Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2058 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מקרר - ללא תחרות, הכי גרוע. :-)

אם מקפידים על סגירה סופר הרמטית בדייקנות שוויצרית - מקפיא יכול להיות בסדר, דווקא.

קנייה וצריכה של כמויות קטנות עדיפה כמובן בכל מקרה.

 

לגבי תוספות של חומרים לפודים וקפסולות - ברמת העיקרון הן אמורות להיות חפות מכל תוספת, קפה טחון טהור בלבד, אבל ברמת המעשה יש את הקפסולות "עם טעמים" של נספרסו עם תוספת וניל/קינמון, ולשוק חדרו גם קפסולות עם שילוב של קפה אמיתי וקפה נמס. אפס סיכון בריאותי בשום מצב, אבל מרגיש טמא. זה כבר לא קפה, זה קשקוש מהונדס. כמו בירה שלא עומדת בתנאי הטוהר הבווארי.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

  • תגובות 147
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

קצת נדחף לשרשור,

הפולי קפה של danesi הכי טעימים שיצא לי לטעום(משמעותית ממאורו ומלוואצה), הטעם היה טוב ובעיקר הקרמה. 

 

פורסם
בתאריך 14.7.2020 בשעה 13:33, Morningstar כתב:

יצא הרבה הרבה יותר טוב כשסתמתי אותו.

מאמין שהחלפת פייה תסדר את הבעיה, זה מוד מוכר בעולם.

 

הוזמנה גם, צפוי לאסוף אותה בימים הקרובים. יש לך מידע כלשהו בנושא שדרוג\החלפת המוט?

פורסם

כלל האצבע לגבי טריות פולי קפה ארוזים הוא שאם כתוב תאריך תוקף - הם לא טריים. אם כתוב תאריך הקליה - הטריות תלויה בתאריך שכתוב על השקית.

בנוסף, קפה טרי מומלץ לחכות חמישה ימים במינימום מיום הקליה ליום הצריכה על מנת לקבל את התוצאות הטובות ביותר.

 

 

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם

די עם זה, נו.

יומיים בקלייה בהירה ו-3 בכהה.

לא 5.

 

 

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

זה שמצאת את זה בגוגל הופך את הטענה לנכונה?

שוב. לא.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
אהלן חבר׳ה,
יש לי 2 שאלות קצת מוזרות לגבי המכונה'brevielle barista pro' אבל אשמח לתשובות זה וויכוח עם חבר:
1. האם משהו זוכר במקרה מה היה המחיר של הבריסטה פרו בארץ ב2018?
2. האם נכון לאותה תקופה(2018) היא הייתה נחשבת מכונה ממוצעת או מעל הממוצע ביחס לשאר השוק?
פורסם

הכנתי לי 2 כוסות אספרסו:

הראשונה מהמנה האחרונה בחבילת פולים של 1 ק"ג שנפתחה לפני בערך 3 שבועות

השנייה מהמנה הראשונה בחבילת פולים של 1 ק"ג שנפתחה בזה הרגע

לא הרגשתי כמעט הבדל, אם בכלל 😅

פורסם

זה די מפתיע, במכונה שלי זה מאוד מורגש (אותה רמת טחינה לפולים מאריזה שפתחתי לפני שבוע או לפני חודש).

אבל מצד שני, במכונה ידנית יש לי גם יותר מקום לפשל

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני כשעה, Morningstar כתב:

הכנתי לי 2 כוסות אספרסו:

הראשונה מהמנה האחרונה בחבילת פולים של 1 ק"ג שנפתחה לפני בערך 3 שבועות

השנייה מהמנה הראשונה בחבילת פולים של 1 ק"ג שנפתחה בזה הרגע

לא הרגשתי כמעט הבדל, אם בכלל 😅

מכונה אוטומטית במקרה ?

מכונות אוטמטיות מוציאות קפה דלוח יחסית למכונות ידניות...

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם
לפני 1 שעה, Morningstar כתב:

הכנתי לי 2 כוסות אספרסו:

הראשונה מהמנה האחרונה בחבילת פולים של 1 ק"ג שנפתחה לפני בערך 3 שבועות

השנייה מהמנה הראשונה בחבילת פולים של 1 ק"ג שנפתחה בזה הרגע

לא הרגשתי כמעט הבדל, אם בכלל 😅

 

כמה טריים הפולים שיש בשקית? גם זה משמעותי מאוד.

אם הפולים בשקית אטומה כבר הרבה זמן (נניח שבועות מאז הקליה) זה נשמע הגיוני.

אם השקית השניה היא של פולים בני כמה ימים זה כבר שאלות לחוש הטעם

פורסם
לפני 2 שעות, קאררה כתב:

מכונה אוטומטית במקרה ?

מכונות אוטמטיות מוציאות קפה דלוח יחסית למכונות ידניות...

שם פולים לוחץ יוצא אספרסו. לא יודע מה ההגדרה של מכונה כזו

×
×
  • תוכן חדש...