Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2057 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 147
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני 6 שעות, Morningstar כתב:

שם פולים לוחץ יוצא אספרסו. לא יודע מה ההגדרה של מכונה כזו

מכונה אוטומטית. זאת הסיבה.

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

המאורו שלי כבר ממש חמוץ לקראת הסוף של ה 1 ק"ג

הוחלט שבעתיד - גג 250 גרם לשקית

בכל מקרה, לפני שאני שוב קונה מותג כלשהו שזה כנראה לא טרי הייתי רוצה לנסות טרי ולטעום ולהשוות

מישהו מכיר בית קלייה נורמלי בסביבת הרצליה?

בנוסף, האם לדעתכם בכלל יש טעם בזה במכונה אוטומטית? 

פורסם

גם ממליץ על נגרו , הוא נמצא במושב אלישיב (קצת צפונית לחדרה , אם אני לא טועה ) ומארח בימי שישי בבוקר , 

 

אבל המשלוחים שלו הם מהיום למחר בדרך כלל , 

דבר איתו (אפשר גם במייל או בהודעה ) והוא ימליץ לך על קפה או שניים מהמבחר שלו. 

בתאריך 24.7.2020 בשעה 20:51, hans כתב:

זה שמצאת את זה בגוגל הופך את הטענה לנכונה?

שוב. לא.

 

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם
לפני 2 שעות, Morningstar כתב:

המאורו שלי כבר ממש חמוץ לקראת הסוף של ה 1 ק"ג

הוחלט שבעתיד - גג 250 גרם לשקית

בכל מקרה, לפני שאני שוב קונה מותג כלשהו שזה כנראה לא טרי הייתי רוצה לנסות טרי ולטעום ולהשוות

מישהו מכיר בית קלייה נורמלי בסביבת הרצליה?

בנוסף, האם לדעתכם בכלל יש טעם בזה במכונה אוטומטית? 

 

יש טעם. ללא צל של ספק.

קפה לא איכותי במכונה הכי מדהימה לא יצא טוב.

קפה איכותי במכונה ידנית יצא  מעט יותר טוב מאשר במכונה אוטומטית - עזוב אותך מסיפורים של מכורים, ההבדל בסוף הוא של 3% לכאן או לשם, זה לא ההבדל בין קפה נמס לאספרסו.

{אני אגב ממש לא מזלזל במכורים, בשבילם ה3% האלו הם כמו ההבדל בין קפה נמס לאספרסו של שאר האוכלוסיה}.

 

יש לך ברמת השרון את חותם קפה של אילן שנהב, אחלה מקום ובעיקר מקום טוב להתנסות וללמוד. כל פעם קונים קצת עד שמוצאים את הטעם שמתאים לך. https://www.hotam-cafe.co.il/

אני מזמין היום ממאה קפה במשלוחים (סניפים בת"א או רמת גן) https://www.maecafe.com/

פורסם

אני לאט לאט נהיה יותר ויותר בנאדם-של-קפה

הפסקתי כבר לשתות קפוצ'ינו ואני שותה רק אספרסו

אני אפילו מתכוון לקנות לי מקינטה לטיולים בחול

אבל עדיין לא יצא לי לשתות את האספרסו הזה שהפיל אותי מהרגליים וגרם לי לחשוב "ואו זה הרבה יותר טוב מהמכונה האוט' שלי"

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

המכונה שקניתי לא מרצה אותי.

בנוסף  אני ובת הזוג הפסקנו לשתות קפוצ'ינו לחלוטין מה שמייתר לחלוטין את המקציף

מעוניינים להחליף אותה במכונה שפשוט מוציאה קפה טוב יותר

עדיף מכונה לא אוט' לחלוטין, יש לי חנות קפה ליד הבית ואין לי בעיה פעם בשבוע לקנות קפה טחון

פורסם

 

קרה לי. קניתי מכונת אוטומטית ואחרי חצי שנה מכרתי אותה כדי לקנות ידנית.

 

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם

מכונת אספרסו סבירה תעלה לך 2000-3000 לחדשה, ואין בעיה גם לקנות יד 2. יש מספיק טכנאים ומעבדות שירות בארץ, שידעו לטפל. לזה תצטרך להוסיף גם מטחנה, אלא אם כן תקנה מכשיר שכולל גם מטחנה, אבל זה יעלה יותר.כמו שנראה לי שכבר המלצתי גם בתחילת השרשור, תבדוק מחירים בחול.

 

או שתעברו למקינטה ב-100 שקל.

 

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
×
×
  • תוכן חדש...