Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2057 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 147
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
בתאריך 7.7.2020 בשעה 00:22, Morningstar כתב:

לא מצאתי בפחות מ 1800₪ בערך...

שזה גם מכונה ממש יקרה וגם קפסולות יקרות בהמשך

 

המכונה של נספרסו עם מקציף מובנה היא פח זבל של מכונה.

מאוד קשה עד בלתי אפשרי לנקות לגמרי את המקציף

מה שגורם להצטברות של זבל  בצינורות ובתוך המכונה ואחרי תקופה מושך חרקים

 

לעומת זאת בבית יש לי מכונה בנפרד ומקציף בנפרד והכל עובד טוב

אחרי שהעפתי את הנספרסו מהמשרד הבאתי דולצה גוסטו עם מקציף בניפרד שגם עובדת מעולה ושומרת על הנקיון

 

לא להתקרב לנספרסו עם מקציף מובנה

חוץ מזה החלב של אלה לא להיט בכלל

פורסם

אני מגוון, כשתהיה סגור על משהו שאתה אוהב- שווה לבדוק להביא משלוח מחול. אני משתמש כרגע בזה - וזה מוצלח. תתחדש

 

https://www.berlinbuy.com/hp/פולי-קפה-לוואצה-ארומה-קרמה

 

  • אהבתי 1

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

פורסם
לפני 6 שעות, Morningstar כתב:

מה לגבי פולים? יש למישהו המלצה לפולים טובים לקפצ'ינו?

מסעדה שאני מאוד את הקפה שלה מכינים ממאורו

 

זה נורא תלוי בטעם שלך. הייתרון במכונה כזו בבית שאתה יכול להתנסות באלף ואחד סוגים וקליות.

 

אחי שגר באוסטריה, גילה לי את המותג המקומי יוליוס מיינל שכבר מעל עשר שנים שאני נאמן לו (בעיקר אשתי, שחולה על הטעמים שלו). כמובן, שלפעמים מגוונים עם מותגים שונים ו"דגמים" אחרים- דווקא לפני כשנתיים בא לי טוב קפה אוסטרי נוסף, Eduscho, בעל מוניטין פחות מזה של יוליוס, אבל לחך שלי- לא פחות טעים.

 

לפני הקורונה, היו מספיק נסיעות וביקורים בווינה בשביל שאני (או מישהו מהמשפחה) נחזור עם כמה קילו, מסוג מסויים, שקונים בכל Billa מצוי, בסביבות 11/12 יורו. אז עכשיו אין נסיעות, אבל גיליתי את היבואן הישראלי, שיש לו חבילות במחיר לא רע (יחסית למותגים בישראל- אין מה להשוות למחירי חו"ל כי אנחנו לא בחו"ל). ודווקא השירות שלהם מצויין- לאחר ההזמנה מתקשר נציג ועובר איתך על ההעדפות שלך, ומציע קפה בהתאם, כלומר, זה לאו דווקא מה שרשום באתר אלא לפי רצונך, והמשלוח עד הבית (בכלל, העברתי כמעט את כל הקניות למשלוחים, עוד לפני הקורונה ובמיוחד אחרי).

פורסם
לפני 12 שעות, Morningstar כתב:

נקנתה הפיליפס... בינתיים די מרוצה

המלצות לפולי קפה שטובים לקפוצ'ינו?

תתחדש, 

אני משתמש האמיגו בר, תערובת שלהם https://www.coffeeman.co.il/pl_product~921300~37~0.htm מצויינת לטעמי.

 

  • אהבתי 1

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
לפני 9 שעות, Morningstar כתב:

מה לגבי פולים? יש למישהו המלצה לפולים טובים לקפצ'ינו?

מסעדה שאני מאוד את הקפה שלה מכינים ממאורו

תכף יבוא האנס ויצעק עלינו לא לקנות קפה לא טרי של מותגים גדולים 😛

מאורו אתה יכול לקנות בכל חנות קפה בארץ, באיזה 80-100 שח לקילו.

אופציה אחרת זה לקנות קפה טרי בבתי קפה או משווקים קטנים יותר, כמו mae, negro ואחרים. זה יוצא טיפה יותר יקר (120-130 שח לקילו), אבל כנראה יהיה יותר טרי.

 

אני אגב שדרגתי לא מזמן מדדיקה למכונה קצת יותר טובה של לליט, עם קיטור נורמלי. מעבר לזה שהקפה יוצא יותר טעים, זה אחלה ריפוי בעיסוק.

 

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

מאורו טרי זה סבבה. לא וואו אבל סבבה.

הקושי בכל הארץ זה לאתר **משהו** טרי בצורה עקבית. זה רנדומלי לחלוטין.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

בינתיים הזמנתי כדלקמן, יצא ממש זול עם המבצעים שיש כרגע ב KSP:

 

MAURO CENTOPERCENTO

קילו

 

MAURO DE-LUXE

קילו

 

Lavazza Super Crema

קילו

 

Lavazza Crema Aroma

קילו

 

San Giusto Intenso

חצי קילו

 

יצא סה"כ 324₪ להכל

פורסם
לפני 5 דקות, method כתב:

כמות כזאת הייתה מסדרת אותי עד ל covid הבא...

 

תהנה!

תודה רבה

קניתי לפי חישוב של חודשיים:

המכונה לוקחת בערך 8.5 גרם למנת אספרסו, כלומר ה 4.5 קילו האלו יספיקו ל 530 כוסות [בערך]

אנחנו זוג, האשה שותה 3 כוסות ביום, אני עובד מהבית, אז נגיד 5, סה"כ ממוצע של 8 ביום

נוריד אורחים וכד' לרגע וקיבלנו שהכמות הזו תספיק לנו לבערך 66 יום

  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...