Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 14 שעות, korola כתב:

image.thumb.png.e57a4c710bed7da7faa020b891f2ae2b.png

 

החלטה כבר יש,  יש רשימה של מדינות שחייבות בידוד גם למחוסנים , כך שלא ממש צריך ישיבה או החלטה חדשה.

כל מה שצריך זה לעדכן את רשימת המדינות ואת זה יכולים לעשות גם שאתה במטוס חצי שעה לפני הנחיתה בארץ. 

 

 

האמת

אני בדיוק בתור בצ'יינג' ורואה את הכתבה

מצחיק כמה שאתה פתטי. לא דוברה שם מילה אחת על חובת בידוד לחוזרים מיוון

 

אפילו דובאי שנמצאת ברמת סיכון אחת לפני הכי גבוהה, לא מחייבת מחוסנים בבידוד אלא רק בדיקה

עצוב שבנאדם שגדול ממני בערך פי 2 מתעסק כל היום בלהלחיץ אנשים ולהפיץ פייק ניוז, מה שעשית כבר בעבר והעירו לך מספר פעמים

  • מצחיק 1
פורסם
לפני שעה, flytomars כתב:

 

מלחמות גרסאות ואי דיוקים תמיד יהיו. 

אבל , שים לב שגם בדיווחים שטמקא אספו מבתי החולים , רואים 50% מהחולים קשה הם מחוסנים ... נתון לא טוב. 

כרגע אנחנו מיוצבים על:

 

500 מאומתים חדשים ביום 

10 חולים קשה חדשים ביום

 

אלו מספרים דומים לגל השלישי,   בשיא של הגל השלישי שהיינו על כ-10,000 מאומתים ביום , היו כ-200 חולים קשה חדשים ביום.

בדיוק פי 20 מהמספרים של היום. 

אבל.. בשיא היו כ40-60 נפטרים ליום, זה אומר שהיינו אמורים לראות כ 2-3 נפטרים ליום, ולא רואים אותם.

האם זה בזכות החיסון?  או רק בזכות זה שבחלקה של 3 חולים קשה , ניתן להציל את כולם?  טיפול מיטבי בכולם?

ואילו מחלקה של 100 חולים קשה, אז מתים גם חולים שהיו יכולים להציל?

מכיוון שחצי מהחולים קשה הם לא מחוסנים, אז קשה להצדיק רק את החיסונים. 

 

מה שכן , קשה להעריך האם מה שרואים עכשיו זה הוירוס נשרף בתאים לא מחוסנים פלוס שורף קצת מהקצוות,

או שהגידול ימשיך וימשיך וימשיך ...  

 

הנתונים המעודדים:

- בנימינה שהתחילה את הסיפור, מספר המאומתים יורד, נראה כאילו שנשרף התא הלא מחוסן, גם מחוסנים מסביב נדבקו קצת ,

אבל בסוף הדלק נגמר מהר בלי להגיע לכל האוכלוסייה. 

- אלעד ובני ברק  ועוד שכונות של חרדים, בגלים הקודמים הם הלכו על גדנ"ע קורונה, הרבה ילדים מתחת לגיל 12 התחסנו באופן טבעי,

ונראה שהגל הזה לא פוגע בהם. 

 

נמשיך לעקוב 

לפני 18 דקות, Transporter כתב:

 

האמת

אני בדיוק בתור בצ'יינג' ורואה את הכתבה

מצחיק כמה שאתה פתטי. לא דוברה שם מילה אחת על חובת בידוד לחוזרים מיוון

 

אפילו דובאי שנמצאת ברמת סיכון אחת לפני הכי גבוהה, לא מחייבת מחוסנים בבידוד אלא רק בדיקה

עצוב שבנאדם שגדול ממני בערך פי 2 מתעסק כל היום בלהלחיץ אנשים ולהפיץ פייק ניוז, מה שעשית כבר בעבר והעירו לך מספר פעמים

 

https://www.mako.co.il/news-lifestyle/2021_q3/Article-a4f16acfe208a71027.htm?sCh=31750a2610f26110&pId=173113844

קבל עוד חומר קריאה 

 

לא צריך ישיבות קבינט , כי הקבינט הסמיך את ראש הממשלה ושר הבריאות לקבל החלטות

 

image.png.db85f2b72400e802e56ae5780752ce70.png

 

 

 

אין לי מושג מתי אתה טס ומתי אתה חוזר,  אבל כרגע על הפרק יש כמה הצעות ולכאורה כבר פרסמו אותם ונתנו לציבור זמן להתארגן.

