Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2161 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גם כשאתה מצביע למפלגה מסויימת, אתה מציע לבטל את כל יתר המפלגות כי הן מיותרות ומי צריך אותן?

 

נחמד לראות פה את נהגי האוטומט מספרים לנהגי הידני מה שווה להם ומה לא.

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 6 דקות, yuvalganim כתב:

גם אם כן, זה לא שווה את המאמץ וההתעסקות.

 

לדעתך. מסתבר שברוב העולם (להוציא ארצות הברית, המזרח הרחוק, ועד כמה מדינות) רוב מוחלט של הצרכנים לא חושב כמוך.

  • אהבתי 1

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אני נוסע על ידני בעצמי כן? ג'טה ידני דיזל.

אגב גם באירופה המספרים בשנים האחרונות נוטים בבירור לכיוון האוטומט.

היום עולים יותר אוטומטיים מאשר ידניים, אפילו שם.

(Sold) Chevrolet Aveo 2006

Citroen C3 2017

C5 Air Cross 2020

פורסם

למשתמש הסביר, עצם הצורך בהחלפת הילוכים ועזיבת הגז לעיתים דחופות אתה פחות אגרסיבי בנהיגה.

ברור שמי שירצה להתפרע אז יתפרע.

אני רואה את זה על עצמי, כשאני נוהג על הרכב השני אני הרבה יותר "תקיף" בנהיגה שלי מאשר על הידני.

  • רעיון טוב! 1

(Sold) Chevrolet Aveo 2006

Citroen C3 2017

C5 Air Cross 2020

פורסם
לפני 31 דקות, traka64 כתב:

ספר זאת לצרפתים ,לגרמנים, לבריטים , לאיטלקים , לכל האירופאים בעצם.

אבל מה כבר הם מבינים במכוניות?....

הם גם עוברים לגירים אוטומטיים.

ה"פופולאריות" של הגיר הידני נמצאת בדעיכה.

יש לזה המון סיבות-הרובוטיים לא פחות חסכוניים,האוטומטיים אמינים.

 

בגדול,הוא צודק,כמוצר בשנת 2020 יש חלופות טובות יותר למה שהגיר נועד לעשות.

בפועל רוכשים מתוך הרגל/בחירה שהיא לא תמיד "מה הכי קל ונוח לתפעול".

 

 

  • אהבתי 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני כשעה, ליסינג בצער כתב:

אפשר לגמרי בלי - אז גם יהיו פחות פות"שים....

 

לא ברור לי הקביעה, על סמך מי ובסמכות מי ש"צריכים"...

מי קבע? מי שמו לקבוע? זו דעתו וכך צריך להציג....

 

התקלה של השיח היום בכל העולם, ובכל הנושאים, זה שכולם מציגים את דעתם כעובדת טבע/מעשה האל, ללא סייג וללא ספק בנכונותם - יוהרה לשמה....

 

אני רוצה רכב ידני, כי אני רוצה, לא צריך לתת דין וחשבון לאף אחד למה. אם יהיו מספיק אנשים כמוני, באופן שיהיה שוק והיצרנים יוכלו למכור ולהרוויח - יהיו מכוניות ידניות, אם לא - לא יהיו, אבל זה בוודאי לא החלטה של מישהו אחד .....

מסכים איתך באלף אחוז!!!

גם אני נוהג על ידני כי אני רוצה. וזה שהיום רוב הנהגים עצלנים או צריכים יד פנויה כדי שיוכלו לשחק להם בטלפון בנהיגה, לא אומר שצריך לבטל את הרכבים הידניים.

יש לא מעט אנשים עד היום שעדיין רוצים לקנות מכוניות ידניות אז למה לא לתת למי שרוצה ומי שלא שיסע על אוטומט? (כתבתי יסע כי לדעתי לנהוג זה מילה גדולה מדי לאוטומט)

פורסם

בפקקים של היום אוטומט זה עונש.

אני נוסע אשדוד-תל אביב יום יום, ידני זה לגמרי עונש כי זה שעתיים של פקק ביום.

