Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 38 דקות, ChemGuy85 כתב:

 

סה"כ מענקים $15,000 על חשבון משלם המיסים האמריקאי

 

 

 

זה פיקציה, כי משלם המיסים האמריקאי מעולם לא מימן את מלוא הוצאות הממשלה שלו,

וזה לא הולך לקרות, אתה יכול להוציא את הנתונים של גידול החוב האמריקאי כל שנה? 

כל זה ביחס לתוצר או למיסים שנגבו ?

אני זוכר מספרים של - על כל דולר תל"ג בשנה הם הגדילו את החוב ב 3.5 דולר. 

אם עד לפני 3 חודשים עוד הייתה תקווה כלשהי שהם יתחילו להחזיר חובות, או שהגלגל יתהפך ופתאום הם יפסיקו את חיי המותרות שלהם על חשבון אזרחי העולם,

אז לדעתי זה נגמר.  הבעיה שרוב העולם עדיין מעדיף לעצום עיניים.

הסינים הבינו את זה טוב מאוד בשנים בעשור האחרון, עכשיו כנראה הם מבינים את זה הכי טוב מכולם.

הם לוקחים את הכמויות המטורפות של הדולרים שלהם .. וממשיכים לקנות נכסים בעולם.

הם קונים - מכרות בעולם, תחנות כח, נמלים, חברות ייצור יציבות (תנובה), לדעתי רוב הראלי שראינו בבורסות זה היו טרליוני דולרים סינים,

שמבינים שעדיף להם מניות של חברות מאשר דפים של ממשלת ארה"ב.

לפני 46 דקות, ChemGuy85 כתב:

 

 

 

ברשותך בוא נעשה חשבון זוג חרדים אמריקאיים + 6 ילדים

 

15 אלף דולר ל 8 נפשות - זה 2000 דולר לנפש

לפני 46 דקות, ChemGuy85 כתב:

 

 

תעשה חשבון כמה המגזר החרדי בישראל עולה לארה"ב

 

לא יודע כמה חוצניקים גרים בירושלים/בני ברק/אלעד - אבל כנראה בין 200-500 אלף.

זה במקסימום מילארד דולר - לא משהו 

 

לפני 46 דקות, ChemGuy85 כתב:

תכפול את כל התענוג הזה ב-320 מיליון בעלי SSN בניכוי בעלי הכנסות גבוהות

 

יצא לנו 2000 דולר לנפש  כפול 320 מיליון בעלי SSN 

600 מילארד דולר  - עדיין כסף קטן ביחס לחוב הקיים.

המספרים הגדולים נמצאים בתמיכה לעסקים שנמצאים על אדמת ארה"ב 

 

לפני 46 דקות, ChemGuy85 כתב:

מצטרף אלי לקנית זהב, כסף ו-M16?  

 

 

 

אצלנו קמצנים, לא הולכים להשתולל עם ההוצאות, בעיקר כי זה יפגע דווקא בבעלי ההון.

הפנסיות התקציביות יפגעו קשה, לכן אני דווקא רואה שהולכים לייבש את האזרחים , העיקר לא לפגוע ביציבות המשק. 

 

תקרא את ההדלפות של הפעימה הרביעית  - מדברים על מענקים לעסקים שהיו תחת צו סגירה במאי.

מי שפתוח , אפילו אם נפגע והמחזור ירד לא יקבל כלום 

שומרים על הקופה הציבורית פה

פורסם

המשבר רק בתחילתו. לא אתפלא אם יהיה מענק 3, מענק 4 ומענק 5 עד הבחירות לנשיאות בנובמבר. 

 

ֿהכסף הגדול נמצא בהלוואות לעסקים. שם תתכונן לגיהוץ של עוד 2-3 טריליון דולר בנוסף לכל המענקים ליחידים.

פורסם

בדיוק הלוואות ענק לעסקים, הלוואת לא צמודות. 

ינפיקו אג"ח לטווח ארוך, ימכרו אותם במכירת חיסול , המחיר שלהם ירד, הריבית לטווח ארוך תעלה.

