Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 2 דקות, snoop90 כתב:

איפה הגבול?

אתה כל הזמן מחפש גבול ברור. אין.

בין 0 ל100B יש טווח רחב של סכומים.

בין סגר סיני להדבקה מכוונת של כולם, יש הרבה מצבים.

אף אחד פה לא ביקש סגר. ביקשתי שלא יקיימו מתווה לימודים שנועד בפועל להדביק את הילדים שלי.

אם הייתי מורה או נשוי למורה, הייתי מצפה שמשרד החינוך ישמור עלי ולא ישלח אותי להידבק.

  • אהבתי 1

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם (נערך)
לפני 8 דקות, פינדר כתב:

אף אחד פה לא ביקש סגר. ביקשתי שלא יקיימו מתווה לימודים שנועד בפועל להדביק את הילדים שלי.

אם הייתי מורה או נשוי למורה, הייתי מצפה שמשרד החינוך ישמור עלי ולא ישלח אותי להידבק.

לא מקיימים מתווה שנועד בפועל להדביק את הילדים שלך. מקיימים מתווה שנועד ללמד את הילדים שלך לקרוא.

מקיימים מתווה שמאפשר למורים אשכרה לעשות את התפקיד שלהם.

 

זה כמו שתגיד ששולחים אותך להדרס בכביש כשכל מה שנדרש ממך זה להגיע למשרד שלך.

עריכה אחרונה על ידי snoop90
פורסם
לפני 40 דקות, snoop90 כתב:

לא מקיימים מתווה שנועד בפועל להדביק את הילדים שלך.

כבר כתבתי מה היה אפשר לעשות, אם מתעקשים לקיים לימודים.

היה הרבה מה לעשות כדי להוריד סיכון להדבקה. בפועל עשו את ההפך.

איש חולם אני

וכך היה תמיד

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 30 דקות, פינדר כתב:

כבר כתבתי מה היה אפשר לעשות, אם מתעקשים לקיים לימודים.

היה הרבה מה לעשות כדי להוריד סיכון להדבקה. בפועל עשו את ההפך

אני חושב שאם היו פתרונות אחרים יעילים יותר, היו מנסים אותם.

 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני שעתיים, snoop90 כתב:

לא מקיימים מתווה שנועד בפועל להדביק את הילדים שלך. מקיימים מתווה שנועד ללמד את הילדים שלך לקרוא.

מקיימים מתווה שמאפשר למורים אשכרה לעשות את התפקיד שלהם.

 

זה כמו שתגיד ששולחים אותך להדרס בכביש כשכל מה שנדרש ממך זה להגיע למשרד שלך.

 

עושים הכל, אבל הכל, כדי לאפשר לכל הילדים להידבק.

חוץ מזה, כמה מורים אתה מכיר? כי אני מכיר לא מעט, ואף אחד מהם לא מרוצה מהמתווה שהחלטת בשמם שמאפשר להם לעשות את תפקידם.

 

לפני כשעה, farkash7 כתב:

כן. לשים מטהר אוויר של שיומי בכיתה.

 

תפיסת עולם בינארית.

מ.ש.ל.

 

לפני 50 דקות, SlowRide כתב:

אני חושב שאם היו פתרונות אחרים יעילים יותר, היו מנסים אותם.

 

למה אתה מניח דבר כזה?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

כחלק מתפקידי, קיבלתי היום רק הודעה אחת ממורה שהתלוננה על חשש מהדבקה בכיתה.

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם
לפני 3 דקות, m3x7r3m3 כתב:

למה אתה מניח דבר כזה?

תן לנו בראש עם פתרונות.

(אני לא סרקסטי. אני מנסה להבין מה בכלליות המתווה שאתם חושבים שצריך כדי לנהל את המגפה בגל הנוכחי. אני לא יודע אם מה שקורה עם מערכת החינוך כרגע מפגר או לא, אבל מוכן לקבל את ההנחה שכן :) )

לפני 4 דקות, m3x7r3m3 כתב:

תפיסת עולם בינארית.

 

לא בינרית. פינדר באמת הציע משהו כזה.

הצעה יותר ריאלית שלו היתה לתת לילדים גדולים יותר ללמוד מהבית. גם אז. מי אמר שזה היה עוזר למתן את ההתפרצות ולא פשוט למרוח את הגל ליותר זמן?

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 6 דקות, m3x7r3m3 כתב:

מניח דבר כזה?

