Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 746 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כי אין שרשור שלם שמדבר רק על זה :roll:: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?96688

 

עמית/קומפי (בוחן במקצועו) הזכיר בעבר שמבחינתו המדבקה ו/או ספר רכב לא תופסים בהכרח.

רק אוטודאטה, הוראת רישום (שניתן למצוא באתר משרד התחבורה) או אישור מטעם המחלקה הטכנית של יבואן הרכב.

פורסם (נערך)
הפוך, זה מכון הרישוי שלא מחזיק תמיד את הגרסאות המעודכנות. המדבקה על הרכב באה מהיצרן.

רוב הזמן תצטרך להוכיח בעזרת האוטודאטא או המחלקה הטכנית של היבואן את המידות האפשריות לדגם.

מכון הרישוי הוציא את הפלט הזה שאתה מדבר עליו ודוווקא שם לא הופיעה מידה 19 כפי שמופיעה במדבקה מהיצרן. זו הסיבה שאמרתי שאסור לסמוך על המדבקה. אתה רק מחזק את הטענה שלי... וכן, ברור לי שהיצרן יודע יותר טוב אבל לא תמיד התקינה הישראלית זורמת עם היצרן.

 

Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk

 

8dc28db49b443e86ca4e3ef2f96d9a9c.jpg

41638c2064ef15ae4a4fb70fd4a7727a.jpg

עריכה אחרונה על ידי asafmoraz
  • אחראי פורום
פורסם

לדעתי זה לא עניין של תקינה אלא של עדכון.

היו לי רכבים שמידה מסויימת שבאה במקור עם הדגם לא היתה מעודכנת בספרים שלהם.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

האלן

מעוניין להגדיל חישוקים ל-19 אינץ במקום ה-18 אינץ המקורי שמגיע באאודי S3 שנת 2014.

במשרד הרישוי זה לא מעודכן , פניתי לצמפיון על מנת לקבל את האישור המיוחל בעלות 70 שקל.

אמרה שתבדוק מול המחלקה הטכנית ותחזור אליי.

לאחר כשעה חזרה אליי עם תשובה שלילית שאצל היצרן כתוב שניתן עד 18 אינץ (המקורי) שמגיע ברכב ולא ניתן להגדיל.

מחיפוש באוטודטה מצאתי את הטבלה הבאה לרכב שלי.

כפי שניתן לראות בסוף עמוד 2 את המידה.

האם ציון המידה שם בסוף עמוד 2 אומרת שזה מותר על פי היצרן או לא ?

מה דעתכם בנושא ולמי כדאי לפנות לברר זאת שוב ?

Tyre pressures _ Autodata-page-001.jpg

 

עמוד 2

Tyre pressures _ Autodata-page-002.jpg

פורסם

מנסיון, גם אצלי על המדבקה (המקורית של היצרן) בפורד ניתן להתקין צמיגי 19 אינצ' אבל בפועל, במשרד הרישוי וכל המסמכים בארץ, עד 18 אינצ'.

מה שתופס ויאושר בסוף יהיה לפי מה שיקבע משרד הרישוי היות וזה מתעדכן לך ברשיון רכב כמובן, ספק אם יאשרו משהו שאין לו אישור בארץ.

תמיד אפשר לנסות לקבל אישור יצרן כלשהו אם תצליח להשיג, אבל לך תדע.

 

לדעתי, חבר'ה שביצעו משהו דומה חוקי, רק הם יוכלו להגיד בוודאות האם זה אפשרי, מאושר וקביל מבחינת כולם (כולל הביטוח והכל, לא נעים לגלות במקרה חירום כי פתאום מתנערים ממך).

פורסם

גש עם התדפיס למכון רישוי, עד שתמצא את זה שיהיה מוכן לאשר לפיו. זו השורה התחתונה.

בוחנים שונים מקבלים מקורות שונים. ואם יש לך אפשרות להתחבר לאוטודאטה עם יוזר שלך (נדמה לי שציינת שיש לך מנוי) ולהראות להם את זה בלייב, הסיכוי לקבלת אישור עולה.

 

בעבר אישרתי מידה לפי ספר רכב למשל, למרות שעמית (kompy) הזכיר בעבר שמבחינתו זה לא מספק.

 

ובנימת אגב, כמה שרשורים אתה צריך לפתוח בנושא?!

פורסם

תומך בתשובה 3 הקודמת של ההולנדי.

גש עם צילומי מסמכי המידות למכון, לבדוק מראש - אל תקנה עוד.

 

במקביל שלח במייל או פקס, לשירות לקוחות של צ'מפיון היבואן את המסמכים..

אולי הידע אצלם לא מעודכן, ועם המסמך שלך הם יבדקו שוב.

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

אני קצת מבולבל...

הרכב הוא קורולה 2007 (צורה ישנה לא הרובוטית)

לפי אוטו דאטא:

Capture.PNG

 

אבל לעומת זאת לפי אשכרה מחשבוני חישוב:

Capture.jpg

 

המידה לא נמצאת במידות המאושרות אבל עם זאת היא גם מתאימה יותר מאשר מה שמאושר על ידי היצרן....

מה עושים במקרה כזה??? :? האם לפי הסבר כזה אולי כן יאשרו לי לשים מידה כזאת??

פורסם
בפשטות, לא.

 

רוצה את המידה האחרת, נסה להשיג אישור המחלקה הטכנית של היבואן.

 

אני חיפשתי את המחלקה הטכנית של טויוטה אני לא ממש מצאתי אותה... אתה יכול אולי בבקשה לכוון אותי בכיוון הנכון? :/

פורסם
תתקשר לשירות לקוחות לשאול.

 

טוב הרמתי אליהם צלצול ורשמו את כל הפרטים שהסברתי להם ויעבירו את זה למחלקה טכנית ויחזרו אלי.

אעדכן כשאקבל תשובה :)

פורסם

Tom_22 תודה על התגובה.

אז יש שתי אופציות בסוזוקי סוויפט 2014:

175/65R15

185/55R16

על איזה מידה הייתם ממליצים?

לגבי חישוקי סגסוגת רציתי לשאול האם יש להם יתרון על פני חישוקי פלדה?

איך אני יודע מה רוחב החישוק המתאים לצמיג? (מה החישוב?)

אני מעוניין בחישוקי סגסוגת מקוריים ,האם יש בשוק את שתי המידות?

המון תודה.

×
×
  • תוכן חדש...