Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 747 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סבבה תודה בכל מצב, הדגם של הרכב שלי נמצא במסמך אבל משום מה אין מידה של 18 אינץ'

הדגם הוא 2009 , 2.0 TDI 140 כ"ס מקווה שתהיה תשובה מ kompy :)

[CENTER][B][COLOR=#ff0000]HU:[/COLOR][/B] DEH 80PRS [B][COLOR=#ff0000]Front Stage:[/COLOR][/B] Morel Elate 603 [B][COLOR=#ff0000]Subwoofer:[/COLOR][/B] Morel Primo 10 [B][COLOR=#ff0000]Amplifier:[/COLOR][/B] Leviathan II[/CENTER]

פורסם

ההבדל בין מידה 18 ל 17 אצלי ברכב באה לידי ביטוי בחתך של הצמיג בהפרש של 5(מ 45 ל40)

כלומר ההבדל מבחינת צריכת הדלק - אין.

וההבדל בנוחות מזערי מאוד, אבל לעומת זאת הנראות משתנה מעט.

[CENTER][B][COLOR=#ff0000]HU:[/COLOR][/B] DEH 80PRS [B][COLOR=#ff0000]Front Stage:[/COLOR][/B] Morel Elate 603 [B][COLOR=#ff0000]Subwoofer:[/COLOR][/B] Morel Primo 10 [B][COLOR=#ff0000]Amplifier:[/COLOR][/B] Leviathan II[/CENTER]

פורסם

הפרשים בצריכת דלק לא תלויים בלעדית ברוחב הצמיג.

אתה מגדיל את משקל הגלגל (משקל בלתי מוקפץ), החתך הנמוך יותר רגיש יותר למכות, הצמיגים יקרים יותר, נוחות נפגמת כפי שציינת וכו'.

מילא זה היה אינץ' במכנסיים, אבל כולה אינץ' לחישוק, כמה כבר הבדל בניראות זה נותן? :wink:

פורסם

חחחחח תאמת זה תלוי ברכב, בגולף מק 4 גאנט 16 היה נראה מעולה, לעומת זאת בגולף מק 6 גאנט 16 נראה קטן.. ואני והחברה החלטנו שאם כבר קופצים אז ל 18 עם חתך נמוך.. דרך אגב היא בעד רכב עם 3 דוושות.

אם היא אמרה אני לא מתווכח אלא נשאר לי רק להסכים כי זה לטובתי :lol:

[CENTER][B][COLOR=#ff0000]HU:[/COLOR][/B] DEH 80PRS [B][COLOR=#ff0000]Front Stage:[/COLOR][/B] Morel Elate 603 [B][COLOR=#ff0000]Subwoofer:[/COLOR][/B] Morel Primo 10 [B][COLOR=#ff0000]Amplifier:[/COLOR][/B] Leviathan II[/CENTER]

פורסם

בהתחשב שאתה מתייעץ במקביל על הנמכת הרכב והחלפת קפיצים וכד', אתה רק ממשיך בכיוון של פגיעה בנוחות.

אבל איש הישר בעיניו יעשה.

 

אז בא נעשה פה סיכום לעמית כי עברנו כבר עמוד :-):

הדגם הוא גולף 2009 , 2.0 TDI 140 כ"ס

 

אפשר לקבל מידות של פורד סיירה שנת 88 מנוע 1600 4 דלתות?

ובנוסף אפשר לקבל מידות של הונדה סיויק האצבק שנת 98 מנוע 1400

פורסם
חחחחח תאמת זה תלוי ברכב, בגולף מק 4 גאנט 16 היה נראה מעולה, לעומת זאת בגולף מק 6 גאנט 16 נראה קטן.. ואני והחברה החלטנו שאם כבר קופצים אז ל 18 עם חתך נמוך.. דרך אגב היא בעד רכב עם 3 דוושות.

אם היא אמרה אני לא מתווכח אלא נשאר לי רק להסכים כי זה לטובתי :lol:

 

 

לפי המסמך שאיציק צרף, לגולף עם מנוע CBAB המידה המותרת בכלל 17 :shock:, בעוד שלמנוע BXE החלש יותר ניתן להרכיב גם 18.

 

איך זה הגיוני?

Geschmacksmusterschutz

Golf MK3 TDI 😊 // Jetta mk5 TDI 🤮 // E91 Touring 318D 🤩

 

פאפואס בלאט...

פורסם

אני צירפתי את המסמך, אבל לא משנה.

מאמין שפשוט הושמט שם מסיבה זו או אחרת, למרות שההשוואה שעשית היא לגולף פלוס (למרות שלרכבי הבנזין גם מאושר R18 ).

לפי מה שעמית צירף עד כה בשרשור מאוטודאטה, ברוב הפעמים המידות זהות לרוחב כל תתי הדגמים (למעט יוצאי דופן), ומאמין שכך גם יהיה הפעם.

פורסם
טום אפשר לקבל את המידות לגולף 2009? Mk 6? והאם אפשר גם לדעת את הקוד מהירות של הצמיג?

[ATTACH=CONFIG]453767[/ATTACH]

אפשר לקבל מידות של פורד סיירה שנת 88 מנוע 1600 4 דלתות?

ובנוסף אפשר לקבל מידות של הונדה סיויק האצבק שנת 98 מנוע 1400

תודה רבה :)

[ATTACH=CONFIG]453768[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]453769[/ATTACH]

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

ותודה לעמית (גם על האישור שאכן יש מידה R19!) :-).

כ"צעד מנע", אבהיר שהשורות שמציינות תתי דגמים מסויימים מתייחסות לל"א מומלץ ולא למידה המאושרת.

פורסם

עמית לפי מה שאני רואה גם באוטו דאטה אין ציון לגבי 2.0 TDI ב 18 אינץ', הדגם של ה TDI מצויין ב 15,16,17.

יש דרך לאמת את העניין כי אני מחר רוצה לקנות גאנטים אבל כרגע אין לי התאמה ואני מפחד שיעשו לי בעיות.

[CENTER][B][COLOR=#ff0000]HU:[/COLOR][/B] DEH 80PRS [B][COLOR=#ff0000]Front Stage:[/COLOR][/B] Morel Elate 603 [B][COLOR=#ff0000]Subwoofer:[/COLOR][/B] Morel Primo 10 [B][COLOR=#ff0000]Amplifier:[/COLOR][/B] Leviathan II[/CENTER]

פורסם

קודם כל סליחה אבל לא הבנתי למה התכוונת..

מרגיש קצת טמבל אבל מה הראשי תיבות של ל"א?

[CENTER][B][COLOR=#ff0000]HU:[/COLOR][/B] DEH 80PRS [B][COLOR=#ff0000]Front Stage:[/COLOR][/B] Morel Elate 603 [B][COLOR=#ff0000]Subwoofer:[/COLOR][/B] Morel Primo 10 [B][COLOR=#ff0000]Amplifier:[/COLOR][/B] Leviathan II[/CENTER]

פורסם (נערך)

לחץ אוויר.

שים לב שיש כפילויות למידות בהתאם לשורות ולחצי אוויר מומלצים מימין.

כפי שתיארתי קודם, יש איחוד מידות לרוחב כל תתי הדגמים (R19 זו מידה של הגולף R בכלל).

הכל ברוח טובה. :wink:

 

אגב, אם אתה חושש מקבלת אישור, גש למכון של עמית בראשל"צ.

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
×
×
  • תוכן חדש...