Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 746 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי סובארו אימפרזה 1995. לפי המידע בספרות המקורית של (ספר טיפולים שמצאתי באינטרנט), ניתן לשנות מידות צמיג ל175/70/R14

 

כאשר התקשרתי לאחד ממכוני הרישוי, נאמר לי שהמידה המותרת היא 185/70/R14.

 

מישהו יודע מה המידה הנכונה?

האם ניתן לאשר 175/70/R14?

החולמים הגדולים אינם מגשימים את חלומותיהם, הם מתעלים עליהם - אלפרד לורד וייטהד

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
א' - למה לעשות כזה דבר?

ב' - מאחר ולא מדובר במידה שקיימת במאגר מידע רשמי כלשהו (למיטב ידיעתי), הדרך היחידה לאשר מידה כזו תהיה ע"י קבלת אישור מהמחלקה הטכנית של יבואן הרכב.

 

א. יש לי ג'אנטים במידה הנ"ל עם צמיגים חדשים.

 

אני רוצה לעבור בין המידות האלה:

Specification Sidewall Radius Diameter Circumference Revs/Mile Difference

185/65-15 4.7in 12.2in 24.5in 76.9in 824 0.0%

185/70-14 5.1in 12.1in 24.2in 76.0in 834 -1.1%

מ15 ל14

אם נעזוב לרגע את נושא הטסט, איזה עוד השלכות יכולות להיות? השיונוי בספידומטרט יהיה 1.1%?

השינוי לא מהותי כך שאני לא חושב שיש מה לדבר על פגיעה בבציועים או בבטיחות אבל תקנו אותי אם אני טועה.

פורסם

כריזמה אייר

ברישיון כתוב 195/60/R15

לא שמתי לב והרכיבו לי שני קדמיים 185/60/R15

האם זה חוקי? עובר טסט? והאם זה מזיק או מסוכן כי זה לא מתאים לג'אנט?

עבר: מציבושי כריזמה אייר 2002

הווה: ניסן אלמרה 2002

עתיד: רכב יפני עתיק ואמין מודל 2023

פורסם

שלום

אני מעוניין להגדיל את הגאנטים ברכב שלי ל19 אינץ , לפי משרד התחבורה אפשר עד 18 אינץ

בדקתי במכון טסטים והם לא יכולים לתת אישור

הדרך הנוספת לאשר את הגאנטים 19 ברישיון זה לקבל אישור מהיסואן מצמפיון

רציתי לדעת כיצד ניתן לעשות זאת ולמי צריך לפנות בדיוק?

מוסך מורשה צמפיון בכל סניף ? ליבואן רשמי? לאיפה בדיוק?

  • אחראי פורום
פורסם

צור קשר עם המחלקה הטכנית. אם הם בכלל יגיבו לך, הם אמורים לתת לך אישור על מה שמאושר מהיצרן.

כלומר שאם הדגם שלך במקור מגיע עם אופציית 19", אתה אמור לקבל אישור.

מצד שני, מכוני הרישוי עובדים עם אוטודאטא ויכול להיות שיש להם גרסה לא מעודכנת.

אם תראה להם גרסה מעודכנת וקיימת המידה שאתה רוצה, לדעתי הם יאשרו.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
צור קשר עם המחלקה הטכנית. אם הם בכלל יגיבו לך, הם אמורים לתת לך אישור על מה שמאושר מהיצרן.

כלומר שאם הדגם שלך במקור מגיע עם אופציית 19", אתה אמור לקבל אישור.

מצד שני, מכוני הרישוי עובדים עם אוטודאטא ויכול להיות שיש להם גרסה לא מעודכנת.

אם תראה להם גרסה מעודכנת וקיימת המידה שאתה רוצה, לדעתי הם יאשרו.

 

לפי בדיקה שאני עשיתי באוטודטה (קניתי מנוי) המקסימום שמאושר לרכב שלי זה 19 אינץ

המכון רישוי שהייתי אצלו כנראה שאין להם בכלל אוטודטה והוא בדק באתר של משרד הרישוי ״לפי הוראת רישום״ ואפילו הדגם לא היה מדוייק שם בכלל

מישהו מכיר מכון טסטים מהמרכז שיש לו אוטודטה שיוכל לאשר ולתת לי את האישור המיוחל?

 

מדובר באאודי אס 3 שנת 2014

  • אחראי פורום
פורסם
לפי בדיקה שאני עשיתי באוטודטה (קניתי מנוי) המקסימום שמאושר לרכב שלי זה 19 אינץ

המכון רישוי שהייתי אצלו כנראה שאין להם בכלל אוטודטה והוא בדק באתר של משרד הרישוי ״לפי הוראת רישום״ ואפילו הדגם לא היה מדוייק שם בכלל

מישהו מכיר מכון טסטים מהמרכז שיש לו אוטודטה שיוכל לאשר ולתת לי את האישור המיוחל?

 

מדובר באאודי אס 3 שנת 2014

 

במקומך, הייתי עובר עוד מכון או שניים. כי יש כאלה שבאים לעבוד ויש כאלה שבאים לעבודה...:?

אני פעם באתי ביום רגוע של המכון, הבוחן העיף מבט בספר ישן מלא אבק שהיה להם, אימת את המספרים ואישר לי.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

ע"פ הנתונים שיש במדבקה במשקוף הדלת, אין בעיה להחליף למידה החדשה.

 

 

לאחר מכן מה עושים? ניגשים למכון טסטים או למשרד הרישוי כדי לעדכן?

 

האם זה כולל תשלום ?

 

תודה למשיבים.

פורסם

האמת שחבר שלי בדיוק אתמול החליף מידה מ- 16 ל- 18, והוא פשוט ניגש למכון הטסטים והוציאו לו פלט מהמחשב עם מספר הרכב שלו וכל המידות שהוא יכול לשים, ותתפלא לשמוע שחלק מהמידות שהיו רשומות במדבקה לא הופיעו שם, כך שאני לא הייתי סומך עך המדבקה הזו יותר מידי.

 

Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk

פורסם

תודה אסף.

 

פשוט מישהו רוצה לקנות ג'אנטים וצמיגים חדשים שאני מוכר

 

והייתי רוצה לחסוך לשנינו את כל ה אי וודאות לגבי המידות המאושרות או שלא

 

במדבקה המדוברת על קורת הדלת.

  • אחראי פורום
פורסם
האמת שחבר שלי בדיוק אתמול החליף מידה מ- 16 ל- 18, והוא פשוט ניגש למכון הטסטים והוציאו לו פלט מהמחשב עם מספר הרכב שלו וכל המידות שהוא יכול לשים, ותתפלא לשמוע שחלק מהמידות שהיו רשומות במדבקה לא הופיעו שם, כך שאני לא הייתי סומך עך המדבקה הזו יותר מידי.

 

Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk

 

הפוך, זה מכון הרישוי שלא מחזיק תמיד את הגרסאות המעודכנות. המדבקה על הרכב באה מהיצרן.

רוב הזמן תצטרך להוכיח בעזרת האוטודאטא או המחלקה הטכנית של היבואן את המידות האפשריות לדגם.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

×
×
  • תוכן חדש...