Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

מה חורף הבא? 
לאף אחד אין מושג מתי מעבירים תקציב מדינה לשנת 2021, באוקטובר או בנובמבר? 

 

למזלנו כל העולם בחרא הזה, באופן מפתיע כבר שנה וחצי ולכאורה החיים ממשיכים כרגיל ברוב המדינות. 

אפילו בהודו ובברזיל, החיים ממשיכים כמעט כרגיל, היחידים שקרסו זה לבנון, אבל לא בגלל הקורונה או יותר נכון הם נכנסו גרוע לקורונה וזה גמר אותם. 

 

לפני 10 שעות, Transporter כתב:

ועדיין הראו אתמול שברוב הערים מעל 50% מהמאומתים הם ילדים

 

אז מה?  אין לך ילדים אז זה לא נוגע אליך? 

ללקוחות שלך גם אין ילדים עדיין , אז זה גם לא נוגע ללקוחות שלך? 

 

פורסם

נראה שלמרות 20-30 אלף הדבקות ביום (עכשיו) הבריטים ממשיכים בתוכנית לפתוח את הכל ב-19 ליולי. 

כנראה מבינים שהפגיעה בכלכלה מהמשך ההגבלות חמורה יותר מעוד כמה חולים קשה/מתים.

  • אהבתי 1
פורסם

כן, וחוץ מזה הטענה שיעילות החיסון בירידה היא ספקולציה חצי מבוססת

שוב ושוב אנחנו חוזרים בשרשור זה לאותו המקום בדיוק. היכולת  שלנו פה לנסות להגיע למסקנות כאילו מדעיות מאוד מוגבלת. וכנראה גם של מי שיוצא בהכרזות שונות לתקשורת. האמת כנראה איפשהו באמצע בין מה שמנחשים פה, למה שניחשו בבריטניה. המאמר (בתשלום, מצטער) מסביר בערך למה (שכחתי מזה אבל בסטקוטלנד מי שחוסן זה בעיקר עם פיזר ולא az) 

  • רעיון טוב! 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

שלא נדבר על זה שמניעת תחלואה קשה היה כל מה שפייזר והאחרות בדקו בחיסון. הן לא בדקו הדבקה/אי הדבקה. כל התוצאות של הדבקה כן/לא היו רק בדיעבד. ופה הירידה היא מ-95% ל-93%. זה הכל.

  • אהבתי 1
פורסם (נערך)

@garicho אתה טועה. בדקו "מקרי Covid-19 מאומתים", שבהגדרות המחקר הצריכו PCR חיובי וסימפטום אחד. לא בדקו תחלואה קשה, וזה הגיוני - זה היה מצריך מחקר הרבה יותר גדול ולכן ממושך ויקר.

 

@יבגניפ כיוון שהמאמר בתשלום - אולי תוכל, בבקשה, לאמלק?

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 9 שעות, korola כתב:

אז מה?  אין לך ילדים אז זה לא נוגע אליך? 

ללקוחות שלך גם אין ילדים עדיין , אז זה גם לא נוגע ללקוחות שלך? 

 

איך עדיין לא הבנת את זה... 

  • אהבתי 1
  • מצחיק 1
פורסם (נערך)
לפני שעתיים, sperial כתב:

@garicho אתה טועה. בדקו "מקרי Covid-19 מאומתים", שבהגדרות המחקר הצריכו PCR חיובי וסימפטום אחד. לא בדקו תחלואה קשה, וזה הגיוני - זה היה מצריך מחקר הרבה יותר גדול ולכן ממושך ויקר.

 

@יבגניפ כיוון שהמאמר בתשלום - אולי תוכל, בבקשה, לאמלק?

בכיף.

הטענה במאמר היא שניתוח נתוני התחלואה, שעליהם התבססה הקביעה שיש ירידה ביעילוות החיסון, "ספג ביקורת מצד המומחים וגם חברי עצמו (שעסק בניתוח) מתייחסים אליו בפקפוק". לדברי פרופ' בליצר שמצוטט שם, קשה להעריך את זה מכיוון שהבדיקות סלקטיביות מלכתחילה (ואנחנו לא באמת יודעים בכמה אנשים פגע הוירוס). אחד המומחים שמצוטט שם אנונימית אומר שזה שונה מאוד מהנתונים שיש מבריטניה, ובמצבים כאלו האמת כנראה באמצע. אחר אומר ש"ישנם אתגרים מתודולגיים עצומים בהערכה נכונה של יעילות החיסון ממידע שמגיע מהתפרצות מקומית, כשהבדיקות מבוצעות באופן מאוד לא אחיד והנתונים מושפעים מהרבה נתונים אישיים. הדבר מקשה על פרשנות התוצאות והשוואה של ההדבקה המאובחנת במחוסנים ולא מחוסנים מחייב זהירות גדולה".

