Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2058 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

תודה. אשמח אחרי הסגר לקפוץ. אהיה בקשר.

זה גם יענה לי על השאלה של מנוף לעומת ידני :)

עריכה אחרונה על ידי GTאי
  • תגובות 147
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני 23 שעות, david brown כתב:

לרוב האנשים גם נספרסו מספקת את הצרכים, מכונה עם בוילר יחיד תמיד תהיה מוגבלת. לפי הסט הנחמד שלך אתה רציני בקשר לקפה, מכאן אתה ממשיך לדאבל בוילר :)

 

מי שלא שותה עם חלב , איזה סיבה יש "להמשיך לדאבל בוילר". ?

 

לדעתי , החלב רק מסתיר את הטעם אמיתי של הקפה. (כמו הסוכר ) 

 

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

גם אני שותה קפה\תה ללא סוכר כלל. מבין את אלה שמוסיפים סוכר, אבל לי זה רק הורס. זה הופך ממשקה עם טעם חזק ומוצהר, למשהו ממותק ושונה חווייתית.

באם גמלה בליבי החלטה לשתות קפה עם חלב(אחת לחודש במקסימום), אז שם אני דווקא כן אוסיף סוכר.

 

יש משהו בקפה עם חלב שהופך את החוויה להפסקה מתוקה שמצריכה סוכר ומאפה.

מהצד השני קפה נטול החלב והסוכר הינה חוויה בוגרת יותר אשר יש לה במה משלה והיא לא הופכת לחגיגת מתוקים(ברוב המקרים).

אבל זה רק אני, כן?

  • אהבתי 1
פורסם (נערך)
לפני 4 שעות, YaronNahum כתב:

מי שלא שותה עם חלב , איזה סיבה יש "להמשיך לדאבל בוילר". ?

 

לדעתי , החלב רק מסתיר את הטעם אמיתי של הקפה. (כמו הסוכר ) 

 

 

לא חסרות סיבות, הסיבה העיקרית היא שאופן הפעולה של מחליף החום הוא מין צינור מחומם (כמו מחמם מים על גז) שהמים עוברים דרכו ומתחממים על הדרך ("מחליף את הקור בחום") לכן בזמן החליטה הטמפרטורה צונחת ולאחר כ15 שניות מדובר בעיקר בחליטת volume ופחות טעם לכן לא ניתן להגיע לטעם היציב והמלא של הקפה. למשל, אם תחלוט קפה בקליה בהירה לא תוכל להגיע לצבע המקובל. במכונה כזו, הדוד היחיד משמש דווקא לצבירת לחץ לsteamer בעוד האספרסו מקבל את המים ממחליף החום. במכונה עם דוד כפול, ישנו דוד נפרד לחליטה (זה החידוש) עם טמפרטורה ולחץ יציבים.

עם איזו מכונה/מטחנה אתה כרגע?

 

עריכה אחרונה על ידי david brown
פורסם
בתאריך 8.10.2020 בשעה 17:46, YaronNahum כתב:

מי שלא שותה עם חלב , איזה סיבה יש "להמשיך לדאבל בוילר". ?

לדעתי , החלב רק מסתיר את הטעם אמיתי של הקפה. (כמו הסוכר )

אין סיבה. בינינו, ככה בשושו אבל אל תספר לאף אחד,

גם חלב מוקצף זה אובררייטד, ונמאס מתי שהוא - ולמי שלא נמאס לו מזה,

בשבילו המציאו את המקציפים היעודיים שלא מחוברים למכונת קפה עצומה ומייצרים סבבה של קצף.

 

בנוגע לחלב בקפה - רוב חיי הייתי מהמחנה המיליטנטי של ״רק קפה״ ועדיף כזה שמעיר מתים,

היום אני מגוון מדי פעם עם נגיעה של חלב. נכון, הוא ממסך את הטעם ואפילו מסוגל להסתיר קפה גרוע,

אבל לפעמים בא לך ״קיק״ נעים במקום פטיש 5 קילו. :-)

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
לפני 3 שעות, hans כתב:

רוב חיי הייתי מהמחנה המיליטנטי של ״רק קפה״ ועדיף כזה שמעיר מתים,

היום אני מגוון מדי פעם עם נגיעה של חלב.

 

מה? אני זוכר איך נזפת בי בשרשור הקפה הקודם על זה שאני מכין קפוצינו.

😒

  • מצחיק 2
פורסם

תיהנה, חמוד.

עם השנים אני נהיה רכרוכי, מה לעשות.

  • רעיון טוב! 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם (נערך)

מתפרץ לשרשור גם כן ... אשמח לדעתכם מה לרכוש לאור הנסיבות הבאות (מעדיף לסגור הכל בתקציב של עד 4,000 ש"ח):

 

1. שימוש צפוי - קפוצ'ינו (80%) / אספרסו 20% - מניח שלא יותר מ-3 או 4 כוסות ליום בסך הכל.

2. כמה שיותר אוטומטית (כולל טחינה), גם מחיר של הקרבת קצת מהטעם - אני מחפש מכונה שתכין כוס קפה טובה מאוד, ומבין שבשביל אחת פנטסטית צריך להשקיע (מה שאינני רוצה/יכול).

3. לא מפלצת שתיקח חצי מהשיש :)  

 

על מה הייתם ממליצים?

 

תודה!

 

 

עריכה אחרונה על ידי G. P. Magnus

2020 Citroën C5 Aircross 1.6 180HP

פורסם

מהניסיון שלי קשה להגיע להקצפה טובה במכונות אוטומטיות. מה שיוצא בדרך כלל גס מדי לקפוצינו. אולי אני לא מכיר מספיק, אבל נראה שאוטומציה בתחום הזה היא בהכרח פשרה.

אתה יכול להביא מקציף נפרד, כמו שהאנס פה המליץ. דורש טיפה התעסקות עדיין.

 

 

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
×
×
  • תוכן חדש...