Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 1 דקה, David32 כתב:

אבל הוא בארהב, לא הוציאו את העובדים שלו לחל"ת..........

 

 

 

אתה יודע שבעלי עסקים (חכמים, לא כאלה שסתם מחפשים לצעוק ולהתראיין) אמרו שזה מה שהם מבקשים?

ביקשו תשאירו לנו את העובדים ותנו לנו מענקים כבר בתחילת אפריל. בלי להתחיל לחשב ולעשות מתווה ותוכניות וכו'

תנו כסף, אנחנו נשלם לעובדים, רק תתנו ישר

 

עובדתית היום כבר חודשיים אנחנו בתוך כל זה ויש עסקים שעוד לא קבלו את הכסף

פורסם
בנצי, אתה לא נחשב בתור essential business? כי אני יודע שבחלק מהמקומות ניצלו את הקורונה לבניה, גם לא של תשתיות.
אולי זה תלוי מחוז.
בתחילה אישרו לנו לעבוד אבל העיריות נסגרו ככה שאי אפשר היה להזמין מפקח בניה בשביל לחתום על אישורים, מצאתי פתרון בחלק מהערים בהן יש לי פרוייקטים, עשיתי ביקורת אחת בשיחת וידאו ו3 ביקורות שהסכימו לי להביא מפקח חיצוני.

ואז בתחילת אפריל הוציאו הוראה לעצור את כל הבניה בשוק הפרטי, בניה חיונית היא של פרוייקטים מסויימים כמו תשתיות מה שלא חל על העסק שלי.

השותף שלי ואני החלטנו לשלם לכל העובדים שישבו בבית במהלך התקופה, החלטנו על 100 שעות חודשיות וכך הוצאנו תלושים.
במהלך התקופה טיפלנו בכל רכבי החברה בכייף שלנו, עם העובדים וככה בכל יום יצא לנו לעבוד על רכב אחר עם העובד אליו משודך הרכב.

בנוסף יש לי עסק צדדי עם בת הזוג שלי, לה יש מתפרה די גדולה והשקעתי בתחום הקמעוני של ציוד למתפרות ולחובבנים, במהלך התקופה שבה לא היה לי הרבה תעסוקה התחלתי לטפל באריזה ומשלוח של רצועות אלסטיות לאנשים שמייצגים מסכות בבית, מכרנו קצת יותר מ60 ק"מ של רצועות אלסטיות, הוצאתי כ200 חבילות ביום.
זה עזר לי מאוד מכיוון שכל ההכנסות הלכו על התפקוד השותף (משכנתא, שכירות והוצאות שוטפות).


ב4 למאי אישרו לתחום הבניה לחזור לפעילות, עדיין יש את הבעיה של העיריות, אי אפשר לבקר בהן אבל יש תמיכה איטית באמצעות אימייל וטלפון.


הקווים המנחים שלי בהתמודדות עם המצב הם:
שקיפות ותקשורת קבועה עם לקוחות שהפרויקטים שלהם נעצרו, הופתעתי מכמות התמיכה שקיבלנו.

לשמור על הבטחון הכלכלי של העובדים שלי ככל הניתן.

לצמצם הוצאות מיותרות ולחסוך ביצירתיות, הטיפול ברכבים חסך המון כסף שבדרך כלל הולך למוסך, בתפעול שוטף אין לי זמן להתעסק עם זה ועל כל פיפס קטן הרכבים נכנסים למוסך.

בהתחלה כן נכנסתי לחרדה מסויימת, אבל יצאתי מזה מהר מאוד.

וסתם תמונה של פרוייקט שסיימנו ממש יומיים לפני שאמרו לנו את העבודה, חזרנו עכשיו לסיים את כל הגינה ולהשלים. 20200326_111254.jpg

Sent from my SM-G965U using Tapatalk

  • אהבתי 1
  • מעניין 1

haters will hate

פורסם (נערך)
לפני 5 דקות, David32 כתב:

קיצר, בנצי עני?

 

לא יודע אולי הוא פועל דרך מבנה מס כלשהו, אבל ל-1040 שלו זרם עד 75,000 דולר הכנסה חייבת. 

 

לדעתי הוא ניסה להראות "טראמפ גאון פיננסי ורחמן הכלכלה במצב פצצה אני עובד 24/7". הבעיה היא שכל הנתונים מציגים אחרת. שוק הדיור בארה"ב נמצא בקיפאון שלא נראה מאז 2008. ייתכן באזורים מסוימים יש בועה כלשהי. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם

KOROLA

זוכר את הנאום של ביבי ?

"פעימה שלישית רק נכנסים למערכת ממלאים פרטים, בלי מגע יד אדם הכסף עובר ובסוף אם צריך נתחשבן"

 

בקיצור

פעימה שלישית אתה מגיש, מקבל אסמכתא, ואז מחכה שאיזה פקיד יבדוק את זה ויחליט כמה מגיע לך

כלומר הגשת היום תקבל ביולי

"בלי מגע יד אדם, מקבלים מיד"

פורסם
 
שלילי. מוגבל בתקרה עד 75,000 דולר הכנסה חייבת לרווק. מעל זה המענק נשחק ונעלם לחלוטין בהכנסה חייבת של 99,000$ שנתי. 
 
