום לכולם,

הרכב:

במוו סדרה 1, 136 כ"ס, שנת 2011, דגם: 118I (דגם משנה: UE71) קוד מנוע: N46B20B, קוד משרד התחבורה: 0143-1721, הוראת רישום: 10-1343.

 

כרגע נועלת: 195/55/16 87H. ע"פ הוראת הרישום ניתן לעלות ל-205/55/16 91V ובכך אני מעוניין.

מדובר בצמיגי ROF.

 

שאלותיי:

1. לכאורה, הן ע"פ הוראת הרישום והן ע"פ דף מספר האטודאטה שברשותי אני יכול לעדכן את המידה הנ"ל - האם אני צפוי לאילו קשיים בעת הבקשה לשינוי ברישיון במכון הרישוי? האם כדאי להטריח עצמי ולרדת אליו טרם הזמנת הצמיגים לווידוא?

 

2. בהקשר שא' 1: הבנתי שהמידה המקורית מותאמת לג'אנט ברוחב 6.5 בעוד שהמידה בה אני מעוניין מותאמת לג'אנט ברוחב 7. - מדובר בג'נטים ברזל המקוריים של הרכב ונאמר לי שלא תהיה בעיה להתקין גם על 6.5 - האם נכון?

 

3. האם יש טעם בכלל בשינוי המידה? - הסיבה שאני שוקל זאת היא היותה של המידה אליה אני מעוניין לשנות נפוצה יותר ובעלת אפשרויות צמיגים רחבות יותר.

 

תודה מראש לעוזרים,

בן.

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

גם לפי הוראת הרישום שציינת וגם לפי הוראת הרישום המעודכנת יותר לאותו שנתון, אתה יכול לאשר לדגם UE71 גם קוד מהירות H.

שים לב לכוכבית ליד המידה.

 

אתה לא אמור להיתקל בקושי באישור מידה כזו לפי הוראות הרישום.

אתה לא חייב להתקין צמיגי ROF כל עוד יש לך ערכת ניפוח ברכב (או כמובן גלגל חליפי). חפש דיונים בהקשר זה אם אתה חפץ.

 

רוחב מינימלי עבור צמיג במידה המבוקשת הוא "6 או אולי אפילו "5.5.

כך שאין בעיה להתקין על חישוקים ברוחב "6.5. זהו נתון שאינו נבדק בדר"כ במכון הרישוי כל עוד אין חריגה ויזואלית ברורה.

פורסם

הי תום,

המון תודה על ההתייחסות,

 

גם לפי הוראת הרישום שציינת וגם לפי הוראת הרישום המעודכנת יותר לאותו שנתון, אתה יכול לאשר לדגם UE71 גם קוד מהירות H. שים לב לכוכבית ליד המידה. אין לי בעיה עם קוד המהירות כי הצמיגים הרצויים מגיעים עם קוד מהירות W שלהבנתי בכל מקרה גבוה יותר כך שזה לא משנה, צודק?

 

אתה לא אמור להיתקל בקושי באישור מידה כזו לפי הוראות הרישום. מניסיוני עם רכב אחר, מכוני הרישוי בכלל לא ממש מכירים את הוראות הרישום, אלא נסמכים רק על הדאטה בגרסת ההארד קופי שלה. יש לי את הדף המתאים אני רק מקווה שכלום לא השתנה. אני פשוט לא מעוניין ליצור לעצמי כאב ראש ומכאן שאלתי אם בכלל יש טעם בשינוי המבוקש, פרקטית, וקל וחומר בסיבה שהעליתי (זמינות עתידית של צמיגים)?

אתה לא חייב להתקין צמיגי ROF כל עוד יש לך ערכת ניפוח ברכב (או כמובן גלגל חליפי). חפש דיונים בהקשר זה אם אתה חפץ. מכיר את השרשורים. אצלי ברכב אין מקום פיזי לרזרבי ואף שאומנם הייתי מעדיף צמיגים רגילים (עדיפים ביכולת ובמחיר) אני לא ממש סומך על ערכת הניפוח כשלעצמה (אגב אין דרישה ברשיון אבל מכיר את התקנה), אולי תוצאה של בורות. המה גם שאשתי היא הנהגת העיקרית. מכאן, חרף כל החסרונות, העדפתי להישאר עם ROF.

 

רוחב מינימלי עבור צמיג במידה המבוקשת הוא "6 או אולי אפילו "5.5.כך שאין בעיה להתקין על חישוקים ברוחב "6.5. זהו נתון שאינו נבדק בדר"כ במכון הרישוי כל עוד אין חריגה ויזואלית ברורה. זה מה שנאמר לי גם, פשוט בדאטה זה רשום ולכן פחדתי שתהיה בעיה.

 

ואני עדיין תוהה אם יש לי טעם בכאב ראש הזה. כרגע יש במלאי את 2 המידות, אני פשוט חושב בראיה עתידית מחד, ומאידך תוהה אם זה נכון?

 

בן.

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
×
×
  • תוכן חדש...