כי זה הדבר ההגיוני לעשות לפני שמוותרים על השליטה ונותנים לכולם להידבק חופשי.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)
לפני 34 דקות, m3x7r3m3 כתב:

עושים הכל, אבל הכל, כדי לאפשר לכל הילדים להידבק.

 

כמו בכל תקופה טרום קורונה, רק שאז זה היה לגיטימי.

לפני 34 דקות, m3x7r3m3 כתב:

חוץ מזה, כמה מורים אתה מכיר? כי אני מכיר לא מעט, ואף אחד מהם לא מרוצה מהמתווה שהחלטת בשמם שמאפשר להם לעשות את תפקידם.

 

אם מתווה, שבמסגרתו תלמידים נמצאים בכיתה ומורה נמצא בכיתה ורק מי שחולה לא נמצא בכיתה (כמו שתמיד היה) הוא לא סביר ולא מאפשר לימודים רציפים, אז איזה כן? המורים שאתה מכיר, אמרו לך שהם מעדיפים "ללמד" דרך זום?

עריכה אחרונה על ידי snoop90
פורסם
לפני 2 דקות, snoop90 כתב:

כמו בכל תקופה טרום קורונה, רק שאז זה היה לגיטימי.

בפעם המליון, אף פעם לא היה לגיטימי להגיע לביה"ס חולה.

הקורונה פי כמה יותר מדבקת מהמחלות שהכרנו, והיא מדבקת גם ללא סימפטומים.

לפני 4 דקות, snoop90 כתב:

רק מי שחולה לא נמצא בכיתה

באמת? איך אתה יודע?

עכשיו אין מעקב ואין חובת בידוד, על תלמיד שנחשף למאומת.

לפי המתווה החדש, התלמיד יבצע בדיקת אנטיגן ביום א', בהנחה שבאמת ההורים שלו ממושמעים.

אחר כך הוא יכול להדביק חופשי, עד יום ד', שבו אנחנו שוב מקווים שההורים יעשו בדיקה כמו שצריך, אם יבדקו בכלל.

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם (נערך)
לפני 14 דקות, פינדר כתב:

בפעם המליון, אף פעם לא היה לגיטימי להגיע לביה"ס חולה.

 

אתה צודק, אבל אף אחד לא עקב אחרי זה וקרו מקרים והפלא ופלא, למרות זאת, אנחנו פה.

 

 

לפני 14 דקות, פינדר כתב:

הקורונה פי כמה יותר מדבקת מהמחלות שהכרנו, והיא מדבקת גם ללא סימפטומים

אז? בן אדם ממוצע חולה לפחות פעם בשנה ואז הוא מבריא וממשיך בחיים.

לפני 14 דקות, פינדר כתב:

עכשיו אין מעקב ואין חובת בידוד, על תלמיד שנחשף למאומת.

 

בדיוק כמו צריך.  מושג "נחשף" בכלל לא צריך להיות קיים.

 

נחשפת לחולה עם נוזלת, האם בהכרח אומר שנדבקת? לא. אם בכל זאת אתה מפתח תסמינים, שב בבית עד שיעברו, למה זה כזה לא מובן?

עריכה אחרונה על ידי snoop90
פורסם
לפני 36 דקות, יבגניפ כתב:

תן לנו בראש עם פתרונות.

(אני לא סרקסטי. אני מנסה להבין מה בכלליות המתווה שאתם חושבים שצריך כדי לנהל את המגפה בגל הנוכחי. אני לא יודע אם מה שקורה עם מערכת החינוך כרגע מפגר או לא, אבל מוכן לקבל את ההנחה שכן :) )

 

גם אני וגם פינדר הצענו כל מיני הצעות :)

למשל נתחיל מזה שלא נכניס לבידוד רק מאומתים, ורק אחרי שהם מאומתים.

זה שווה ערך לסגירת שערי האורווה אחרי שהסוסים כבר הגיעו לתל אביב.

 

כרגע בממשלה הזו, בכל בחירה שבה אפשר לצמצם הדבקות ע"י בחירה באופציה א', או להגביר הדבקות ע"י בחירה באופציה ב', הממשלה הזו בחרה באופציה ב'.

 

לפני 38 דקות, יבגניפ כתב:

לא בינרית. פינדר באמת הציע משהו כזה.

הצעה יותר ריאלית שלו היתה לתת לילדים גדולים יותר ללמוד מהבית. גם אז. מי אמר שזה היה עוזר למתן את ההתפרצות ולא פשוט למרוח את הגל ליותר זמן?

