Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
  איך ידעת להגביל את זה בתקרה של 72,000? הרחת את הקורונה כבר ב-2019? ו-72,000 דולר לפני מס ב-state יקר כמו קליפורניה... איך אתה חי? 

 

אם אתה פועל דרך LLC הכל זורם אליך מדובר ביישות שקופה. אם ב-Partnership אתה חייב להכיר בהכנסה חייבת כל שנה בין אם אתה משאיר את הכסף בשותפות ובאין אם לא. כנ"ל S-Corporation. היישות האטומה היחידה בארה"ב היא C Corporation, אבל אני מתקשה להאמין שהלכת בדרך הזאת בגלל מיסוי כפול.

 

לא משהו אישי סתם אוהב לעשות סיעור מוחות מיסוי. 

 

חברת בניה לא יכולה להיות limited liability corporation, מן הסתם יש לי המון liability.  

לגבי הסכום, זה מצחיק אבל אני והשותף החלטנו על הסכום הזה חצי שנה אחרי שפתחנו את העסק.

איך אני חי בקליפורניה?

הכנסה אחרי מס - באיזור ה4800

שכר דירה - 3300 (עסקת המאה, מחיר זול כי אני משפץ את הבית השכור שלי שכולל 4 חדרים ובריכה)

בנוסף העסק מפריש לי $700 בחודש לשכירות (משרד ביתי) כהחזר הוצאות.

מה שמשאיר אותי עם $2200 בחודש.

 

ההוצאות שלי די נמוכות כי אני גם ככה עובד כל היום, אוכל במהלך היום ממומן על ידי העסק בדיוק כמו הוצאות על ביגוד, טלפון, אינטרנט, חדר כושר ודלק.

 

בסוף השנה אני גם מקבל החזר מס שגם הוא הולך לחסכון.

 

עוד שאלות?

 

ואכן זה S Corp, את הכסף שנשאר בעסק אנחנו משקיעים באפיקים נוספים, כל הרעיון הוא למקסם את העסק ואת ההשקעות ממנו, ככה מצאתי את עצמי רוכש את הS class ואת הראם שבוע לפני סוף 2019.

 

ב2018 רכשנו בית בסן חוזה על אדמה של קצת יותר מדונם, מאז אנחנו עובדים על אישורי הבניה.

 

אולי אתה מכיר את Ernest.Young LLP, הם עוזרים לי המון עם ייעוץ פיננסי לעסק.

 

 

 

 

haters will hate

פורסם
לפני 22 דקות, בנצי כתב:

 

ההוצאות שלי די נמוכות כי אני גם ככה עובד כל היום, אוכל במהלך היום ממומן על ידי העסק בדיוק כמו הוצאות על ביגוד, טלפון, אינטרנט, חדר כושר ודלק.

 

לא, אל תגיד. מה, בתור בעל עסק אתה יכול לצמצם ככה הוצאות אישיות. בטח כול שכיר יכול לעשות ככה, נכון טרנספורטר?

 

 

  • מעניין 1

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם (נערך)
לפני 37 דקות, בנצי כתב:

ואכן זה S Corp, את הכסף שנשאר בעסק אנחנו משקיעים באפיקים נוספים, כל הרעיון הוא למקסם את העסק ואת ההשקעות ממנו, ככה מצאתי את עצמי רוכש את הS class ואת הראם שבוע לפני סוף 2019.

 

הקטע עם S-Corp שזו יישות שקופה. הכנסות ה-S-corp בניכוי הוצאות שכר והוצאות אחרות זורמות ל-1040 שלך. בכל אופן הבנתי.

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם

סליחה, התכוונתי C Corp.

שלוש בבוקר, אני קורא את ההודעות שוב ולא מבין מה פספסתי :)

Sent from my SM-G965U using Tapatalk

haters will hate

פורסם

הכל טוב ויפה, רק שהמלך "שכח" ש..