עכשיו קצת נרגע בגלל הקורונה, אבל ככה ברגיל? סיוט מתמשך. ואני משתדל לנהוג ביעילות המירבית עם כמה שפחות החלפות.

(Sold) Chevrolet Aveo 2006

Citroen C3 2017

C5 Air Cross 2020

פורסם
לפני 11 דקות, shtutnik כתב:

מסכים איתך באלף אחוז!!!

גם אני נוהג על ידני כי אני רוצה. וזה שהיום רוב הנהגים עצלנים או צריכים יד פנויה כדי שיוכלו לשחק להם בטלפון בנהיגה, לא אומר שצריך לבטל את הרכבים הידניים.

יש לא מעט אנשים עד היום שעדיין רוצים לקנות מכוניות ידניות אז למה לא לתת למי שרוצה ומי שלא שיסע על אוטומט? (כתבתי יסע כי לדעתי לנהוג זה מילה גדולה מדי לאוטומט)

 

ולפתוח את הברז בשביל לשתות מים במקום ללכת לבאר הקרובה זו גם עצלנות?

 

העולם מתפתח,אם אין סיבה ללחוץ על עוד דוושה בשביל אפס ערך מוסף אנשים לא יטרחו לעשות את זה.

  • אהבתי 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

אפס ערך מוסף זו הגדרה שלך. אצלי זה בדיוק הערך המוסף ואני לא מצליח להתחבר למשהו שאין לו את הדוושה השלישית כי מרגיש לי שאין שם ערך מוסף. 

 

הגיר הידני סופו להיכחד לצערנו, אבל זה יקרה ביחד עם האוטומט ובכלל כשלא יהיה קונספט של גיר כי הכל יהיה מחושמל אבל עד אז, גם אם אוטומט היום הולך יותר טוב, תמיד יהיה ייצור של גיר ידני. 

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 1 שעה, yuvalganim כתב:

 

גם אם כן, זה לא שווה את המאמץ וההתעסקות.

מצד שני גיר ידני מאלץ אותך לנסוע יותר מנהלתי כי יותר קשה להתפרע (מאשר באוטומט)

שטויות, אם כתבת את זה אז כנראה אתה לא יודע לנהוג על ידני.

  • אהבתי 1
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

.We apologise for the inconvenience

פורסם
לפני 5 דקות, Doron_Z כתב:

אפס ערך מוסף זו הגדרה שלך. אצלי זה בדיוק הערך המוסף ואני לא מצליח להתחבר למשהו שאין לו את הדוושה השלישית כי מרגיש לי שאין שם ערך מוסף. 

אפס ערך מוסף לתפקיד של הגיר שהוא להעביר הילוכים.

בעיקר שכבר קיימת מערכת שעושה את הפעולה בלי לערב את המשתמש.

לפני 1 דקה, Asaf-R כתב:

שטויות, אם כתבת את זה אז כנראה אתה לא יודע לנהוג על ידני.

כל מי שעבר טסט על גיר ידני יודע לנהוג.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

יש ערך מוסף גם מבחינה זו. ידני אמין יותר מרובוטי וחסכוני יותר מפלנטרי. אולי היום זה כבר לא דרמטי כמו פעם אבל בהחלט יש גם רמה של ערך מוסף אובייקטיבי למי שלא מפריע לו להעביר גיר בעצמו (ולהרבה זה לא רק שלא מפריע אלא אשכרה עדיף) 

פורסם

זה מה שאתה חושב.

הרוב יעדיפו גיר רובוטי או אוטומטי או רציף.

גם גיר ידני מתבלה ומצריך החלפה של קלאץ׳.

מבחינת חסכון בדלק,הרובוטיים חסכוניים כמו/יותר מידני ואוטומטיים מרובי הילוכים גם לא צורכים דלק יותר מידני או רציף.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

סליחה, פה זה פינת האכלה לטרולים?

  • אהבתי 2
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 5

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2161 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...