Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
האם אתה מוציא אותה מהרכב בכל פעם או שאתה משאיר ברכב?

משאיר אותה באוטו, די פרנואידים מי שמוציא את המצלמה

זה לא שנות השבעים שהיו גונבים רדיו טייפ

כולה מוצר פשוט..

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)
האם מישהו מכיר את החנות estore009 באיביי ויכול להמליץ האם הם אמינים ומוכרים מוצרים מקוריים ולא חיקויים?

 

היי. המוכר הזה הומלץ כאן בשרשור הרבה פעמים. כולם דיווחו על תקינות ומקוריות. אני אישית רכשתי מהם. מחכה שהמצלמה תגיע ואז אעדכן .

עריכה אחרונה על ידי rafi_vk
התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

פורסם
משאיר אותה באוטו, די פרנואידים מי שמוציא את המצלמה

זה לא שנות השבעים שהיו גונבים רדיו טייפ

כולה מוצר פשוט..

 

זה לא ממש פרנואידיות כפי שאתה מציין, תחשוב על הסכנות.

*התחממות של הרכיבים האלקטרוניים והרס של המצלמה אפילו אם מדובר בדגם שעושה שימוש בקבל במקום סוללת ליתיום.

*הזמן שתצטרך להשקיע בתיקון אחת השמשות ששבר הילד שגנב.

*המצלמה שלך מצלמת (כנראה גם עם אודיו), ככה שמי שיגנוב לך את המצלמה ידע עלייך פרטים שאולי לא בהכרח תרצה שאנשים ידעו, שיחות פרטיות אישיות ודרכים שנסעת בהם שאולי לא כולם צריכים לדעת ועוד.

 

אם אפשר לצמצם חלק מהסכנות בפעולה הכי פשוטה, אני לא קורא לזה פרנואידיות, אני קורא לזה שכל.

פורסם

חולק עלייך בעניין.

המקום של המצלמה ברכב.

אני לא חושב סודות מדינה ברכב ואין לי שום רצון בהתעסקות בהסרה והכנסה שלה כל פעם שאני נכנס לרכב.

 

רוצה להכנס, להניע ולנסוע ושהצלמה תהיה בצד - תדלק, תצלם ותעשה את שלה ללא התערבות.

פורסם (נערך)

הגיע אלי ה GW1C מ Gearbest , שמתי כ. זכרון קלאס 10 חדש שקניתי ב KSP.

לא יודע אם זה רק נדמה לי, אבל ציפיתי לאיכות צילום יותר גבוהה, די מטושטש.

 

דוגמא של צילום מהבוקר (1080P, WDR 3MIN LOOP , AUDIO REC)

 

[video=youtube_share;a9JO-09dXUM]

עריכה אחרונה על ידי T_A
פורסם (נערך)

אני לא הייתי ממליץ שייגע בפוקוס אלא אם כן יש תבריג ייעודי למשתמש הפשוט, אחרת אם זה לא יצליח לו או אם יש שם דבק סימון ברגים הם עשויים לטעון שזה נפתח וחבל.

יש סיכוי שאם תפנה אליהם כבר עכשיו הם יגידו לך שהם שולחים לך אחת אחרת.

בכל מקרה תדבר איתם אם זאת תהיה התשובה אז תוכל להתעסק עם הפוקוס.

 

אגב, איזה כרטיס רכשת בדיוק וכמה עלה לך? לא שזה קשור פשוט אני רוצה לרכוש גם.

עריכה אחרונה על ידי rafi_vk
התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

פורסם

תודה.

אל תשכח לעדכן על תגובתם של GB

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

פורסם
הגיע אלי ה GW1C מ Gearbest , שמתי כ. זכרון קלאס 10 חדש שקניתי ב KSP.

לא יודע אם זה רק נדמה לי, אבל ציפיתי לאיכות צילום יותר גבוהה, די מטושטש.

 

דוגמא של צילום מהבוקר (1080P, WDR 3MIN LOOP , AUDIO REC)

 

[video=youtube_share;a9JO-09dXUM]

היא לא מצלמת כך במצב תקין.

א. בדוק שהורדת את המדבקה מהעדשה, זה ממש ניראה כאילו היא שם.

ב. נגב את העדשה בעדינות בעזרת מטלית של משקפיים.

ב. תפנה לגירבסט בכדי שימצאו לך פיתרון - השירות שלהם טוב בד"כ, למרות

שלעיתים צריך להיות קצת נודניק איתם.

ג. ניתן לפתור את זה אם זאת בעיית פוקוס, אם תהיה מעוניין נשמח להנחות אותך כיצד.

פורסם

שלום,

 

יש לי את המצלמה הזו: GS8000 DVR כבר יותר משנתיים

https://dashcamtalk.com/gs8000/

 

לאחרונה התקלקל המטען לרכב שקיבלתי עם המצלמה (מיני USB - כבל ארוך)

 

רכשתי כבל USB - מיני USB ארוך (שאוכל לנתב בתוך הרכב) חיברתי אותו לשקע מצית למטען USB (כמו של טלפון)

המצלמה נדלקת במצב מחשב, כלומר עולה חלון כחול שבו אני צריך לבחור את האופציה השלישית על מנת שהמצלמה תיכנס למצב צילום, וכן עוד פעם ללחוץ על רקורד, וכך בכל נסיעה...

לפני כן היא עבדה טוב.

רכשתי באיביי כבל משקע מצת למיני USB שאמור להתאים למצלמות, אך המצלמה ממשיכה להיכנס למוד מחשב...

ניסיתי לאפס את המצלמה, גם לא עוזר.

האם למישהו יש רעיון? אני התייאשתי...

 

תודה מראש,

ניר

פורסם (נערך)

אם יש לך מעט כוח לבצע שינויים בכבל, אוכל לעזור לך.

זה מצריך חשיפת החוטים שנמצאים בפנים ומולטימטר (עם אפשרות של המשכיות\continuity או בדיקת התנגדות).

 

התהליך הוא מציאת החוטים של הDATA הם אמורים להיות 2 הפינים המרכזיים בחיבור הUSB (את זה אפשר לבדוק עם בדיקת המשכיות בעזרת מולטימטר).

מנתקים אותם ומשאירים רק את חוטי הפלוס והמינוס שהם הקיצוניים אחד מכל צד.

עריכה אחרונה על ידי Nissan Skyline GTR
פורסם
אם יש לך מעט כוח לבצע שינויים בכבל, אוכל לעזור לך.

זה מצריך חשיפת החוטים שנמצאים בפנים ומולטימטר (עם אפשרות של המשכיות\continuity או בדיקת התנגדות).

 

התהליך הוא מציאת החוטים של הDATA הם אמורים להיות 2 הפינים המרכזיים בחיבור הUSB (את זה אפשר לבדוק עם בדיקת המשכיות בעזרת מולטימטר).

מנתקים אותם ומשאירים רק את חוטי הפלוס והמינוס שהם הקיצוניים אחד מכל צד.

 

אני יכול לנסות, יש לי 2 כבלים, מקסימום הלך אחד.

אשמח לקבל הוראות מדוייקות

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...