Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2236 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

הרכב בתחילה עשה בעיות  בהתנעה לסרוגין . הסטרטר היה מסתובב אך הרכב לא היה מתניע. ללא קשר אם המנוע חם או קר.

 החלפתי היום חיישן קראנק חדש +מחבר חדש.  בנוסף בדקתי גם עם חיישן קאמשאפט  נוסף.

הרכב לא מתניע. בדקתי ניצוץ ולא היה.

בבדיקה עם טורק לא נמצאו קודי תקלה. אין קודן ברכב. ניסיתי גם עם כרטיס התנעה נוסף.

כל שאר מערכות הרכב פועלות באופן תקין.

יש כיוון?

עריכה אחרונה על ידי glmn180
פורסם

שאלה נוספת בהמשך לנושא,  האם יכול להיות שמדובר בתקלה במשאבת הדלק שנמצאת על אותו ממסר שמספק מתח לסלילים ולכן אני לא רואה ניצוץ?

פורסם (נערך)

המחלה של הרכבים האלה הוא התקע עצמו של חיישן ההצתה..לפי מה שאתה אומר החלפת גם אותו אז צריך לבדוק שהוא באמת מוציא פולס למחשב...אפילו לעבור בעיין על החיווט לצמה לראות שהכל שלם ואין איזה נתק.

עריכה אחרונה על ידי מאור30
  • רעיון טוב! 1
פורסם

ביצעתי בדיקה למשאבת הדלק. ניסיתי לראות אם מגיע מתח אליה. ניסיתי טרם ניסיון התנעה וגם בזמן ניסיון התנעה. בכל המצבים הראה שאין מתח.. הניסיון בוצע על המחבר המוביל למשאבה.

בכל מקרה, לא נשמע שום קול מכיוון המשאבה.

בגלל שגם אין ניצוץ עולה השאלה האם יש מצב שקווי המתח למשאבה ולסלילי ההצתה יושבים על אותו ממסר?

 

Sent from my SM-A305F using Tapatalk

 

 

 

 

פורסם

חיים תודה על תשובתך. חיברתי את הקונקטור בדיוק לפי הצבעים לפי המקרא שבא עם החלק. 

בכל זאת, ניסיתי להחליף בין החיבורים.  לצערי עדיין לא מניע.

האם מה שכתבתי לגבי הריליי הגיוני? (האם יש מצב שקווי המתח למשאבה ולסלילי ההצתה יושבים על אותו ממסר?)

פורסם (נערך)

אין שום מחלה בתקע של חיישן סיבובי המנוע כמו שנאמר.

מחלפים תקע במידה והחיישן הישן בצבע שחור והחדש כחול ומחליפים תקע מחוסר התאמה לחדש.

אם התקע הישן תקין ולא שבור והוא מתאים לחדש אז אין צורך להחליף.

סדר החוטים בתקע בהחלט חשוב אחרת המחשב לא יקבל קריאה של סיבובי מנוע.

אם הסוויץ נפתח הכרטיס התנעה תקין ואין קשר לאימובילייזר.

 

פרק את בית הפיוזים בתא המנוע לגמרי. תהפוך אותו ובדוק פיוזים שם זה לא פשוט לפרק ולבדוק גישה קשה ופירוק מורכב.

 

אם אינך מסתדר ממליץ לך לגרור את הרכב למוסך שמכיר את הרכבים האלו ויש ברשותו סורק תקלות מקורי.

גם אם תמצא פיוז שרוף הוא שוב ישרף עד למציאת הסיבה. רכב עם תקלות לא פשוטות למי שלא מכיר. עם אותה תקלה אלף סיבות.

מהיכן אתה?

עריכה אחרונה על ידי ba323f
  • רעיון טוב! 2
פורסם

עידכון

הרכב נגרר לחשמלאי רכב. הוא ביצע גישור של המוליכים מחיישן קראנק לצמה שמתחברת למחשב. הרכב מניע. אבל...

לאחר ההתנעה, ישנו פרק זמן של כדקה או שתיים שבהן הרכב משתנק ונחנק ואינו מעלה סל"ד.  במידה שלוחצים על דוושת הגז עד סופה (יש מעין מדרגה בדוושה) הרכב מגיב ונוסע. התופעה מתרחשת ללא תלות אם המנוע חם או קר. 

ברכב קיימת מערכת גז. 

התופעות קיימות גם במצב בנזין וגם במצב גז.

מה בוצע?:

החלפת משאבת דלק (לא פתר כלום, היות שהתופעה קורית גם במצב גז...)

החלפת מצערת

החלפת חיישן קראנק

החלפת חיישן MAF  (או MAP... לא זוכר מה קיים שם...)

חיישן טמפרטורה.

 הכל כניסיון לבודד את הבעיה.

לציין שלאחר כמה דקות של נסיעה הרכב מתנהג באופן תקין

בוצע כמובן איבחון ממוחשב ללא תקלות שנירשמו.

 

בתאריך 3.5.2020 בשעה 20:23, ba323f כתב:

אין שום מחלה בתקע של חיישן סיבובי המנוע כמו שנאמר.

התקע עצמו היה במצב סופני..ממש התפורר כשהוצאתי אותו..

 

 

 

×
×
  • תוכן חדש...