המחלה עדיין כאן איתנו,

מספר הבדיקות מזערי ביותר,

אנשים שמים "ז", ולא הולכים עם מסכות, או שהם תלויות על סנטר, סתם ליופי,

התערבבות ואי שמירת מרחק, בעיקר בסופרים, ובחופים,

הפרה בוטה של הכללים על ידי אלפי החרדים ב-"לג בעומר" האחרון שהיה,

לאחרונה מדענים גילו שהמגפה פוגעת בצורה שונה, גם בילדים, לצערי,

 

כנראה,{הלוואי ולא}, אבל הגל השני כבר מעבר לפינה..

 

 

  • רעיון טוב! 1
פורסם

עשו את השיקולים שלהם והבינו שאסון כלכלי יהיה יותר גרוע מהאסון הרפואי. מה נכון יותר? יכול להיות שאף פעם לא נדע...

  • רעיון טוב! 3
פורסם (נערך)

YAY הפד החליף טונר במדפסת!!! מענק נוסף!!! קולולולולולו!!! 

 

- בסיס המענק ישאר 1200$ ליחיד, 2400$ לזוג בכפוף למגבלת ההכנסה בדומה למענק הראשון (75,000 יחיד, 150,000 זוג)

- המענק הנוסף בגין ילד זכאי יהיה בסך 1200 $, במקום 500$ במענק הראשון (מי אמר שפרו ורבו לא משתלם?!) 
- גיל ההכרה בילד הזכאי למענק ולזיכוי מס מיוחד הוגדל מ"עד 17" ל"כולל גיל 17"
- הוסרה המגבלה בדבר הצורך ב SSN לשני בני הוזג. ניתן יהיה להשתמש גם ב ITIN
- בדוח המס השנתי הפדראלי (ה 1040) תוסר המגבלה של הכרה בעד 10,000$ מסים מקומיים
- ינתן זיכוי מס נוסף על הכנסה מעבודה (עסק או משכורת)
- הטבות נוספות בהפקדות מסוימות לפנסיות (IRA)
- הטבות נוספות למעבידים אמריקאים
 
בקיצור איך מקבלים מקום ב-Vault 13? פרסמו רשימת דרישות?
 
 
 
 
 
עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם

האם כל התושבים מקבלים או רק בעלי האזרחות?  

מה קורה לכל המהגרים הלא חוקיים ?

 

האם רק לי זה נראה כמו מתכון יום הדין לאינפלציה דולרית מטורפת שהולכת לשחוק את החוב החיצוני שלהם?

חיפוש אחרי כתבות משנת 2019 על החוב האמריקאי מראה שלאורך כל העשור האחרון אף אחד לא הבין או ראה איך הם הולכים להחזיר את החוב המטורף שלהם.

בכלל לדעתי הם ספרו רק את החוב של האג"חים - אף אחד לא ספר את השטרות הדולריים שמסתובבים שם בחוץ. 

ומה לגבי החשיפה של מדינת ישראל לשער הדולר?  מה יקרה לנו אם שער הדולר יצלול מתחת ל 3 ש"ח לדולר?

מה האיחוד האירופאי יעשה? האם תתחיל מלחמת מטבעות? האם כולם יתחילו לפחת את המטבעות שלהם?

 

 

פורסם

אז כל החוצניקים בירושלים גם מקבלים?   אז עכשיו אני מבין את כל החגיגות של ל"ג בעומר.  

הם חוגגים את הכסף חינם שנשפך עליהם.

פורסם
לפני 22 שעות, David32 כתב:

 

לא, אל תגיד. מה, בתור בעל עסק אתה יכול לצמצם ככה הוצאות אישיות. בטח כול שכיר יכול לעשות ככה, נכון טרנספורטר?

 

 

 

אני מקווה שאתה לא באמת מנסה להשוות הוצאות של עסק להוצאות של שכיר

 

לפני 14 שעות, garicho כתב:

עשו את השיקולים שלהם והבינו שאסון כלכלי יהיה יותר גרוע מהאסון הרפואי. מה נכון יותר? יכול להיות שאף פעם לא נדע...