 
הידעת שאני משלם לעצמי משכורת מאוד נעימה של $6000 ברוטו בחודש ואת שאר הכסף אני משאיר בעסק כי הוא עדיין בשנותיו הראשונות?
מה שמביא אותי לשכר שנתי של $72k, אני לא טיפש.

הטעות של כל בעל עסק מתחיל היא משיכה של כסף החוצה.

רכשתי בית להשקעה באמצעות תאגיד.
רכשתי ראם 3500 חדש דרך העסק.
רכשתי מרצדס S דרך העסק מכיוון שזה הרכב מהעבודה שמשמש אותי לפגישות.
הרכישות הפרטיות הן במסגרת ובהתאם להכנסה בפועל והכל נעשה כחוק, אני לא הולך להחזיק רכב קלאסי על חשבון העסק, למרות שאת אחד האופנועים רשמתי על העסק, חוסך לי זמן בפקקים.

אתה קורא לעצמך רואה חשבון לא? אתה אמור לדעת איך למקסם את התועלת.

ושום מילה על הדוח לרבעון?

Sent from my SM-G965U using Tapatalk

haters will hate

פורסם
לפני 17 דקות, Transporter כתב:

אתה יודע שבעלי עסקים (חכמים, לא כאלה שסתם מחפשים לצעוק ולהתראיין) אמרו שזה מה שהם מבקשים?

מה זה משנה אם אתה משלם לעובדים שלך והם יושבים בבית או המדינה משלמת לעובדים שלך והם יושבים בבית? הכסף מגיע מהמדינה לעובדים.

 

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 1 דקה, David32 כתב:

מה זה משנה אם אתה משלם לעובדים שלך והם יושבים בבית או המדינה משלמת לעובדים שלך והם יושבים בבית? הכסף מגיע מהמדינה לעובדים.

 

 

נכון אבל זה לא מה שביקשו.

בעלי עסקים כאן אמרו תשאירו לנו את העובדים, תנו לנו מענק שיכסה לנו את ההוצאות שלא נכנס לחוב, ועוד כמה חודשים כשהכל יגמר תתחשבנו איתנו, מי שקיבל יותר מדי יחזיר

העיקר תתנו משהו שנוכל לחיות.

 

אז המדינה הוציאה את העובדים לחל"ת ונתנה לבעלי עסקים להתמודד עם שאר ההוצאות, ושוב אני רק מדגיש שעד היום הרבה עסקים לא קיבלו שקל

פורסם
לפני 3 דקות, David32 כתב:

מה זה משנה אם אתה משלם לעובדים שלך והם יושבים בבית או המדינה משלמת לעובדים שלך והם יושבים בבית? הכסף מגיע מהמדינה לעובדים.

 

כי האוצר לא טיפש, אם המעסיק היה צינור, אז עובד שמקבל 15 ברוטו היה ממשיך לקבל 15 ברוטו והמעסיק היה מצפה שהמדינה תפצה אותו על 15 ברוטו.

אם משלמים דרך בט"ל עובד שמקבל 15 בחל"ת מקבל תקרה שזה 10500.

  • רעיון טוב! 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)
לפני 5 דקות, בנצי כתב:

הידעת שאני משלם לעצמי משכורת מאוד נעימה של $6000 ברוטו בחודש ואת שאר הכסף אני משאיר בעסק כי הוא עדיין בשנותיו הראשונות?
מה שמביא אותי לשכר שנתי של $72k, אני לא טיפש.

הטעות של כל בעל עסק מתחיל היא משיכה של כסף החוצה.

רכשתי בית להשקעה באמצעות תאגיד.
רכשתי ראם 3500 חדש דרך העסק.
רכשתי מרצדס S דרך העסק מכיוון שזה הרכב מהעבודה שמשמש אותי לפגישות.
הרכישות הפרטיות הן במסגרת ובהתאם להכנסה בפועל והכל נעשה כחוק, אני לא הולך להחזיק רכב קלאסי על חשבון העסק, למרות שאת אחד האופנועים רשמתי על העסק, חוסך לי זמן בפקקים.

אתה קורא לעצמך רואה חשבון לא? אתה אמור לדעת איך למקסם את התועלת.

ושום מילה על הדוח לרבעון?

Sent from my SM-G965U using Tapatalk
 

 

איך ידעת להגביל את זה בתקרה של 72,000? הרחת את הקורונה כבר ב-2019? ו-72,000 דולר לפני מס ב-state יקר כמו קליפורניה... איך אתה חי? 

 

אם אתה פועל דרך LLC הכל זורם אליך מדובר ביישות שקופה. אם ב-Partnership אתה חייב להכיר בהכנסה חייבת כל שנה בין אם אתה משאיר את הכסף בשותפות ובאין אם לא. כנ"ל S-Corporation. היישות האטומה היחידה בארה"ב היא C Corporation, אבל אני מתקשה להאמין שהלכת בדרך הזאת בגלל מיסוי כפול.

