Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

@Transporter מצאתי לך את ההיסטוגרמה של מספר המאומתים - הדבקה מקומית ויבוא חו"ל, בשבועיים האחרונים:

 

image.png.d457ff0de70bf8dd8319f75582cfa3ae.png

  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 54 דקות, korola כתב:

 

לא נכנס לשום שאלה,  תטוס תהנה
תחזור , תיכנס לבידוד עד שיהיו תשובות ,

אולי אפילו עד שתחזור יעדכנו את הנהלים שנכנסים לבידוד 4 ימים בכל מקרה ועושים עוד בדיקה אחרי 4 ימים מהחזרה. 

מקסימום, תסדר לך שוב מזרון במשאית מאחורה והכל יהיה בסדר. 

 

 

אין ישיבה מתוכננת לשבוע הקרוב וכל החלטה שמקבלים לוקח כמה ימים ליישם

לא מקבלים החלטה מהיום למחר

פורסם

טעית. הישיבה התקיימה היום. החלטות חלביות מאד. מבחינתך בינתיים זה רק בידוד עד קבלת תשובת הבדיקה שתערוך בנתב"ג.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

image.thumb.png.e57a4c710bed7da7faa020b891f2ae2b.png

 

החלטה כבר יש,  יש רשימה של מדינות שחייבות בידוד גם למחוסנים , כך שלא ממש צריך ישיבה או החלטה חדשה.

כל מה שצריך זה לעדכן את רשימת המדינות ואת זה יכולים לעשות גם שאתה במטוס חצי שעה לפני הנחיתה בארץ. 

 

עריכה אחרונה על ידי korola
פורסם
לפני 8 שעות, yor2 כתב:

ואינה הדלתא פלוס הגיע לארץ. בנתיים ר 4 נדבקים.

קורולה אמר שזה עניין של זמן עד שיגיע עוד אחד.

N12 - זן חדש של קורונה התגלה בישראל (mako.co.il)

N12 לא מעודכנים...

הזן החדש להפחדה הוא למבדא (מכונה גם פרו)

לסגור את נתבג!!! אין טיסות ישרות מפרו!!!

הנה כתבות מ11 ו13...

"סכנה בריאותית עולמית": זן הקורונה החדש שמכה בדרום אמריקה

ארגון הבריאות העולמי הוסיף לרשימת זני הקורונה וריאנט חדש, שזוהה עד כה ב-29 מדינות. ה"למדא" אחראי ל-82% ממקרי הקורונה בחודשיים האחרונים בפרו. "ייתכן שהוא מידבק יותר מזנים אחרים"

 

מוקדם יותר הזהיר ארגון הבריאות העולמי מפני זן נוסף של נגיף קורונה ששמו "למדא" וקבע כי הוא "סכנה בריאותית עולמית". מקורו של הזן באמריקה הדרומית והוא זוהה עד כה ב-29 מדינות. ברשות שדות התעופה מודאגים מהזן החדש, משום שאין טיסות ישירות בין אמריקה הדרומית ובין ישראל. לכן יהיה קשה יותר לעקוב אחר נוסעים היוצאים ממנה, משום שהם יגיעו לישראל דרך מדינות אחרות.
 
  • מעניין 1

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם
לפני 5 שעות, korola כתב:

image.thumb.png.e57a4c710bed7da7faa020b891f2ae2b.png

 

החלטה כבר יש,  יש רשימה של מדינות שחייבות בידוד גם למחוסנים , כך שלא ממש צריך ישיבה או החלטה חדשה.

כל מה שצריך זה לעדכן את רשימת המדינות ואת זה יכולים לעשות גם שאתה במטוס חצי שעה לפני הנחיתה בארץ. 

 

 

מצטער לבאס אותך

יוון כרגע מוגדרת מדינה ללא סיווג

שזאת הרמת סיכון הכי נמוכה שיש

היא צריכה לעלות עוד 2 רמות סיכון כדי שזה יקרה

 

מעבר לזה

בכל שאר הפעמים נתנו התראה של שבוע לפני שהחלטה כזאת נכנסה לתוקף

 

 

פורסם
לפני 6 שעות, sperial כתב:

טעית. הישיבה התקיימה היום. החלטות חלביות מאד. מבחינתך בינתיים זה רק בידוד עד קבלת תשובת הבדיקה שתערוך בנתב"ג.

