Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

206 או איביזה


aviO
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7743 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז תקנה 1.4

 

אתה צריך להחליט מה יותר חשוב לך. לחכות קצת ולקנות רכב חזק יותר (110 מול 75HP) או לא.

 

גם 1.4 שמורה עם נתונים ממש טובים קשה למצוא. אני מחפש אחת כזו כבר כמה זמן ולא מצליח למצוא (00-02).

 

גיא

פורסם

לגבי ה206 הראשונה 1.4 שהוזכרה למעלה...

 

יש לי הרגשה שצדובר בסוחר ששיחק עם הקילומטר.

התקשרתי אליו:

אני: שלום אני מתקשר לגבי הרכב...

הוא:באיזה רכב מדובר?

ואז כשאמרתי לו פיגו 206 אז הוא התחיל להסביר לי.

 

וגם כל כמה זמן מחליפים קלאץ'?

ואיפה אתה מחפש גיא?

פורסם

 

אני מחפש בעיתונים, וברשת. אבל אני גם רוצה נתונים טובים במיוחד, ומחפש בשנים ספציפיות. אני לא דוגמא.

 

 

קלאצ' יכול להיגמר ב5K ק"מ וגם אחרי 100K ק"מ. תלוי בצורת הנהיגה. לרוב רכב שנוסע הרבה בעיר יגמור את הקלאצ' שלו קודם. בכל מקרה זה לא נורא, פשוט העלות של ההחלפה. ב206 לא מדובר בעלות יקרה מאוד, באימפרזה טורבו, כן.

 

גיא

פורסם

בכל מקרה היום אני הולך לראות את ה206 הנ"ל. מחר אני יודיע לך אם אני יורד ממנה ואת הסיבה.

פורסם

אל תקנה בלי לבדוק במוסך שהק"מ אמיתי.

תבדוק שהמוכר הוא הבעלים של הרכב.

שים לב גם ליד, יד 1 - 00 בעלים קודמים.

 

בהצלחה,

 

גיא

פורסם

ה1.6 משמעותית יותר טובה מה1.4 בשילוב עם התיבה האוטומטית. לגבי אמינות וכו', אינני יודע להגיד לך אם היא בעייתית או לא.

 

גיא

×
×
  • תוכן חדש...