Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עזרה בנוגע לnvr ומצלמות אבטחה Poe


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2052 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם
לקראת כניסה לבית חדש, הוכנה תשתית cat6a למצלמות אבטחה- סהכ עד 10 מצלמות: 8 בחוץ לחצר, שביל גישה לדלת הכניסה והחניה ו-2 בתוך הבית.

 

לגבי nvr:
טכנאי המתח הנמוך ממליץ על מכשיר של הייקויז׳ן:

https://www.goldtop.co.il/product-details.aspx?proid=57357

 

אגב, זאת לאחר שהדגש ששמתי הוא שהמכשיר יהיה onivf כדי לא לקשור עצמי למותג מצלמות ספציפי

 

1. דעתכם על המכשיר (המחיר שאשלם 2900 שח). 
2. האם אני צודק עם ה-onivf?
3. למכשיר מתג Poe מובנה. האם הוא מסוגל באמת להחזיק כ-10 מצלמות מבחינת חשמל?

 

לגבי המצלמות:
ימוקמו : 2 בפנים הבית (הכיוון כיפה גם מבחינת אסתטיקה), 7-8 בחוץ (2 בחניה, 4 בחצר, 1-2 בשביל הגישה מהחניה לבית)

 

בלי לבצע אפיון כלשהו, הטכנאי הציע את אלו:

https://www.goldtop.co.il/product-details.aspx?proid=65395

 

בעיקרון אני מעדיף תצורת כיפה. הבעיה שלי עם אלו ספציפית היא שהן כיפה בתוך זכוכית והבנתי שזה יכול ליצר בהית לחות. ראיתי שלדאוחה אולי יש מצלמה שפשוט מורכבת מ-2 עדשות.

 

המתקין אגב, הציע בכלל ללכת על מצלמות צינור/בולט

 

כאן אני די הולך לאיבוד, מבחינת אסטתיקה (פנים בית וחוץ), מבחינת עשה נכונה לפי מיקומים ומבחינת תצורה.

 

אשמח מאוד ליד מכוונת ופישוט שיעזור לי

 

בתודה מראש

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

מה המטרה שלשמה אתה מרכיב מצלמות ומדוע את ממקם גם בתוך הבית? יש אזעקה בנוסף?

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

בלי לבצע איפיון בחירת המצלמה שגויה לחלוטין מכל בחינה ובראש ובראשונה שלא למקמה בחוץ.

יש הרבה נתונים שצריך לסקר ולענות עליהם בנושא.

תרצה אוכל לסייע לך טלפונית.
עוסק בתחום.

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

אתה מתקין לבד?

 

יש מגוון עצום של מערכות באלי אקספרס, יכול לבחור איזו קומבינציה שמתחשק לך והמחיר זול משמעותית.

 

הזמנתי מערכת 4 מצלמות WIFI עם NVR והארדיסק של טרה בסביבות 800 שקל, הגיע תוך ימים ספורים עם DHL בלי דרישה למיסים. 

עובד נהדר, אם כי מצלמות WIFI לא מתאימות למיקומים רחוקים מידי מה-NVR.

 

אם אתה מתקין לבד תבדוק את האופציה.

פורסם
לפני 3 שעות, RBRB כתב:

אתה מתקין לבד?

 

יש מגוון עצום של מערכות באלי אקספרס, יכול לבחור איזו קומבינציה שמתחשק לך והמחיר זול משמעותית.

 

הזמנתי מערכת 4 מצלמות WIFI עם NVR והארדיסק של טרה בסביבות 800 שקל, הגיע תוך ימים ספורים עם DHL בלי דרישה למיסים. 

עובד נהדר, אם כי מצלמות WIFI לא מתאימות למיקומים רחוקים מידי מה-NVR.

 

אם אתה מתקין לבד תבדוק את האופציה.

סליחה על ההתעלקות, אני מחפש קומבינציה דומה, אפשר לינק בפרטי?

 Daihatsu YRV 01' 86 HP << Sold

KIA Cerato 08' LX 122 HP << Sold

Chevrolet Cruz 13' LT Wagon 141 HP 1.8L

 80 Mitsubishi Attrage 15' INSTYLE HP 1.2L

פורסם
לפני 18 שעות, redroze כתב:

מה המטרה שלשמה אתה מרכיב מצלמות ומדוע את ממקם גם בתוך הבית? יש אזעקה בנוסף?