האינפלציה תרים קצת את הראש - נניח 5-10 אחוז בשנה. 

לעסקים יהיו חובות לא צמודים לממשל, אבל האינפלציה תעזור להם להקטין את החוב ב 5-10 אחוז ריאלית כל שנה בלי בעצם לשלם כלום (או ישלמו רק 2% ריבית).

מה שיפה - זה החוב האמריקאי לעולם  = יש לפחות 22 טריליון דולר חוב לעולם + טריליונים בשטרות בעולם.

אינפלציה של 10% , זה אומר ראלית המשק האמריקאי גונב מהעולם מעל 2 טריליון כל שנה. 

 

הבעיה שאנשים מדמיינים קטסטרופות כאילו זה פיצוץ אטומי שקורה תוך שניות, הקטסטרופות האמיתיות לוקח להם שנים,

זה תהליך איטי, רק בראייה אחורה רואים את המהפכה.  

 

איך זה ישפיע עלינו ?  

הקטר של המשק (או הקטרים) מבוסס על ייצוא , הייטק - משאבי טבע (ים המלח/גז טבעי).

פיחות איטי של הדולר, ישפיע על המגזרים האלה, וזה ישפיע אחורה.

בני ה 25-30 ,  חיו את רוב חייהם הבוגרים ב-10 שנים האחרונות , הם חושבים שתמיד העולם היה ככה. 

אבל העשור האחרון הוא החריג, ה-100 שנה האחרונות לא היו דומות בכלל לעשור האחרון.

אני מניח שגם ה-100 שנים הבאות יראו אחרת לגמרי מה-10 האחרון , הם יהיו יותר דומים ל 90 שנה שקדמו לעשור הזה.

 

אכן יהיו סיפורים יפים לנכדים, איך היו החיים בעשור של החגיגות.   

פורסם

התרוששות הדרגתית של מעמד הביניים, הקצנה בפוליטיקה, הקצנה של פערים חברתיים, נכסים מוחשיים כגון דירות, קרקעות, אמצעי ייצור ימשיכו להתייקר. 

פורסם
לפני 4 שעות, ChemGuy85 כתב:

בית ספר ברחובות נסגר בעקבות הדבקה של מורה וסייעת. 

 

ברסי ביקש לחכות קצת עד שיכנס המחליף, הוא רוצה לעזוב בשיא (כאילו בשפל),

 

בקיצור "אחרי המבול"

פורסם
לפני 9 שעות, korola כתב:

האינפלציה תרים קצת את הראש - נניח 5-10 אחוז בשנה. 

 

אני מחכה לרגע הזה. ברגע שהפד כבר לא יוכל להדפיס כספים כמו עכשיו (בשביל לא לעודד עוד אינפלציה), מהר מאוד נגיע לחוסר נזילות במערכת ולהתרסקות טוטאלית בשווקים.

 

לפי דעתי אנחנו לא רחוקים משם.

 

למי שיש שעה פנויה -

 

No worries 8)

פורסם
לפני 17 דקות, tzahico כתב:

 

אני מחכה לרגע הזה. ברגע שהפד כבר לא יוכל להדפיס כספים כמו עכשיו (בשביל לא לעודד עוד אינפלציה), מהר מאוד נגיע לחוסר נזילות במערכת ולהתרסקות טוטאלית בשווקים.

 

לפי דעתי אנחנו לא רחוקים משם.

 

זה אתה, פרופ' למאקרו כלכלה?

פורסם (נערך)
לפני 29 דקות, David32 כתב:

מה זה עוזר לך?

 

1. ראשית כל, אני חושב שהשוק יצא לגמרי מאיזון בעשור האחרון. מצד אחד מחירי נכסים (נדל"ן וחברות) בשמיים ומצד שני משקיעים ומנהלי חברות שבטוחים ב-100% שהפד יציל אותם בכל מחיר. בנתיים אגב - הם צודקים לגמרי.

