Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 46 דקות, יבגניפ כתב:

כן התקופה התמימה בה צ'מגיא כתב פה וחשב שהוא יהיה רב שגל בבר אילן. צ'מגיא, אם אתה פה עם יוזר פיקטיבי חדש, צור קשה.

 

אגב, לא יודע מאיפה הנתונים פה על מחוסנים או לא בקרב יוצאי ברה"מ. במשפחה שלי כולם עם 3 חיסונים. מצד שני לדעתי אף אחד מהם לא קורא עיתונים ברוסית מישראל.

 

 

גם אצלי במשפחה ובסביבה הקרובה כולם מחוסנים כפול 3 או 4. מצד שני מכיר לא מעט אנשים ברוסיה ושם המצב בקאנטים מהבחינה הזאת.

 

מצד שלישי, אני בטוח שאם פוטין היה מסכים להביא גם חיסונים של אימפריאליסטים ולא רק את מיטב התוצרת הרוסית, אחוזי החיסון גם שם היו עולים פלאים… 😉

עריכה אחרונה על ידי garicho
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני כשעה, יבגניפ כתב:

אגב, לא יודע מאיפה הנתונים פה על מחוסנים או לא בקרב יוצאי ברה"מ.

כתבתי נתונים? כולה תחושות.

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם
לפני 6 שעות, יבגניפ כתב:

לא יודע מאיפה הנתונים פה על מחוסנים או לא בקרב יוצאי ברה"מ.

היכרות אישית. אני מסתכל על הקולגות, החברים הקרובים, הרחוקים, המקבילים מהמשרד ליד, הספקים... הרוב הגדול, וזה מובהק, שהוא ממש אנטי - עולים מברה"מ ולא מבוגרים מאוד.

 

אני ממש לא מבין את התופעה או המקור שלה.

פורסם
לפני כשעה, פריג'י כתב:

היכרות אישית. אני מסתכל על הקולגות, החברים הקרובים, הרחוקים, המקבילים מהמשרד ליד, הספקים... הרוב הגדול, וזה מובהק, שהוא ממש אנטי - עולים מברה"מ ולא מבוגרים מאוד.

 

אני ממש לא מבין את התופעה או המקור שלה.

 

איזה שטויות

רוב המטומטמים שמביאים "מחקרים" ומספרים לנו שהמטושים מסרטנים והסכמים של הממשלה עם פייזר וכו

מייצגים את כל העדות

מה שכן באופן אישי נתקלתי בהרבה כאלה ואף אחד מהם הוא לא איזה דמות מצליחה שהגיעה לאנשהו, כולם אנשים שקופים שעובדים בעבודה ממוצעת ומטה ואין להם שום בעיה לקבל חלת או לחיות על חשבון המדינה

פורסם
לפני כשעה, פריג'י כתב:

היכרות אישית. אני מסתכל על הקולגות, החברים הקרובים, הרחוקים, המקבילים מהמשרד ליד, הספקים... הרוב הגדול, וזה מובהק, שהוא ממש אנטי - עולים מברה"מ ולא מבוגרים מאוד.

לא יותר אנטי מהציבור הכללי.

 

יוצאי חבר העמים יש ויש. יש את אלה שעובדים בסופר ושותים בירה 3 בעשר ליד המכולת של בוריס ויש את אלה שעובדים בהייטק.

 

ההתנגדות באה בעיקר מצד אלה ש"ברוסיה הייתי מהנדס טנקים בלאט" שהם המיעוט לשמחתי.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

גם ג'וקוביץ' מצליח ואנטי חיסונים.

יש מפורסמים מצליחנים שבטוחים שאם הם הצליחו בתחום מסוים, אז הם מיוחדים וחכמים מכל העולם, בכל התחומים.

 

 

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם
לפני שעתיים, פינדר כתב:

גם ג'וקוביץ' מצליח ואנטי חיסונים.

האמת אחרי הפיאסקו באוסטרליה המניה שלו ירדה פלאים. ואם בצרפת המצב לא ישתנה גם שם הוא לא יוכל לשחק.

באנגליה הוא כנראה ישחק (וגם יקח אלא אם מישהו אחר יפתיע). בארה"ב עוד רחוק לקבוע.

בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

פורסם

באמת שלא הבנתי איך סופרטאי ברמה שלו לא יכול לארגן לעצמו את הטופסיאדה הנכונה ולא לשקר בטפסים האחרים שצריך למלא...

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 9 דקות, David32 כתב:

באמת שלא הבנתי איך סופרטאי ברמה שלו לא יכול לארגן לעצמו את הטופסיאדה הנכונה ולא לשקר בטפסים האחרים שצריך למלא...

יצא פיתה, היה לו את כל הכלים לזייף מה שבא לו, אבל גם את זה הוא עשה עקום… אני כבר לא מדבר על העובדה שבמקום לנחות בשקט באוסטרליה, הוא פירסם פוסט באינסטגרם בסוג של ״ז בעין״ תראו איך ניצחתי את המערכת… 

  • אהבתי 1
פורסם
לפני שעה, David32 כתב:

באמת שלא הבנתי איך סופרטאי ברמה שלו לא יכול לארגן לעצמו את הטופסיאדה הנכונה ולא לשקר בטפסים האחרים שצריך למלא...

סוג של "השתן עלה לו לראש". מצד שני לפחות הוא לא על 21 (בנתיים). 

בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

פורסם (נערך)
לפני 3 שעות, פינדר כתב:

בינתיים במערכת הבריאות שלא קורסת:

 

 מגמתיות.

 

שים לב לוידאו הזה - https://www.youtube.com/watch?v=XDeoT0a_Tv0

צולם ממש שניה לפני ש"סוף העולם" הגיע, האדון הנכבד טוען שכל שנה מערכת הבריאות קורסת.

 

אם תחפש בגוגל, אתה תראה שיש כתבה מ2014 שהמערכת קורסת, עוד לפני שאכילת עטלפים היתה באופנה.

 

אז האם השנה, היא קורסת יותר? קורסת פחות? קורסת במידה שווה?

עריכה אחרונה על ידי snoop90
×
×
  • תוכן חדש...