 

אני מאוד מקווה שאם יהיה גל שני יסכימו לספוג 2000-5000 מתים לפני שיחשבו שוב לסגור את המשק

לא יאמן מה עושים לבעלי המסעדות שמתחננים לפתוח ועדיין לא יכולים

לפני 23 שעות, m3x7r3m3 כתב:

 

בטוח שהם היו מקבלים את זה? באופן גורף? כולם?

או שכבוד ויזל היה מתלונן כי העובדים הרגילים שלו לא מגרדים 10.5 גם בחלומות, אבל המשפחה שלו במטה של הקבוצה מקבלים יותר?

 

כרגע אמרו "העובד לא בעיה שלך כרגע, תביא לי אותו".

הרי בעצמך כתבת, כשיש לך לשלם שכירות ומשכורות וביטוחים ומע"מ ומס הכנסה וכו' אתה מגלגל מאחד לשני.

המדינה באה ואמרה - אל תדאג למשכורות, זה עלינו, ככה אתה לא יכול לגלגל משכורות למע"מ או משכורות לספקים וכו'.

 

מבחינת המדינה זה היה מתקבל על הדעת שהעסק ימות, לא היה מתקבל על הדעת שהעסק ימות ולא ישלם משכורות לעובדים

 

אף פעם לא יקרה שכולם מסכימים

גם הראל ויזל לא קיבל את כל מה שביקש

ואני חושב שהמדינה הייתה צריכה להשתתף בחלק גדול מההוצאות

אי אפשר לקחת ממך את העובדים ולהגיד לך "שילמנו את העובדים אבל שכ"ד 50-100 אלף אתה תמשיך לשלם לבד" הנה כבר הגענו תכף לחודש יוני ומסעדות סגורות

אתה לא חושב שזה הרבה כסף 30-50-100 בחודש לשלם בלי להכניס?

בהתחלה באו וזרקו כאן "בסך הכל חודש בלי עבודה" אבל אמרתי כבר מאז שלא מדובר בחודש, ויש עסקים שישבו 4-5 חודשים בלי לעבוד

אין ספק שעובדים זאת הוצאה, מסכים איתך (בכל מה שקשור למסעדות לא תמיד, כי ברובן העובדים לא מקבלים משכורת אלא טיפים בלבד שהם מאוד גבוהים)

אז תחשוב שיש בעלי מסעדות שפשוט לא קיבלו כלום.

 

פורסם (נערך)
לפני כשעה, korola כתב:

אז כל החוצניקים בירושלים גם מקבלים?   אז עכשיו אני מבין את כל החגיגות של ל"ג בעומר.  

הם חוגגים את הכסף חינם שנשפך עליהם.

 

מקבלים בריבוע מקבלים. התנאי הוא להגיש דוחות מס לכן רבים מהם יוצאים מהחורים שלהם ומסתערים על המשרד שלנו. מדובר בתוכנית גילוי מרצון הכי גדולה בהיסטוריה של ארה"ב וזה קרה לגמרי במקרה. 

 

ברשותך בוא נעשה חשבון זוג חרדים אמריקאיים + 6 ילדים

 

מענק ראשון:

 

בעל ואישה - $2,400 ($1,200 דולר לכל אחד)

ילדים - $3,000 ($500 לילד)

 

סה"כ פעימה ראשונה $5,400 דולר למשפחה

 

מענק שני:

 

בעל ואישה - $2,400

ילדים - $7,200 ($1,200 לילד) 

 

סה"כ $9,600 

 

סה"כ מענקים $15,000 על חשבון משלם המיסים האמריקאי

 

אה וכל זה בנוסף ל-Child Credit שהם מקבלים בלי קשר 

 

תעשה חשבון כמה המגזר החרדי בישראל עולה לארה"ב

 

תכפול את כל התענוג הזה ב-320 מיליון בעלי SSN בניכוי בעלי הכנסות גבוהות

 

מצטרף אלי לקנית זהב, כסף ו-M16?  

 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
×
×
  • תוכן חדש...