 

1) בידוד עד לקבלת תוצאות הבדיקה  - זה יכול להיות 24 שעות או 48...

2) חובת בדיקה נוספת לחוזרים מחו"ל אחרי 4 ימים .. אז לא ברור האם חובת הבידוד היא רק אחרי התשובה השנייה?  

3) בידוד מלא גם למחוסנים לפי רשימת מדינות חולות ..  כרגע ביון יש התפרצות, אם בזמן שתהיה ביון יגלו פה פתאום הרבה חולים שחזרו מיון אז יכניסו אותך לבידוד שתחזור.  

 

סע לשלום, אתה צעיר והכל יהיה בסדר.

 

פורסם

היום מספר הקשים לא עלה. כאמור - צריך לבדוק מגמות, לא פלוקטואציות. אולי יתברר שבכל זאת החיסון יעיל מאד במניעת מחלה קשה. 

 

לגבי בנימינה - כנראה שהיתה שם פעולה מהירה לבידוד הכיס החולה, ואוכלוסיה ממושמעת. אחוז המתחסנים הוא די ממוצע, אם כי איני מכיר את הרכב הגילים המושבה.

 

לגבי הטלת מגבלות על חוזרים - אולי, עם ההססנות של הממשלה, וכוחות כמו טרופר ושאשא-ביטון שהם על סף מכחישי קורונה, אני רואה המתנה ארוכה, לא פעולה מקדימה.

  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 46 דקות, sperial כתב:

היום מספר הקשים לא עלה. כאמור - צריך לבדוק מגמות, לא פלוקטואציות.

 

לא עלה כי אתה מסתכל על הסכום של מספר החולים,  הם לא מצליחים לעדכן אותו כמו שצריך

תמיד במהלך היום זה נראה כאילו מספר החולים קשה הכללי לא עולה או אפילו יורד, 

ובסוף היום פתאום יש בום .. עלייה.

תסתכל על מספר החולים קשה החדשים שמדווחים כל יום, אתמול היו 10. 

אם זה יתקע על 10 , אז סבבה.. אם ירד , מעולה.. אם ימשיך לעלות אך היחס של 10 ל 500 ישבר כלפי מטה זה גם יהיה מעולה.

כלומר אם נראה 5000 מאומתים אבל במקום 100 חולים קשה חדשים  נרד ל 50 או 40 , זה גם מעולה. 

 

 

 

image.png.d81870829df212bfd165fa1b7f7d87d3.png

פורסם

מה שמשפיע על התפוסה במחלקות הוא המספר הכולל של החולים, אם כי תחלופה של חולים גוררת לא מעט עבודה. 

 

בגלל הדינמיקה של שחרור חולים בבוקר וקליטה על פני כל היממה חשוב לבצע את החיתוך בשעה קבועה - זה נעשה כנראה בדרך כלל בשעות הבוקר, לפני מסת השחרורים.

 

וכאמור - צריך להסתכל לאורך זמן. אם מספר החולים הקשים היומי יוסיף לגדול זה יתבטא, בסופו של דבר, במספר המאושפזים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

בוא נמתין שבועיים, אפילו חודש?

 

ברור שיהיו מתים, השאלה כמה ומי.

 

הצעיר לא מחוסן, ויש עוד כאלה במצב קשה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

יודע מה, יאללה נמתין שבועיים , חודש, חודשיים .. מה זה משנה.

במילא כל מה שאנחנו עושים זה רק להקליד פה הודעות שאולי 100 איש קוראים. 

 

כאילו מה אנחנו יכולים לעשות חוץ מלהמתין?  אולי נפגין בבלפור?   או ברעננה?

מדהים שבשנה וחצי האחרונות , אתה מדווח שאתה כל יום יוצא לעבודה, מתעמר עם אנשים וחושש.

ואני?  שנה וחצי ?   יכול לספור על אצבעות יד אחד (אולי 2 ידיים) את מספר הפעמים שיצאתי לפגישות במסגרת העבודה עם מעל 5 אנשים. 

הכי מדהים.. לאחרונה, פגישה במשרדים של חברת הייטק בתל אביב,  בקומה יש מקום למעל 100 עמדות עבודה.

היינו בחדר הישיבות 5 אנשים וזהו.. לא היה אף אחד בכל הקומה מלבדנו, כולם עובדים מהבית. 

 

אז רוצה לחכות ולראות מה יקרה.. אין בעיה גם עוד שנה וחצי כמו השנה וחצי שהייתה .. לא ממש מזיז לי. 