קשה לי להגדיר מטרה, הייתי אומר שלטובת תחושת ביטחון אישית ויכולת לצפות ולנטר את הבית כשאני לא נמצא. כרגע אין אזעקה.

 

לגבי המיקום בבית ברורה לי הבעייתיות. מדובר ב-2 מצלמות כשהרעיון שלי בוא שהן יעבדו רק כשאני לא בבית.

 

לפני 13 שעות, gsi16v כתב:

בלי לבצע איפיון בחירת המצלמה שגויה לחלוטין מכל בחינה ובראש ובראשונה שלא למקמה בחוץ.

יש הרבה נתונים שצריך לסקר ולענות עליהם בנושא.

תרצה אוכל לסייע לך טלפונית.
עוסק בתחום.

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
 

 

יותר מאשמח, אפנה אליך בפרטי.

 

לפני 7 שעות, RBRB כתב:

אתה מתקין לבד?

 

יש מגוון עצום של מערכות באלי אקספרס, יכול לבחור איזו קומבינציה שמתחשק לך והמחיר זול משמעותית.

 

הזמנתי מערכת 4 מצלמות WIFI עם NVR והארדיסק של טרה בסביבות 800 שקל, הגיע תוך ימים ספורים עם DHL בלי דרישה למיסים. 

עובד נהדר, אם כי מצלמות WIFI לא מתאימות למיקומים רחוקים מידי מה-NVR.

 

אם אתה מתקין לבד תבדוק את האופציה.

 

הלוואי והייתי מתקין לבד, ברור לי שניתן לחסוך לא מעט כסף ברכישה עצמאית אבל אם להיות כנה, בעיקר עם עצמי, יש ככ הרבה התעסקות עם הבית שגדול עלי. אציין גם שאיש המתח הנמוך שהבאנו אמור לדאוג גם לחיווט כל התקשורת בבית - רשת, בזק, הוט כך שהחברות יגיעו לעשות רק פלאג אנד פלאי

 

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם
לפני 6 שעות, benj כתב:


קשה לי להגדיר מטרה, הייתי אומר שלטובת תחושת ביטחון אישית ויכולת לצפות ולנטר את הבית כשאני לא נמצא. כרגע אין אזעקה.

 

לגבי המיקום בבית ברורה לי הבעייתיות. מדובר ב-2 מצלמות כשהרעיון שלי בוא שהן יעבדו רק כשאני לא בבית.

 

 

יותר מאשמח, אפנה אליך בפרטי.

 

 

הלוואי והייתי מתקין לבד, ברור לי שניתן לחסוך לא מעט כסף ברכישה עצמאית אבל אם להיות כנה, בעיקר עם עצמי, יש ככ הרבה התעסקות עם הבית שגדול עלי. אציין גם שאיש המתח הנמוך שהבאנו אמור לדאוג גם לחיווט כל התקשורת בבית - רשת, בזק, הוט כך שהחברות יגיעו לעשות רק פלאג אנד פלאי

 

בן

אז רק כדאי שתהיה מודע לעובדה שאם לך יש גישה מרחוק יש גורמים שיכולים בדרכים יצירתיות גם לגשת מרחוק.

אני עם gsi, לקנות מצלמות בלי מטרה יכול בקלות להסתיים בזריקת כסף לפח או שתגלה בזמן אמת שהם לא בצעו את העבודה.

אני אנסה להיות יותר ספציפי, איזה בטחון אתה חושב שמצלמה תתן לך?

 

צא מנקודת הנחה שגנבים לא מפחדים ממצלמות כי עם כיסוי פנים פשוט הם מנטרלים את היעילות שלה.

 

אני אתן לך עוד מקרה, אתה מחוץ לבית ופורצים לך לבית. איך תדע שפורצים?

במידה ותפסת על חם את הפריצה, מה תעשה עם המידע הזה כשאתה מחוץ לבית?

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

×
×
  • תוכן חדש...