 

 

עם קבלת ההחלטה הדגישו בנט והורוביץ כי חובת הבידוד על השבים מחו"ל לא תיכנס לתוקפה באופן מיידי במטרה לתת לציבור זמן להיערך. לצד זאת, ראש הממשלה ושר הבריאות לא הגדירו תאריך מדיוק ואמרו כי ההחלטה תיכנס לתוקפה בעוד כשבוע לכל הפחות. נכון לרגעים אלה לא ברור כמה זמן התראה יינתן מראש – הנוסעים נותרו מבולבלים.

 

לא רלוונטי לנו

הם מבינים שאי אפשר להפיל על אנשים החלטות כאלה מהיום למחר

פורסם

אז אם אנשים העלו תהיות לגבי ממצאי משרד הבריאות על יעילות מופחתת של החיסון מול זן דלתא - מתברר שאנחנו לא לבד. הבוקר התפרסם מחקר מקטר, שם הזנים הדומיננטייים הם אלפא (בריטי) וביטא (דרום אפריקאי) - ומתברר כי יעילות חיסון פייזר נגד זיהום בזן אלפא היא כ-89% ונגד זן ביטא היא 75%. עם זאת היעילות במניעת מחלה קשה, אשפוז ומוות נעה סביב 98%. אז נכון שבפרסום הזה אין התייחסות לזן דלתא, אבל המגמה דומה, אז לא צריכים להיות מופתעים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אז אם אין מוות ונחלה קשה ב98%, בשביל מה כל הבלאגן?

 

סתם כי נשארו מטושים ואין מה לעשות איתם?

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)

כי זה זן ביתא בקטר. עדיין לא ברור מה קורה עם זן דלתא בישראל.

 

אתמול היתה עליה של 25% במספר החולים הקשים (מ-36 ל-45). אז זו נקודה אחת על העקומה, אבל יש מגמת עליה שבינתיים מתונה, צריך לראות מה יתרחש בשבוע - 10 ימים הקרובים.

 

מי שסיכם את זה הכי טוב היה פרופ ברבש אתמול בערב, שעקץ את שרת החינוך, שאם היא רוצה לפתוח את שנת הלימודים ב-1 בספטמבר מוטב שתשנה גישה.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

ראיתי את הכתבה. קודם כל, חסרים הה כמה בתי חולים. שנית, חסר נתון קריטי: שעת החיתוך. אם משרד הבריאות "חתך" את הנתונים ב-8 בבוקר וכתבנו ב- 2 בצהריים זה יכול להסביר הבדלים, אם חולים נורדו בדרגת חומרה ולא התקבלו או הוגדרו חדשים.

 

זו גם הסיבה שחשובה המגמה על פני מספר ימים - בינתיים המגמה היא עליה מתונה. אבל, אני חוזר כבר כמה ימים, עדיין לא עבר מספיק זמן מתחילת ההתפשטות כדי להגיע למסקנות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

הנתונים מקטאר לא בהכרח יותר מבוססים מאלו כאן. ועל המספרים שהפיץ משרד הבריאות יש ביקורת בכל העולם, בדיוק בגלל שהם פוגשים את מה שכתב גוסר לפני כמה עמודים וכבר דיברנו עליו. אנחנו יודעים כמה חולים יש מסך האנשים שהלכו לבדק. זה לא מספיק.

 

לגבי העליה במספר החולים קשה - זה נכון שזה 25%, אבל זה נשמע יותר מאיים ממה שזה כרגע, כי המספרים קטנים. מאוד. ואת המספרים האבסולוטים במקרה הזה כדאי לקחת בחשבון לפני האחוזים.

 

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם (נערך)

הביקורת על משרד הבריאות היתה על כך שהפרסום לא היה מספיק מפורט. בינתיים הפרסום הורחב, אם כי לא ראיתי שפורסמו טבלאות יומיות של מחוסנים ומאובחנים.

 

אין סיבה לחשוב שהפרסום מקטר לא אמין. נכון שפורסם כמכתב למערכת ולא כמאמר באורך מלא, אבל התקבל לעיתון חשוב (ניו אינגלנד, המקביל האמריקאי ללנצט הבריטי), וההבחנה בין וריאנטים אלפא וביטא מצביעה על עבודה יסודית מאד מבחינת הריצופים.

 

חייב לומר שפרסומים קצרים כמכתבים למערכת מקובלים מאד לגבי הקורונה, לא כל נתון מחייב מאמר של 9 עמודים ו-20 טבלאות, אפשר לפרסם משהו קצר ואת הפרטים לפרסם בהמשך כנספחי אונליין.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...