 

 לפי הבריטים היעילות שנצפתה היא 88% מול הוריאנט הזה, ובארץ הנחת העבודה של משרד הבריאות היתה שהיעילות תהיה 80%. אבל בסופו של דבר, בגלל מספר המחוסנים הרב יחסית בישראל, אין דרך אמיתית לדעת בכמה אנשים המחלה פגעה ולא היו להם שום סיפמטומים.

 

אין גם המלצה או סיבה לחיסון שלישי כרגע.

 

נראה לי זהו. 

אני מניח שאנחנו אף פעם לא באמת נוכל לדעת בוודאות. לא יודע אם גם זה מאוד משנה. מה שיהיה משנה זה הנתונים האבסולוטים של נדבקים בכל יום וחולים קשה (בעיקר כנראה) מתוכם.

 

עריכה אחרונה על ידי יבגניפ
  • אהבתי 3
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

מעניין. אני מניח שזה יגיע היום לערוצים אחרים, פתוחים.

 

המידע על "בדיקות סלקטיביות" אינו מפורסם. מה שכן בולט מהדוח היומי הוא שאכן ההתפרצות די מתרכזת בערי המרכז.

 

לגבי תחלואה קשה, אני עדיין ממתין. מספר הנדבקים היומי עולה במהירות, הרושם הוא שהציבור מצפצף על ההנחיות אפילו שבינתיים מדובר רק במסכות.

  • מצחיק 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 12 שעות, korola כתב:

 

אז מה?  אין לך ילדים אז זה לא נוגע אליך? 

ללקוחות שלך גם אין ילדים עדיין , אז זה גם לא נוגע ללקוחות שלך? 

 

ילדים כמעט ולא בסיכון מהמחלה הזאת והוכחה לזה שלהורים בעצמם לא אכפת אם ידבקו או לא

יש לי לקוחות שיש להם ילדים וגם אותם זה לא מעניין

פורסם
לפני 7 דקות, Transporter כתב:

והוכחה לזה שלהורים בעצמם לא אכפת אם ידבקו או לא

לפי מה החלטת שלהורים לא אכפת?

כי יש לך כמה לקוחות סתומים?

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם
לפני שעה, sperial כתב:

מעניין. אני מניח שזה יגיע היום לערוצים אחרים, פתוחים.

 

המידע על "בדיקות סלקטיביות" אינו מפורסם. מה שכן בולט מהדוח היומי הוא שאכן ההתפרצות די מתרכזת בערי המרכז.

 

לגבי תחלואה קשה, אני עדיין ממתין. מספר הנדבקים היומי עולה במהירות, הרושם הוא שהציבור מצפצף על ההנחיות אפילו שבינתיים מדובר רק במסכות.

 

הציבור מצפצף? 
נראה כאילו נבחרי הציבור מצפצפים על הקורונה,   חוץ מכל מיני פרופ' שמתראיינים בתקשורת אני לא ממש רואה את קבינט הקורונה על זה.

אני לא רואה את דר' שא שא ביטון מטפלת במשהו.

ואני לא רואה את בנט רץ לקרוא מה עושים בספר שיצא איך נלחמים במגיפה. 

 

אם נבחרי הציבור שמשדרים רוגע ושלווה, מה אתה רוצה שהציבור יעשה?  יכנס לפאניקה לבד?

הפוכה.. כולם יוצאים מהר מהר לפני שיסגרו הכל, ככה מאיצים הדבקות.


 

  • אהבתי 1
פורסם

מסכים לגמרי. הדבר האחד שיש לי לזכות נתניהו הוא תגובות חדות להתפרצות המגפה. החבורה הנוכחית נראית בשאנטי. צריך להוסיף שיש גורם נוסף, לא מעט פרופסורים שמופיעים הופעות מרגיעות של יש זמן ולא צריך לעשות הרבה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...