 

לא משהו אישי סתם אוהב לעשות סיעור מוחות מיסוי. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם
Just now, m3x7r3m3 כתב:

 

כי האוצר לא טיפש, אם המעסיק היה צינור, אז עובד שמקבל 15 ברוטו היה ממשיך לקבל 15 ברוטו והמעסיק היה מצפה שהמדינה תפצה אותו על 15 ברוטו.

אם משלמים דרך בט"ל עובד שמקבל 15 בחל"ת מקבל תקרה שזה 10500.

 

אני חושב שגם הדיל הזה היה עובר, בתנאי שהיה מגיע במיידי

בלי לקחת את הזמן ולחשוב על מתווה ולחשוב מה מגיע איך מגיע

הרי בסופו של דבר מה ה"מתווה"? "ניקח את המחזור מ 2019 ואז את המחזור מ 2020 נחשב את ההפרש ואם הוא   באמת  גבוה תקבל מענק

 

כל הגאונים שיושבים למעלה ובכל הזדמנות מפרגנים לעצמם לא יכלו  לעשות את זה לפני חודשיים? למה לתת לעסק להתנהל חודשיים בלי עזרה?

ושוב אני חוזר ומדגיש שעדיין זה לא טופל.

  • רעיון טוב! 1
פורסם

איזה דיל? זה משהו שמותר לבט"ל לעשות, לך בתור מעסיק אסור לעשות את זה.

אם אתה משלם לעובד 10.5 במקום 15 שכתוב בחוזה, ללא הסכמתו (ובבט"ל זה ללא הסכמתו) זה הלנת שכר.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)
לפני 2 דקות, m3x7r3m3 כתב:

איזה דיל? זה משהו שמותר לבט"ל לעשות, לך בתור מעסיק אסור לעשות את זה.

אם אתה משלם לעובד 10.5 במקום 15 שכתוב בחוזה, ללא הסכמתו (ובבט"ל זה ללא הסכמתו) זה הלנת שכר.

 

הכוונה שבעלי עסקים היו מקבלים את זה שיתנו להם מענק לפי 10.5  (פלוס הוצאות של העסק!) ויגידו להם תסתדרו מכאן ועוד חודש נדבר שוב

במקום להגיד להם א "שילמנו חלת אנחנו חושבים על מתווה וכרגע תסתדרו לבד עד יוני"

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם



קיצר, בנצי עני?
 


אינני מגדיר את עצמי כעשיר, עדיין לא.
אני חושב שאני עמיד, מבחינתי כל עוד שיש לי מספיק בשביל לשמור על רמת החיים שלי במשך שנה בלי הכנסה זה נחשב עמיד, מן הסתם אני לא מתכלב ורמת החיים שלי די גבוהה, מעבר לזה הכל בונוס, אני חושב קדימה ופתאום המילה פנסיה היא חלק מהחשיבה שלי.

Sent from my SM-G965U using Tapatalk

haters will hate

פורסם

 

Just now, בנצי כתב:

אינני מגדיר את עצמי כעשיר, עדיין לא.
אני חושב שאני עמיד, מבחינתי כל עוד שיש לי מספיק בשביל לשמור על רמת החיים שלי במשך שנה בלי הכנסה זה נחשב עמיד, מן הסתם אני לא מתכלב ורמת החיים שלי די גבוהה, מעבר לזה הכל בונוס, אני חושב קדימה ופתאום המילה פנסיה היא חלק מהחשיבה שלי.
 

 

 

בקיצור בנצי תעשה שחור יום חכם. 

פורסם (נערך)
לפני 10 דקות, Transporter כתב:

 

הכוונה שבעלי עסקים היו מקבלים את זה שיתנו להם מענק לפי 10.5  (פלוס הוצאות של העסק!) ויגידו להם תסתדרו מכאן ועוד חודש נדבר שוב

במקום להגיד להם א "שילמנו חלת אנחנו חושבים על מתווה וכרגע תסתדרו לבד עד יוני"

 

בטוח שהם היו מקבלים את זה? באופן גורף? כולם?

או שכבוד ויזל היה מתלונן כי העובדים הרגילים שלו לא מגרדים 10.5 גם בחלומות, אבל המשפחה שלו במטה של הקבוצה מקבלים יותר?

 

כרגע אמרו "העובד לא בעיה שלך כרגע, תביא לי אותו".

הרי בעצמך כתבת, כשיש לך לשלם שכירות ומשכורות וביטוחים ומע"מ ומס הכנסה וכו' אתה מגלגל מאחד לשני.

המדינה באה ואמרה - אל תדאג למשכורות, זה עלינו, ככה אתה לא יכול לגלגל משכורות למע"מ או משכורות לספקים וכו'.

 

מבחינת המדינה זה היה מתקבל על הדעת שהעסק ימות, לא היה מתקבל על הדעת שהעסק ימות ולא ישלם משכורות לעובדים

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

×
×
  • תוכן חדש...