Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 746 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים אם מישו יוכל להגיד לי

מה המידות החוקיות של ג׳אנט וצמיגים שאני יכול לשים על ג׳טה 2007 ( כרגע ג׳אנט 16 - פשו לא מגנזיום מידת צמיד 205 65 16 )

"ונהגתה לרעך כמוך"

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

אהלן,

 

לאבא שלי יש Audi A4 1.8T שנת 2013 קוד מנוע CJEB.

 

הרכב עוד עם צמיגים המקוריים (עבר סה״כ 30k ק״מ) וצריך להחליף.

 

הרכב הגיע עם מישלן פריימסי 3 225/50/17 קוד מהירות ועומס 94Y

זאת המידה שמופיעה גם ברשיון רכב.

 

אני מחפש לו אלטרנטיבות וקוד המהירות מאוד מגביל אותי. האם משרד הרישוי מאפשר קוד מהירות W?

 

למשל גודייר אפישנגריפ פרפורמנס אין בקוד מהירות Y, ומישלן בקוד הזה מאוד יקרים.

 

אודה לעזרתכם

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

SEAT ATECA Style Plus

פורסם

הוראות הרישום שמצאתי גם מציינות קוד Y.

כדי לאשר ברשיון קוד נמוך יותר, תצטרך סיוע בדמות אישור מהמחלקה הטכנית של יבואן הרכב.

 

לא הגדרת בדיוק מה נחשב יקר מדי (ולחילופין מה התקציב) אבל,

אתה יכול ללכת על צמיג כמו גודייר אסימטריק 3 (צריכה להיות עוד הנחה לחברי הפורום לדעתי):

http://www.itire.co.il/catalog.php?id=1876

או טויו T1 Sport (לבקש עוד הנחה קטנה מהנציג בפורום, וגם הם חזרו למבצע עם הדרים כארד):

http://www.tireclub.co.il/catalog/225-50r17pr-98y-xl-tl-3542.html

 

המחירים לצמיגים הנ"ל בשוק הפתוח עשויים להיות נמוכים יותר. ובכל מקרה אולי ניתן למצוא גם דנלופ ספורט מקסס RT, הנקוק K120, קונטי ספורט 2 וגם את הפרימסי 3 במסגרת של עד כ-3K לרביעיה (לפחות לפי יד2צמיגים).

פורסם

תודה רבה על התשובה תום,

 

זה עבור אבא שלי וחיפשתי עבורו צמיג טורינג לא ספורטיבי ושל חברת פרימיום,

 

מה שמחזיר אותי ל-Primacy 3 98Y שעולה בערך 700 שקל לצמיג, אם היה אפשר W הייתי הולך על אפשינט גריפ פרפורמנס ב-600 לצמיג (התקנתי אצלי כאלה ומאוד מרוצה)

SEAT ATECA Style Plus

  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

שלום חברים אני שואל שאלה בישביל חבר

יש לו במו 320 שנת 2014 מנוע 2.0 הוא הרכיב צמיגים

קדמי 225/40/19

אחורי 255/35/19

בטסט הוא נכשל ונשלח למשרד הרישוי בחולון לאישור הצמיגים המשרד הרישוי הבודק ללא בדיקה כלל בספר או תוכנה במחשב ישר אמר ש צמיגים לא תקינים ושחבר שלי ביקש לבדוק למה או איך הוא יודע הוא ישר אמר לו לסוע משם חבר שלי בקש שוב לבדוק הבודק הזמין אבטחה .

 

חברים עם יש למישו תוכנה auto data ויכול לבדוק עם הצמיגים תקינים לרכב הנ"ל הזה יעזור מאוד .

×
×
  • תוכן חדש...