Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 963 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הקיט שהזמנת מעולה - יש לי אותו והשתמשתי בו לסובארו בזמנו כשהחלפתי נוזל קירור עליון. 

 

כיף לראות שאתה לא חלש לבב - אני כבר הייתי מתפגר. 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

  • תגובות 217
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

היה לי משהו דומה באחות הגדולה, אלפא 166.

אצלי זה לא היה החיישן אלא הפלאג שמתחבר אליו שהתחיל להתפרק מהחום בתא המנוע אחרי כל השנים.

אתה יסודי באופן מרשים אז מניח שבדקת אבל אולי…

האם הפעלת מזגן כשהרכב מתחמם (ובעקיפין הפעלת מאוורר מנוע בגלל הלחצים במערכת המיזוג) לא מביאה לקירור החום העודף? זה עזר לי עד שהתקלה אותרה.

166, קאפה, GTV, קופה.

פורסם

התקעים שקעים חוטים שמה חדשים יחסית. חשבתי על זה שאולי זה בעית מגעים אולי אבל אין ממש על מה להסתכל הכל נראה טוב וכמו שהיה.

המזגן בפונטו אצלי בלי מאוורר וגם לא מפעיל את המאוורר מיד בהפעלה אז הוא כנראה לא ממש עוזר לקירור של המנוע, רק ההפך. לא יודע אם זה נורמלי אבל המזגן עובד 

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם

אני משער שהמזגן בפונטו שלך הנו של חב' "רסקור" ז"ל.

במזגן זה אמור להיות מאורר מעבה קטן שמופעל קבוע עם הפעלת המזגן

וכשלחץ גז המזגן עולה אז מתג הלחץ (טרינרי) מפעיל גם את מאורר הרדיאטור

(אפילו עם חום המנוע עדיין נמוך).

יוניט הרדיאטור המקורי (עם 2 חוטים) מפעיל את המאורר ב 92 מעלות ומכבה אותו ב 87 מעלות.

בברכה  -  רפי לין

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם

ממה שראיתי יש כנראה את העניין עם הלחץ שמפעיל מאוורר, אבל אין מאוורר נוסף שפועל מיד. תוהה אם להפעיל את המאוורר הרגיל קבוע עם המזגן יהיה פתרון מספיק טוב לצרכים היחסית קלים פה. פשוט מעדיף לא לכער את העניינים המקוריים עם איזה מאוורר ג'נרי.

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם
לפני 3 שעות, liorwohl כתב:

התקעים שקעים חוטים שמה חדשים יחסית. חשבתי על זה שאולי זה בעית מגעים אולי אבל אין ממש על מה להסתכל הכל נראה טוב וכמו שהיה.

המזגן בפונטו אצלי בלי מאוורר וגם לא מפעיל את המאוורר מיד בהפעלה אז הוא כנראה לא ממש עוזר לקירור של המנוע, רק ההפך. לא יודע אם זה נורמלי אבל המזגן עובד 

יכול להיות שהמזגן עובד כי לא חם כרגע מספיק. תיקח את זה בחשבון.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

עד עכשיו הכל מצביע לכוון של המאוורר שלא נכנס לפעמים לפעולה - תעבור על החשמל שלו - כולל הפיוז שאחראי עליו - תוודא שאין חופש בתושבת של הפיוז תתחיל משם. 

מעבר לזה - יש לך אפשרות להתחבר עם רב מודד להדקים של המאוורר לראות אם כשהתופעה קוראת - אין מתח? 

 

אם יש מתח - בהדקים של המאוורר עצמו - זה אומר שאין קיטוע של חשמל אלא נטו בעיה מכאנית ביוניט של המאוורר או החיישן שלו - פשוט תחליף את כל הקומפלקס לדעתי - רק תוודא שהכשל הוא נקודתי והוא שם. 

 

עוד משהו - האם איפשהו במעגל של המאוורר הזה או בדרך אליו - יש ממסר? 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

מצ"ב שרטוט חשמלי שכולל את מע' מאורר הרדיאטור בפיאט פונטו ללא מזגן מקורי.

פריט 64 - מאורר הרדיאטור

פריט 65 - יוניט רדיאטור להפעלת מאורר הרדיאטור(מעביר מינוס ישירות למאורר)

נתיך 12 - נתיך למאורר הרדיאטור.

image.thumb.png.3f7246abce9f62c51795df7cc089d48a.png

בברכה  -  רפי לין

  • אהבתי 5
  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

עדיין מחכה ליוניט מאוורר חדש שיגיע לדואר. אבל האוטו נוסע זה לא כזה מפריע.

 

בקשר לספר, הייתי שמח לספר כזה בעברית (באנגלית כבר קניתי אחד באיביי) אבל הספר הזה הוא של פונטו דור שני, לפי הציור של הדשבורד. תודה בכל מקרה :)

 

 

  • אהבתי 1

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

  • 5 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

תקנה אחד כזה: 

 

image.thumb.png.52f028f582e7edcab9c9c2c3de202cd0.png

 

 

וסט מברשות למברגה ושמפו מקציף טוב וAPC.

 

כמה שהריפודים נראים לך גמורים - הם יהיו כמו חדשים אחרי שני מעברים וקרצוף על קצף. 

 

הרכב הזה מקבל ממך כזו אהבה - הוא ראוי גם לזה לדעתי. 

 

וגם קיטורית קטנה לכל חלקי הפלסטיקה - מברשת קשה וסחבת מיקרופיבר - אתה תגלה שהפלסטיקה במצב הרבה יותר טוב ממה שאתה חושב. 

 

 

עריכה - יש לך שם בחלק מהבד גם השתחררות של הדבק - אפשר לקנות דבק לריפוד במצב נוזלי - לשאוב לתוך מזרק ולהחדיר עם מחט דקה באזורים מסויימים בבד ולהצמיד אותו מחדש. 

 

בנוסף לזה אם אתה מתכוון בהמשך לפרק חלק מהפלסטיקה ולשפץ אותה עם הלחמת פלסטיק - אם אתה רוצה אח"כ לצבוע את הפלסטיקה מחדש לצבע תואם מקור אמליץ לך על מוצרים של חברת SEM (חפש אותם בעיקר באתר שלהם ובאמאזון) יש להם צבעים לפלסטיקה וצבעים לבדים וצבעים לעור עם הוראות ברורות איך להכין הכל ואיך להשתמש. 

 

אפשר להביא את הסלון של הרכב הזה למצב ממש ממש טוב! 

 

  • אהבתי 1

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...