Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2147 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חוזר לעדכן.
הסתכלתי ביוטיוב, לחפש איך לנתק, ומה שראית בכל הסרטונים למנוע הזה, לא זהה למה שבסוף ראיתי אצלי.
אז ניתקתי פלג שמתחבר לצינור אחרי הפילטר אוויר וניסיתי להניע.
הניע אבל ישר התחיל לגמגם, ונדלקה נורה של אחזקה, לא נורת מנוע, נורה כמו של מפתח שבדי.
בקיצור כיבית, חיברתי והנעתי שוב, לא דלקה הנורה.
אני אצלם מה ניתקי בקרוב.
ליאור.

זה מה שניתקתיc4057ff2fc842b124a49955f749f7c8b.jpg

פורסם

חברים עוד קצת נתונים.
חיברתי את ה forscan ומצאתי שם no of misfires, בעשרות נתונים שיש שם.
היה 4380.
בנסיעה קצרה, שאני יודע איך לשחזר את הבעיה, כאשר הרגשתי גמגום, ישר עלה באחד.
בסוף הנסיעה הגעתי ל 4385.
יש נתונים שאתם יודעים שאני יכול להציג ויעזרו להבין מה הבעיה?
ליאור.

פורסם

תודה, ראיתי את כל הסרטונים ביוטיוב, זה לא זהה למה שאצלי. תסתכל בתמונה שצרפתי ותראה שאין שם כלום, איפה שמראים בסרטון

פורסם (נערך)

כן ראיתי. על השאר לא הגבתי כי אני פשוט לא יודע מה להציע לך אוליי רק האפשרות שהקודים אוליי ישנים וצריך למחוק אותם ולעשות נסיעת מבחן שוב.

עריכה אחרונה על ידי dorban3
  • מעניין 1
  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

טוב, חזור לעדכן.

הגיע הקויל + חוטי הצתה.

ניסיתי להחליף רק את החוטי הצתה - לא היה שיפור.

החלפתי את הקויל - ואכן הבעיה נפתרה. גם לפי ה forscan עליתי בשבוע האחרון ל 4500 misfires אבל בסיבוב שעשיתי, גם על מנוע קר, וניסיונות לשחזר את הבעיה - בד"כ גז בטורים נמוכים - לא נרשם misfire אחד! ולא הורגש גימגום.

מה שכן - עדיין קיימת הבעיה של הנעה קשה בבוקר ומנוע נחנק בשניות הראשונות. נראה לי שיש פה יותר מבעיה אחת.

היה לי פילטר אוויר חדש - החלפתי - לא ממש עזר.

מה הלאה? נראה לי שזה כבר מעבר ליכולתי, ואגש למוסך, או שיש למישהו רעיון איך לבודד איפה הבעיה.

תודה,

ליאור.

פורסם

ברשותי גם פיאסטה 2014, ידני, אם יש לך גם רעידות אז אחד מהצילנדרים לא תקין. ראש מנוע יפתור בעיה.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

שוב חוזר לעדכן

הבעיה נפתרה.

הייתי נותן לכם לנחש, אבל אני רואה שהשרשור רדום...

בכל מקרה, בתחילת השבוע תדלקתי את הרכב. למחרת - מניע כמו נינגה. אמרתי אולי פוקס, לא קישרתי בהתחלה.

למחרת - שוב, מניע מכה ראשונה ותוך חצי שניה, ולא נחנק במטרים הראשונים. ואז נפל לי האסימון. תידלוק קודם לא היה בתחנה רגילה שלי, תדלקתי בדאן במפרץ למי שמכיר. המחיר זול במיוחד...וכמו שאנחנו יודעים, מה שזול יקר.

בקיצור, הדלק היה באיכות ירודה, ומאז שתידלקתי שם עד שלא גמרתי את המיכל היו לי בעיות בהתנעה, ובנסיעה שהרכב קר.

מזל שלא נכנסתי לכל מיני הוצאות מיותרות.

אחרי שתידלקתי שוב בתחילת השבוע בתחנה הרגילה שלי, התופעה לא חזרה על עצמה והרכב מתפקד בצורה תקינה לחלוטין.

ליאור.

  • אהבתי 1
פורסם (נערך)

הפלגים היו בעיה.

אוליי היה קצת מים במיכל דלק אוליי מלחות של הקיץ.

וכן מערבבים דלק עם מים בחלק מהתחנות לפעמים. זאת כנראה לא אגדה.

עריכה אחרונה על ידי dorban3
פורסם

גם אני נתקלתי בסולר מהול באחת התחנות הזולות, כל הטנק דלקה לי נורת מים בסולר, לא חזרתי לשם מאז.

טוב לשמיע שסוף טוב הכל טוב, מקווה שהממיר לא נפגע.

×
×
  • תוכן חדש...