Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 746 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האופציה היחידה היא לפנות ליבואן לבקש מידות חליפיות שהיצרן מאשר.

תגיד תודה שיש בכלל צמיגים במידה הזו. יש רכבים שזקנים ממך ב-20-30 שנה זאין להם בכלל צמיגים, לא איכותיים ולא סיניים.

חלופה נוספת היא לייבא צמיגים בעזרת מתווכים.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

שלום

ברשותי סובארו אאוטבק 2011. מידת הצמיגים הנוכחית היא 225/60/17

רציתי לשאול האם ניתן לעלות למידה 225/65/17 ? שם אופי הצמיגים מתאים יותר לשימוש שלנו ברכב.

(ראיתי רכב זהה עם מידה זו)

תודה ושבת שלום

רונן

פורסם

אין מידה כזו ברשומות, לא ב"אוטודאטה" ולא ברישום הראשוני.

תוכל לפנות למח' הטכנית של היבואן ולנסות מזלך אצלו.

הרכב האחר עם מידה כזו בוצע בו שינוי שלא כדין(ככל הנראה).

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם (נערך)

האים ניתן לשים לרנו סניק דור 1 שנת 2004 צמיגים בגודל 195\65 R15 .

בחלק מהאתרים ברשת ראיתי שכתוב גודל זה לרכב זה .

ומה ההשפעה של החלפת הגודל.

עריכה אחרונה על ידי Alon Pomperek
  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

שלום לכולם,

ברשותי סקודה סופרב 2012 אלגנס. כרגע מידת הצמיג של הרכב הוא 225/45/R17

רציתי לדעת לאילו מידות אני יכול לשנות את הצמיגים?

 

תודה,שי.

פורסם

ממש לא שיפור ויזואלי או אחיזה. להיפך - שיפור הנוחות. בגלל שהחתך הוא 45, אז נכון שזה יותר אוחז אבל הנוחות נפגעת וזה מאד מפריע י (מרגיש כל מהמורה) ואני חשבתי לשנות לחתך 55 במקום 45.

פורסם

המידה הקטנה המאושרת על הרכב שלך היא 205/55R16.

לדעתי אתה תהיה הראשון בהיסטוריה שעשה את המעבר הזה.

קח בחשבון שכרגע החתך אצלך הוא 45 אחוז מ-225 משהו כמו 4 אינץ'.

ברוחב 205 עם חתך 55, החתך שלך יהיה 4.4 אינץ'.

אני בספק אם המעבר הזה ישפר לך את הנוחות בצורה כלשהי.

פורסם

מאזדה 3 2006. במקור הצמיג 195/65/15

את הרכב קניתי עם צמיגים 205/50/17

מעודכן ברישיון הרכב.

מכיוון שהצמיגים כבר יבשים, חשבתי לחזור לצמיגים המקוריים, מאחר וחווית הנהיגה די מבאסת בתוך העיר. כל כביש קצת משובש מרגישים היטב. ועד כמה שהבנתי זה קשור לחתך הנמוך של הצמיג.

 

מה דעתכם?

פורסם

אני מעוניין במקסימום בידוד מהכביש.

האם בשינוי ל r16 או r15 יש צורך בהחלפת הג'אנטים ?

איך אני בודק מה האפשרויות לרכב הנל

×
×
  • תוכן חדש...