Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה עושה לכם טוב על הנשמה בנהיגה בכבישי הארץ?


מיץ פטל
שימו לב! השרשור הזה בן 1334 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני 11 שעות, Buki כתב:

עדיין זה קצת חסר בארץ, מחוץ לאיזור המרכז יש מספיק כבישים ארוכים בלי אתרי קק"ל או תחנות דלק לאורך עשרות ק"מ.

 

אני מדבר על משהו כזה, קטן ופשוט:

 

Screenshot_20200730-025911(1)(1).thumb.png.261787fb813f56598feb0f036ae1917f.png

 

 

הלוואי 😞.

נראה לי בהזדמנות הראשונה, אם זה יהיה פה בארץ - הבוטקה הזו תמצא כבר את דרכה לאיזו חצר של שוע.

פשוט זה יותר מדיי יפה בשביל להיות פה בארץ. גם הנוף הירוק (יש ירוק של הארץ - ויש ירוק של חו"ל...)

 

alfa 156 2.5.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התמונה לא מהארץ כמובן. התמונה להמחשה על איזה נקודות מנוחה אני מדבר.

 

בלי קשר, נקודות כאלה היו יכולות להיות גם בארץ. סככה ושני ספסלים, לא צריך בוטקה. רק משום מה לא מוצאים לנכון לבנות. 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בארץ יש יילו וכאלה...😉

 

יולי אוגוסט וצורך לירוק אירופאי - יהיה פחות קל השנה.

עריכה אחרונה על ידי מיץ פטל
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מזכיר לי את פינות המנוחה בכבישים בין פלורידה לניו יורק, חוויה שעד עכשיו אני זוכר.

באמצע הכביש פניה לחניון, שירותים ענקיים ונקיים כמו בית מרקחת, פינות ישיבה סתם לכוס קפה לערעורים על החיים

מכונות שתייה חום קר ובסביבה נקייה. משהו שהיה עושה כיף לנהיגה של ימים שלמים בין מדינות.

 

כמובן כל יציאה כזו מלווה בכביש רחב בעל גישה נוחה - לבטיחות בראש וראשונה. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 29.7.2020 בשעה 08:31, dorsht כתב:

ברוב המקומות שנהגתי בהם בגרמניה דווקא חוויתי אדיבות נפלאה ונהגים שהלוואי ש-10% מהנהגים בארץ היו כמוהם.

 

דווקא הקטל בדרכים בגרמניה מעט גדול יותר מזה שבישראל, ככה שאולי יש להם מה ללמוד.

 

הנה משהו לאהוב בכבישי הארץ - יחסית בטוח לנהוג פה: ישראל נמצאת במקום ה-12 מראש הטבלה במדד הקטלניות.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 
הנה משהו לאהוב בכבישי הארץ - יחסית בטוח לנהוג פה: ישראל נמצאת במקום ה-12 מראש הטבלה במדד הקטלניות.

נתון שתמיד מדהים אותי מחדש בהתחשב בצורת הנהיגה פה.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 שעה, חן ג. כתב:

דווקא הקטל בדרכים בגרמניה מעט גדול יותר מזה שבישראל, ככה שאולי יש להם מה ללמוד.

בארץ אין אוטוסטרדת אוטו-באהן שנוסעים בה ב 190 קמ"ש "רשמית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנה משהו ייחודי רק לכבישים במדינה שלנו (אבל לא קשור לנהיגה).
יום כיפור!
באיזו עוד מדינה בעולם, פעם בשנה, עוצרים כמעט לחלוטין את תנועת הרכבים ל24 שעות?
הטיולים הרגליים עם המשפחה ומפגשי החברים בצמתים המרכזיים תמיד מרגשים אותי ומזכירים לי עד כמה המדינה שלנו מיוחדת.



ed7c01a8de44bbe44e652c4d91b3844c.jpg

ביואיק  SUV

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 שעות, המחליף כתב:

בארץ אין אוטוסטרדת אוטו-באהן שנוסעים בה ב 190 קמ"ש "רשמית"

 

ייתכן שזו סיבה (בקטעים הבלתי-מוגבלים של האוטובאהן יש הרבה יותר התנגשויות ונפגעים מבקטעים המוגבלים).

