קודם כל תודה לכולם, כמה חידודים,
בזמן שהוא לא מניע בדקתי מתח מצבר והוא מוציא 15.6V שזה תקין (נראה לי), בתחילת השבוע הזה הכל היה תקין, באזור יום שני בערב התחילה הבעיה שוב, אתמול בערב חיברתי כבלים לאוטו וההנעה הייתה תקינה לאחר 2-3 דקות של טעינת המצבר, מה שמוזר לי שניסיתי לסיים את המצבר בעזרת אורות דרך ומערכת עם מגבר דולקים והוא עדיין הניע, היום בבוקר הניע תקין, אחרי הלימודים לא הניע, חיברנו כבלים והניע שוב.
אני מאוד חושד במצבר אבל עדיין לא בטוח, בסופ״ש נחבר מצבר אחר לבדיקה ונראה איך האוטו מגיב, שאלה, עד איזה אמפר אפשר לחבר לרכב הזה?
רון אני קניתי את האוטו לפני 4 חודשים ואני מת להגיע אליך ליישור קו, ברגע שיהיה קצת מזומן וזמן אני אקפוץ מהקריות
ושוב תודה לכולם