וכנראה גם לא יזיז יותר מידי לחברות שאני עובד איתן. 

עריכה אחרונה על ידי korola
פורסם (נערך)

אז אתה בבידוד קבוע. לעומת זאת אני פוגש מדי יום אנשים לא מחוסנים, שלא מקפידים על מסכות או על ריחוק, וכבר שלחו אותי לבידוד יותר מפעם.

 

וכפי שציינתי יותכ מפעם, אני פוגש את אלה שלכאורה החלימו, ומעשית נותרו נכים. ואת אלה שאיבדו בני ובנות זוג מהנגיף. אז נקודת הייחוס שלי שונה.

 

חוץ.מזה, במה שונים הקיטורים בפורום משיחות סלון ביום ששי? בשניהם מוציאים קיטור על כלום. רק הלו"ז גמיש.

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

ולמרות כל ההפחדות עומדים פה כבר כמה ימים על 500 יציב

אז מתו שני אנשים אז מה?

שני אנשים בשבועיים

מישהו פה טען שהחיסון מונע מחלה ב 100%?

עם 9 מליון מחוסנים עדיין יהיו 5% שיכולים למות

 

 

פורסם

עדכון אחרון באמצעות קארזפורום:

 

 

Screenshot_20210709-084911_Samsung Internet~2.jpg

  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

בתוך כל הכתבה הארוכה מסתתר משפט קטן,  מותאמת יותר גם נגד וריאנט "דלתא". 

האם זה אומר שפייזר מעדכנים את המנה?  
כלומר באוקטובר יגיעו מנות מותאמות לדלתא?  אם כן, אז למה לחסן את הילדים בחיסונים שלא מותאמים לדלתא?

מזל שלא רצתי לקבל מנה שלישית של חיסון פג תוקף מינואר .. ואז לא היו נותנים לי באוקטובר את החיסון המותאם. 

מקווה שבישראל (שלא כפופים ל FDA ) , יצליחו לאשר מנה שלישית מותאמת לדלתא לכל מי שרוצה. 

 

 

 

https://www.mako.co.il/news-lifestyle/2021_q3/Article-7b265dbc5188a71026.htm?sCh=31750a2610f26110&pId=173113802

image.png.a08495fdda620a10e95045fe09abd1ae.png

פורסם

הניסוחים די מעורפלים. צריך להמתין להחלטה ולביצוע.

 

המחשבה, כפי שעולה מהכתבה באתר המקביל, היא שהחיסון הקיים יעיל נגד הדלתא, אבל זמן התגובה ארוך בגלל הזמן שחלף מאז החיסון וירידת רמת הנוגדנים, ולכן יש מחלה קלה אבל התגובה (היחסית מאוחרת) מונעת הדרדרות, ושמנת דחף תקצר את זמן התגובה של הגוף גם בלי התאמת החיסון, ושפיתוח תרכיב מעודכן כנראה יותר מורכב גם מחקרית וגם רגולטורית.

 

 

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

כולי תקווה שהקורונה תסתיים ולו בשביל שהשרשור הזה לא יעקוף את הגיבוב. 

  • אהבתי 1
  • מצחיק 1
  • רעיון טוב! 1

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

הסיטואציה היא אחרת לגמרי: ידוע בישראל החיסון יעיל בפני הדבקות המוטציה הדלתא היא 64%. מה הסיבה לכך? אפשר להניח שמדובר על כמות נוגדנים קטנה למתחסנים הראשונים לפני חצי שנה.

לפייזר יש מוצר זהב - חיסון נגד קורונה. פייזר רוצה למכור, בכל זאת זו חברה פרטית, ולכן היא רוצה להמשיך למכור. בנוסף לפייזר יש את הטכנולוגיה לעדכן את החיסון במהירות. לכן יכול להיות שמבסגרת האישור FDA, החברה לא צריכה להודיע לארגון על עדכוני החיסון, כי הם קיבלו אישור על הטכנולוגיה נגד הנגיף.

ג'ונסון אנד ג'ונסון קיבלו אישור לחיסון, כאשר הם הציגו שהייעלות החיסון עומד על 66%. לכן האם בהכרח חייבים להתחסן למנה שלישית?

ועוד שאלה שמעניינת: הצעירים הם מקור ההדבקה, האם הציבור הצעיר יתחסן לעוד מנה כאשר פורסם שהחיסון גורם לדלקת שריר הלב? 

 

×
×
  • תוכן חדש...