Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 746 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם אתה רוצה מקורי, אז מה זה משנה לך לדעת את הרוחב המדויק? הרי זה מקורי ויתאים. :wink:

יחד עם זאת, יתכן ולא קיים בכלל חישוק סגסוגת מקורי בכלל במידה R15, אלא רק ב-R16.

אאל"ט, במידה R15, הרוחב המקורי הוא "5, ובמידה R16 הרוחב המקורי הוא "6.

בשני המקרים, הרוחב המומלץ נע בין "5 לבין "6.5.

ברכישת חישוקים לא מקוריים יש לשים לב גם לנתון האופסט והקדח המרכזי.

 

חישוקים איכותיים יהיו קלים יותר (ואולי חזקים/נוקשים יותר) מחישוקי פלדה, מה שיתרום להפחתת המשקל הבלתי מוקפץ.

מעבר לזה, בעיקר אלמנט אסתטי למשתמש הממוצע.

בכל מקרה, רכישה של חישוקים מקוריים דרך החברה תהיה יקרה מאוד. אפשר לבדוק אם יש משהו תקין בפירוקיות/למכירה יד2 או להתפשר על רכישת חישוקי אפטרמרקט שלא חסר, רק רצוי להקפיד על תוצרת מוכרת ובעלת תקן.

 

מידה מומלצת למה? בדוק היצע צמיגים במידות השונות ובצע החלטה מה אתה מעונין לרכוש.

 

ראה גם:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?72344

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?52485

פורסם

סקודה רומסטר 2010, נפח 1.2L, מידת הצמיגים 205/45/16, קוד מהירות ועומס עפ"י הרישיון הוא 83W.

אני רוצה להזמין זוג צמיגים חדשים. האם ניתן להרכיב צמיגים עם קוד מהירות V?

פורסם

מנסה שוב... עפ"י הוראת הרישום לשנת הייצור קוד המהירות והעומס הוא 83H, ברישיון הרכב רשום 83W. האם ניתן להרכיב צמיגים עם קוד מהירות V?

פורסם

אם תצליח לקבל אישור ממכון רישוי לשינוי הקוד (לנמוך מ-W) ע"פ הוראת הרישום, אז כן.

לפי משרד התחבורה, את הצמיגים עם קוד המהירות הגבוה יש להתקין בסרן האחורי (במידה ואתה משלב זוגות, כאשר הנמוך מביניהם מאושר).

 

אבל, יתכן שבצורה כלשהי, מכלול הרכב מותאם לעבוד עם צמיגים בעל קוד מהירות גבוה (אם כי לדעתי הלא מקצועית זה הרבה פחות משמעותי, אם בכלל, מאשר קוד עומס). ראה אם אין מדבקה מקורית ו/או התייחסות בספר רכב לקוד הגבוה יותר.

פורסם

Tom_22 תודה על התגובה.

איך אני בודק תקינות של חישוקי סגסוגת מפרוקיות/יד 2?

צריך לבצע כיוון פרונט לאחר החלפה מחישוק 15 ל 16?

פורסם

זה בעיה לבדוק.

 

בעיקרון תבדוק פיזית שאתה לא רואה סדקים.

בנוסף שאתה קונה - אם זה לא מפנצרייה. אז תבצעו את העסקה שם ותראה שאפשר לאזן אותם בצורה סבירה.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

היי חברים, צריך את עזרתכם

האם ניתן להרכיב ג׳אנט 17״ של סיאט לאון מרווח ברגים 5x112 על סיאט איביזה החדשה (6f) בצורה לא חאפרית ללא רעידות ושאר ירקות?

מה עדיף? ספייסרים או טבעות מרכוז? האם בכלל ניתן להשתמש בטבעות מרכוז במקרה הזה?

יש התלבטות מאוד קשה אם ללכת על הצעד הזה, אבל הג׳אנט 15״ שמגיע סטוק פשוט בלתי נסבל.

פורסם

מרווח הברגים באיביזה הוא 5X100 למיטב ידיעתי.

טבעות מרכוז לא קשורות בכלל לנושא זה.

ספייסרים עדיף שלא להשתמש (בעקרון לא חוקי אם אני זוכר נכון, אבל גם יש ענין בטיחותי), מה גם שהם עשויים לגרום לאופסט שלילי גבוה מדי.

 

רכוש חישוקים מתאימים וזהו.

פורסם

היי שי,

יש תשובה לכאורה בשרשור מלפני 10 שנים, שם התייחסו למידה 205/55R16 (יש עדות נוספת למידה זו - כאן).

יש עוד התייחסות רק מלפני שנתיים, אך לחוסר מזלך, כל הקבצים שצירף קומפי נעלמו מהשרת.

מציע לשלוח קריאת כיוון ל-asafasaf ולבקש ממנו את מלוא המידע מאוטודאטה.

פורסם

הי תום,

 

תודה על התשובה המפורטת והמושקעת.

חיפשתי בפורום לפני ששאלתי וראיתי את שתי ההתייחסויות הללו, הבעיה שהן לא חד משמעיות ומוסמכות.

לא בא לי לקנות סט צמיגים ולגלות שהרוחב או החתך שגוי בטיפה.

באתר של tiredeal בחיפוש לפי סוג רכב מופיעה בכלל 215/55/16 שזו המידה של אלפא 166 וזה יותר הגיוני כי הן אחיות לקונצרן ולפלטפורמה.

אמשיך לבדוק.

166, קאפה, GTV, קופה.

פורסם

המידה שציינת מופיעה גם כאן: https://www.wheel-size.com/size/lancia/kappa/1996/

שורות מודגשות הן בדר"כ המאומתות. אבל שוב, זה לא משהו שיספק בוחן רכב בעת אישור ההחלפה.

 

מצאתי גם את העלון המקורי הבא (עם ה-205 ובנוסף קטרים גדולים יותר), אבל שוב, מכאן ועד אישור כלשהו הדרך ארוכה:

https://manuals.co/workshop/lancia/kappa/lancia-kappa-misc-documents-accessories-catalogue-german/5526627/6

 

בקיצור, התשובה המוסמכת שלך נמצאת אצל אסף :-P, או כל אחד אחר שיש לו אוטודאטה עדכני פה בפורום.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אהלן חברים מחפש את המלצותיכם לצמיגים לרכב במידה 215\45\R16 קוד מהירות V86, הTOYO T1 SPORT לאחר חיפוש נראה שמתאימים לי אבל אני לא יודע אם קיימים למידה של הרכב שלי, אשמח לעזרתם.

Peugeot 206 XS 2008 1.6 Manual

Peugeot 207 2008 Sport 1.6 Manual

Seat Ibiza 2010 Sport 1.6 Manual

פורסם

שלום לכולם ,

מתלבט בין כמה וכמה צמיגים מהרשימה למטה.

אשמח להמלצות בנושא למטרת נסיעה ממוצעת .

מחפש צמיג אידיאלי מבחינת מרחק בלימה , נוחות ,צריכת דלק , אורך חיי צמיג , אחיזה וכו.

TOYO Proxes CF2

TOYO NE02

CONTINENTAL Eco contact 3

CONTINENTAL Premium contact 2

GOODYEAR Efficientgrip Compact

GOODYEAR Duragrip TL

DUNLOP SPFM800

HANKOOK K425

HANKOOK K715

YOKOHAMA AE01

תודה.

×
×
  • תוכן חדש...