 

בכל אופן, הנקודה היא שלהתלונן על כמה יותר נעים לנהוג שם כאשר הכבישים שם יותר קטלניים מפה, זה קצת קצר-רואי.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
  • רעיון טוב! 1
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה פשוט לא נכון.

רוב התאונות הקטלניות בגרמניה מתרחשות בתנועה עירונית.

 

הטיעון העיקרי בעד הגבלת המהירות הוא צימצום זיהום האויר, כי צריכת הדלק הרבה יותר גבוה במהירות גבוהה. כמו בזמן ההאצות והבלימות שנלוות לכך.

 

אבל להגביל את המהירות של גרמנים באופן גורף זה כמו להגביל את  האמריקאים באחזקת נשק. לא ילך.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בבקשה שהדיון הזה יישאר נעים ולא יעבור להתנצחות על האם מהירות הורגת בין חן ג. לשאר העולם 

בבקשה שהדיון הזה יישאר נעים ולא יעבור להתנצחות על האם מהירות הורגת בין חן ג. לשאר העולם

 בבקשה שהדיון הזה יישאר נעים ולא יעבור להתנצחות על האם מהירות הורגת בין חן ג. לשאר העולם 

  • מצחיק 3
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, חן ג. כתב:

הנה משהו לאהוב בכבישי הארץ - יחסית בטוח לנהוג פה: ישראל נמצאת במקום ה-12 מראש הטבלה במדד הקטלניות.

אני לא הולך להגרר לעוד ויכוח בנושא, אבל זה טעון מאוד חלש - לא משנה כמה פעמים תחזור עליו.

כמות ההרוגים זה מדד בינרי אחד, שגם לא מעיד בעצמו על מספר תאונות או בטיחות.

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יבגני, אם אתה רוצה אתה יכול לחפש נתונים על נפגעים (הרוגים ופצועים) בגרמניה ובישראל ולהשוות. בדרך כלל יש פרופורציה בין כמות ההרוגים לכמות סך-הכל הנפגעים, כך שניתן לגזור מכמות ההרוגים לרמת הבטיחות בדרכים.

 

לפני 3 שעות, amosbmw כתב:

רוב התאונות הקטלניות בגרמניה מתרחשות בתנועה עירונית.

 

לא טענתי אחרת.

 

אני אגב מזכיר שאין איזשהו פער גדול בין ישראל לגרמניה. יש כמה דרכים סטטיסטיות למדוד בטיחות בדרכים, ובכולן אנחנו בערך באותו מקום: פה ישראל קצת מובילה, פה גרמניה קצת מובילה, וזה גם משתנה משנה לשנה; אבל בגדול, ישראל וגרמניה הרבה יותר דומות מכפי שההתרשמות של כמה מחברי הפורום עשויה להעיד; יש בכך כדי להעיד שאין התאמה בין כמה נעים לנהוג במקום מסוים, לבין כמה בטוח לנהוג בו, למרות שבדרך כלל אנחנו מתייחסים לשני הדברים הללו כמי שבאים בהלימה.

 

לפני 3 שעות, aviaviavi כתב:

בבקשה שהדיון הזה יישאר נעים ולא יעבור להתנצחות על האם מהירות הורגת בין חן ג. לשאר העולם 

 

זה לא הדיון בכלל.

 

הדיון הוא שמאחר ואין בהכרח התאמה בין כמה חווית הנהיגה נעימה (או נתפסת כנעימה) לבין כמה היא בטוחה, צריך להפריד בין עיקר לטפל. כמה נעים לנהוג - טפל; כמה בטוח לנהוג - עיקר. מצדי, שיהיה פה גיהינום עלי אדמות לנהוג ושיהרגו עשרים איש פחות.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 14 שעות, חן ג. כתב:

הדיון הוא שמאחר ואין בהכרח התאמה בין כמה חווית הנהיגה נעימה (או נתפסת כנעימה) לבין כמה היא בטוחה, צריך להפריד בין עיקר לטפל. כמה נעים לנהוג - טפל; כמה בטוח לנהוג - עיקר. מצדי, שיהיה פה גיהינום עלי אדמות לנהוג ושיהרגו עשרים איש פחות.

 

יתכן שהרבה כאן מסכימים איתך ועדיין הנושא כאן הוא: מה עושה לכם טוב על הנשמה בנהיגה בכבישי הארץ?

גם אם זה לא העיקר ואפילו הטפל עדיין מותר לדון בזה..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1334 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...