Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2058 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סוף סוף הוחלט לקנות מכונת קפה לבית

הלכתי לאיבוד מכל האופציות שיש בשוק

 

אציין מה אני מחפש ואשמח לעזרי מסנובי-הקפה בפורום

 

חשוב לי מאוד מקציף קיטור איכותי. על זה אני לא מוכן להתפשר.

מבחינתי הפוך שיוצא עם כל המקציפים האוטומטיים למינהם [גם במכונה שיש לנו במשרד, שמקוטלגת בפאקינג 40K₪] - פשוט יוצא גרוע.

לא מצאתי עדיין יוצא מן הכלל לתופעה הזו.

 

לא ממש משנה לי קפסולות או פולים, ואם פולים לא ממש משנה לי אם צריך לקנות מטחנה בנפרד. אולי זה אפילו עדיף.

אם המכונה היא מכונת קפסולות המחיר שלה יצטרך להיות נמוך יותר - כי הקפסולות עצמן יקרות יותר מפולים בד"כ.

 

אין לי ממש תקציב מוגדר, אני מעדיף לא לחרוג מה 1000₪ - אבל יש סיכוי שזה לא ריאלי.

תודה

  • תגובות 147
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אצלי יש כזאת:

https://www.coffeeman.co.il/pl_product~901721~20~13.htm

 

המכונה לדעתי סבבה, אך אם  תשאל את אבא שלי הוא יגיד לך שזה פח אשפה.

יש בה מקציף קיטור, לא יודע עד כמה איכותי כי השתמשתי בו בערך 5 פעמים(מתעצל לנקות+ שותה ללא חלב לרוב).

 

יתרונות:

- לא קפסולות, קפה טחון אמיתי(יש לי מטחנה קטנה, אך אפשר לקנות גם טחון שהוא גם אחלה).

- מקציף ולא מיכל חלב. הייתה לי מכונה עם מיכל חלב, והעסק שם מזדהם די זריז.

- קומפקטית! לי זה ממש חשוב.

- נראה שזה בתקציב שלך.

 

חסרונות:

- לא קפסולות. אני חד משמעית מוותר על שתיית קפה בבית בבוקר כי פשוט אין לי פין להתעסק עם זה בבוקר.

 

בסה"כ אני מרוצה מהמכונה, אך אני לא אנין טעם ואולי יחלקו על דעתי.

 

אם הייתי עכשיו בדילמה שלך, הייתי לוקח מכונת קפסולות דלונגי ב 400-500ש"ח, וקונה מקציף חלב כוס(בטח עולה עד 300ש"ח)- בכך אני פותר את עניין הנקיון וקלות הכנת הקפה.

 

וכמובן מתרחק כמו מאבולה מקפסולות של עלית.

 

23252.JPG

פורסם

אם מקציף כל כך חשוב לך, קנה מקציף בנפרד.

לדעתי התוצאה שיוצאת ממקציפים חשמליים סבירים בסביבות ה-200₪ טובה מאוד, ושום מקציף אוטומטי לא מתקרב בכלל.

 

הבונוס הוא שמדובר במוצר נפרד שקל לנקות, ואתה לא נשוי למכונה זולה עם פשרות.

 

  • רעיון טוב! 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם (נערך)

נספרסו לא מציעה מכונה עם מקציף קיטור ?

 

עריכה: לא

עריכה אחרונה על ידי קאררה

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם

עם מקציף קיטור יש לך 2 אופציות:

1. מכונה אוטומטית שאתה מחליף לה את הראש הקצפה ב Panarello.

2. מכונה ידנית לחלוטין שמגיעה כברירת מחדל עם צינור קיטור.

 

אופציה 1 יקרה יותר (יתכן שלא בתקציב שלך), נוחה יותר, הקפה איכותי פחות.

אופציה 2 זולה יותר (בתקציב שלך) , נוחה פחות, הקפה איכותי יותר בהתאם ליכולות שלך.

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם
Just now, Morningstar כתב:

 

אני לא מבין למה זה כזה יקר... ראיתי מקציפים יעודיים עם קיטור - רק קיטור - והמחירים הזויים...

 

כל שרשרת האספקה צריכה להרוויח כשאתה קונה משהו בישראל. 

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם (נערך)

מכונה טובה תהייה בעלת שני דודים, אחד לקפה שני להקצפה, מאפשר פעולות בו זמנית.

המחיר יהיה בהתאם. הייתה לי במשך 11 ! שנים (מ 2009) saeco odea giro plus אחלה מכונה,

 

Buy Saeco Odea Giro Plus @ The Gourmet Food Shop

 

היורשת שלה היום תחת המותג של פיליפס, אבל תאלץ להגדיל תקציב .

 

https://www.coffeeman.co.il/pl_product~900676~21~81.htm

 

image.png.a3f9e6738a2d8c56ae39aff39addd6aa.png

עריכה אחרונה על ידי zaf
  • אהבתי 1

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
לפני 12 שעות, zaf כתב:

מכונה טובה תהייה בעלת שני דודים, אחד לקפה שני להקצפה, מאפשר פעולות בו זמנית.

המחיר יהיה בהתאם. הייתה לי במשך 11 ! שנים (מ 2009) saeco odea giro plus אחלה מכונה,

 

Buy Saeco Odea Giro Plus @ The Gourmet Food Shop

 

היורשת שלה היום תחת המותג של פיליפס, אבל תאלץ להגדיל תקציב .

 

https://www.coffeeman.co.il/pl_product~900676~21~81.htm

 

image.png.a3f9e6738a2d8c56ae39aff39addd6aa.png

יש אותה ב 1350₪ ב YELLOW

×
×
  • תוכן חדש...