Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2214 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אנחנו מתכננים לקנות הונדה סיוויק 2016 המחירון היבש שלה הוא 71 אלף אבל אחרי תוספות של יצחק לוי הוא מגיע ל82.300? יד ראשונה פרטית 10 אלף קילומטר. אבל 11 אלף תוספת?

פורסם

הגיוני בהחלט, המחירון משקלל החלפת ידיים וקילומטראז ממוצע לשנה, כל חריגה מהממוצע למעלה מורידה את המחירון וכל ירידה למטה מעלה אותו מהמחיר הבסיסי, אותו דבר גם על החלפת ידיים.

תאכלס הונדה עם 10K זה רכב חדש, רק שווה לבדוק למה עשה כלכך מעט קילומטרים, האם היה רכב שני במשפחה ?

נקודה למחשבה- בגדול יתכן מאוד והרכב כרכב שני היה מתניע בבוקר מניח ילד בגן בקצה שכונה ונוסע חזרה הביתה, ואלו היו רוב חייו, במצב כזה הרכב כמעט לא ראה הילוך רביעי וחמישי, יש סיכוי גדול שהתרמוסטט בכלל לא נפתח במשך חודשים על גבי חודשים, המים לא עברו סירקולציה מלאה והמזגן לא הופעל אלוהים יודע כמה זמן...

זה לא אומר שהאוטו לא טוב, רוב הסיכויים שהאוטו באמת כמו חדש, אבל עדיין אל תוותרו על בדיקה, תנו לרכב לעבוד ולהגיע לטמפרטורת עבודה, תראו שהמזגן פועל והמאורר נכנס לפעולה, תעשו סיבוב ארוך ותראה שהכול תקין וזה עוד לפני הבדיקה.

קניתי פעם רכב מקולגה שהיה גר 500 מטר מהעבודה, אמנם רכב ישן אבל לצורך העניין זה פחות משנה. מהר מאוד גיליתי שבכלל לא היו לו מים ברדיאטור והתרמוסטט היה תפוס, הרכב פשוט במשך שנים לא הגיע כלל לטמפרטורת עבודה...

אגב למרות הקילומטראז הצמיגים סביר להניח שיצטרכו החלפה.

פורסם

בדוק היסטוריית טיפולים. 

הרכב היה חייב לעבור טיפול פעם בשנה. 

אחרת הוא לא שווה קניה במחיר הזה. 

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

הוא עובר כל שנה טיפולים הרכב נקנה מנכה שנוסע פעם בחודש לתל אביב וזהו. ככה במשך כל השנים הללו (הוא עצמו לא יכול לנהוג ברכב כך שזה עוד יותר מסובך עבורו כל פעם חבר משותף שלנו היב לוקח אותו עד לתל אביב וכולי) אז אולי לעשות רק בדיקה עצמאית (לא ללכת למכון בדיקה) אלא באמת לנסוע ברכב לראות שהכל תקין אין רעידות וכולי וכמובן שמחליף הילוכים בזמן ושהכל עובד פיקס?

פורסם

ההפרש בין המחירון בסיס והמשוקלל של הרכב שלי למשל הוא לא פחות מ26,000 ש״ח. אז כן, הגיוני בהחלט.


Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

לא הייתי משלם על הונדה סיוויק בת 4-5 כזה סכום.

רכב עם -80-70 אלף ק"מ יעשה עבודה לא פחות טובה ויעלה לך פחות מהסכום ההזוי שהוא רוצה.

ק"מ נמוך,לא בכל מחיר.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

×
×
  • תוכן חדש...