 

זה לא מה שהוא הציע, ואגב אצלנו במשרדים התקינו מזמן (כלומר קצת אחרי התפרצות הקורונה) מסננים יעודיים שמנטרלים וירוסים כולל קורונה.

למתן את ההתפרצות זה חשוב, מהרבה סיבות שציינתי, ואפילו אחת שנדמה לי קורולה הציע - כמה עוד יידבקו אחרי שכבר הגעת לחסינות העדר?

כשנקודת המקסימום שלך גבוהה, הצניחה ממנה גם לוקחת יותר זמן, וגם כוללת ערכים אבסולוטיים גבוהים יותר, ושני אלה אומרים בפשטות - יותר אנשים שנדבקו בלי שזה מספק שום צורך אפידימיולוגי, אחרי שכבר הגעת לחסינות העדר...

 

לפני 37 דקות, SlowRide כתב:

כי זה הדבר ההגיוני לעשות לפני שמוותרים על השליטה ונותנים לכולם להידבק חופשי.

 

ממש לא, בכוונת מכוון בוחרים בכל האלטרנטיבות שמעודדות הידבקות חופשי, גם אם עוטפים את זה במילים (ריקות מתוכן) כאילו לא.

Actions speak louder than words.

וה-Actions אומרים במפורש - אנחנו רוצים להדביק כמה שיותר וכמה שיותר מהר, ולעזאזל עם ההשלכות.

 

לפני 12 דקות, snoop90 כתב:

כמו בכל תקופה טרום קורונה, רק שאז זה היה לגיטימי.

 

כמו למשל הדרישות שילד שהיה חולה יגיע עם אישור של רופא שהוא החלים (טרום קורונה בכלל)?

או אולי זה שילד חולה קוראים להורים לאסוף באמצע היום (ואז חוזרים לכך שצריך אישור רופא שהחלים)?

או או, יש לי יותר טוב, אולי פרוייקט מחוסגן?

 

לפני 14 דקות, snoop90 כתב:

אם מתווה, שבמסגרתו תלמידים נמצאים בכיתה ומורה נמצא בכיתה ורק מי שחולה לא נמצא בכיתה (כמו שתמיד היה) הוא לא סביר ולא מאפשר לימודים רציפים, אז איזה כן? המורים שאתה מכיר, אמרו לך שהם מעדיפים "ללמד" דרך זום?

 

אתה מתכוון רק מי שקיבל תוצאה חיובית לא נמצא בכיתה...

 

והמורים שאני מכיר מעדיפים ללמד דרך זום (עם כמה שהם שונאים את זה) מאשר להסתובב בכיתה עם 32 חולים פוטנציאליים בקורונה.

אתה יודע, בסופו של דבר בחירה בין רע לגרוע...

 

לפני 16 דקות, פינדר כתב:

באמת? איך אתה יודע?

עכשיו אין מעקב ואין חובת בידוד, על תלמיד שנחשף למאומת.

לפי המתווה החדש, התלמיד יבצע בדיקת אנטיגן ביום א', בהנחה שבאמת ההורים שלו ממושמעים.

אחר כך הוא יכול להדביק חופשי, עד יום ד', שבו אנחנו שוב מקווים שההורים יעשו בדיקה כמו שצריך, אם יבדקו בכלל.

 

שכחת את אחוז הפגיעה הנמוך של בדיקות האנטיגן, ככה שגם אם הוא אכן חולה, והיה מתגלה ב-PCR, הוא יכול להיות שלילי בשתי הבדיקות אנטיגן...

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 4 דקות, snoop90 כתב:

נחשפת לחולה עם נוזלת, האם בהכרח אומר שנדבקת? לא. אם בכל זאת אתה מפתח תסמינים, שב בבית עד שיעברו, למה זה כזה לא מובן?

אם אחרי שנתיים של מגיפה עולמית, ואחרי שכתבנו את זה פה שוב ושוב, אתה מתעקש לא להבין שהקורונה מדבקת בסדרי גודל יותר מהמחלות המוכרות לנו, אין לי איך להמשיך לדון איתך.

איש חולם אני

וכך היה תמיד

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 5 דקות, m3x7r3m3 כתב:

-Actions אומרים במפורש - אנחנו רוצים להדביק כמה שיותר וכמה שיותר מהר, ולעזאזל עם ההשלכות

אוקיי, אבל אתה לא חושב שהבחירה בדרך הזאת היא תוצאה של חישוב מסלול מסויים? אני לפחות רוצה להאמין שהם לא מחליטים דברים על סמך אן דן דינו.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

×
×
  • תוכן חדש...