2. השקעה נכונה. בזמן אינפלציה יהיו נכסים שכנראה יעלו בצורה משמעותית מאוד (זהב ושאר Commodities).
 

לפני 24 דקות, BarryG כתב:

זה אתה, פרופ' למאקרו כלכלה?


ידידי, רק פרופסורים זכאים להביע דעה כלכלית? זכותך המלאה להגיב לגופם של דברים, ולהסביר לחברי הפורום מדוע אני כותב שטויות, אבל אני באמת לא מאמין שיש כאן מישהו שמוצא ערך בתגובה הנוכחית שלך.

עריכה אחרונה על ידי tzahico
  • רעיון טוב! 3

No worries 8)

פורסם
לפני 40 דקות, tzahico כתב:

 

אני מחכה לרגע הזה. ברגע שהפד כבר לא יוכל להדפיס כספים כמו עכשיו (בשביל לא לעודד עוד אינפלציה), מהר מאוד נגיע לחוסר נזילות במערכת ולהתרסקות טוטאלית בשווקים.

 

לפי דעתי אנחנו לא רחוקים משם.

 

 

 

למה אתה חושב שיש רגע כזה שהם לא יכולים להדפיס עוד כספים?  

עם קצת רצון וקצת יכולת גם פיל יכול לXXXין תרנגולת. 

יכולות יש להם , הם צריכים קצת רצון , בתכלס רק אינפלציה מטורפת יכולה לחלץ את ארה"ב מהחובות שלה.

אין להם כבר מה להפסיד 

לפני 2 דקות, tzahico כתב:

 

1. ראשית כל, אני חושב שהשוק יצא לגמרי מאיזון בעשור האחרון. מצד אחד מחירי נכסים (נדל"ן וחברות) בשמיים ומצד שני משקיעים ומנהלי חברות שבטוחים ב-100% שהפד יציל אותם בכל מחיר. בנתיים אגב - הם צודקים לגמרי.

2. השקעה נכונה. בזמן אינפלציה יהיו נכסים שכנראה יעלו בצורה משמעותית מאוד (זהב ושאר Commodities).
 

 

צודק גם ב-1 וגם ב -2 .

אבל אינפלציה בדולר לא מחייבת אינפלציה בשקל או ביורו.  

לא בטוח שכולם יכנסו למלחמת מטבעות. 

 

לפני 2 דקות, tzahico כתב:


ידידי, רק פרופסורים זכאים להביע דעה כלכלית? זכותך המלאה להגיב לגופם של דברים, ולהסביר לחברי הפורום מדוע אני כותב שטויות, אבל אני באמת לא מאמין שיש כאן מישהו שרואה ערך בתגובה הנוכחית שלך.

 

וכן, תתרגל , אם אתה כותב בשירשור הזה את דעתך אתה חייב תואר פרופסור בתחום , אחרת זה לא נחשב.

ואם אין לך תואר כזה, אתה חייב להגיד שאתה לא יודע כלום ואין לך מושג מה יקרה. 

  • מעניין 1
פורסם
לפני 1 שעה, tzahico כתב:

 

אני מחכה לרגע הזה. ברגע שהפד כבר לא יוכל להדפיס כספים כמו עכשיו (בשביל לא לעודד עוד אינפלציה), מהר מאוד נגיע לחוסר נזילות במערכת ולהתרסקות טוטאלית בשווקים.

 

 

אני מצדיע לך על הפזם בפורום.

  • רעיון טוב! 1

איזה כייף לי :)

פורסם

מה שאני אוהב באיחולים וציפיות לקריסת השוק - כשהם לא מגיעים מחברים במפלגות קומוניסטיות - זה שתמיד נראה כאילו שמי שמחכה לזה מניח שאיכשהו בו זה לא יפגע.

רוצים לחלוק מתכון להצלחה? במה תעבדו? ממה תשלמו משכנתא או שכירות? הוצאות למשפחה אם יש? מה יקרה לפנסיה שלכם במצב של מחיקה של 100%?

 

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
×
×
  • תוכן חדש...