Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פרוייקט פונטו קבריולט 95 כחולה


liorwohl

פוסטים מומלצים

  • תגובות 217
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ליאור,
יכול להיות שראיתי אותך בכפר- סבא, לפני כמה חודשים?

איזה פרויקט יפהפה!

עריכה אחרונה על ידי Monopusto

Opel Astra K 2018 1.4T Enjoy

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראיתי את ההסבר הזה על איך לתקן שריטות כמו שצריך בלי ללכת לפחח אז התחלתי ליישם

בסרטון רואים את השלבים דיי טוב: קודם להחליק קצת את השריטות העמוקות שלא יהיו חדות, למלא את החור בצבע ולהחליק, למלא לקה ולהחליק, ואז להחליק יותר עדין הכל ביחד, ואז פוליש להחזרת הברק. זה דיי פשוט אבל לוקח בסוף יום עבודה עם כל הלחכות להתייבשות. 

ניירות שיוף במידות עדינות, מברשות קטנות, ספוג לפוליש - לא מצאתי כלום בארץ. חנויות בארץ מוכרות רק לעבודות גסות בבית, רכבים לא מעניינים. אבל באליאקספרס יש הכל ובזול :)

 

 

יש בפונטו לא מעט פגמים בצבע. אני לא מחפש שזה יהיה אוטו חדש ומושלם, אבל אני כן רוצה שהוא יהיה ברמה של אוטו נורמלי ישן שלא התעללו בו.

אז התחלתי עם מתחת לדלת נהג, האוטו נצבע בעבר באיכות מעפנה (ונהגו בו חיות כאמור) אז היה כלמני קילופים איפה שנכנסים לאוטו, הרבה נקודות נפרדות.

זאת היתה התנסות ראשונה, עכשיו שזה הצליח אז אני אעשה עוד כאלה בהמשך.

 

זה לפני:

1571416808_ScreenShot2021-11-15at9_05_31.thumb.png.611c33c633c3807823e3f817b0316952.png

 

אז משייף את השריטות, שיהיה להם קצה חלק כמו שchris fix מדגיש בסרטון

PXL_20211113_084006441.thumb.jpg.ebebffb8cf19726201710465bf898993.jpg

 

מילוי בצבע האוטו (כפול 4 שכבות)

 

PXL_20211113_090106616.thumb.jpg.235cbc9dc7d652f5e525f8f576b78fc9.jpg

 

החלקה...

 

PXL_20211113_124707875.thumb.jpg.a2a48a5e67c20f4adfcc669816f50dc6.jpg

 

לקה (כפול 2 שכבות)

 

PXL_20211113_133757018.thumb.jpg.99f6251152951ec6f85acf4d96017499.jpg

 

החלקה עם נייר עדין יותר 3000 ואז 5000

 

PXL_20211113_144600022.thumb.jpg.aca512f89397f70eb5d0ff9fba13774f.jpgPXL_20211113_144537465.thumb.jpg.b38c46ad6119a6ecf92204b427ed3dfe.jpg

 

לצערי כפי שרואים נוצרה נקודה של חוסר צבע משיוף יתר. אבל עדיף אחת על 20. בהזדמנות הבאה אני אתקן את זה בנפרד.

 

ואז השלב המליחץ קצת שבו האיזור מט ואתה חושב לעצמך מה עשית, אז פוליש להחזרת הברק הנורמלי. אחרי כמה פעמים של פוליש זה חזר להיות כמו המסביב.

כבונוס, על הדלת היה סימן לבן גדול מעצבן באיזור המעיכה שיש שמה (אפשר לראות בתמונה הראשונה) פוליש לא הוריד את זה גם ב100 ניסיונות, אבל נייר שיוף 5000 הוריד את זה בקלות ואז פוליש סידר את הברק.

 

PXL_20211113_153026375.thumb.jpg.deab3bafb79da16f36e9524e26e32eba.jpg

 

אם שמים את הראש צמוד לסף דלת אפשר בקטנה לראות את הנקודות של התיקון, אבל מכל מרחק סביר כמו נגיד לעמוד ליד האוטו זה נראה כאילו לא קרה כלום מעולם :) כמובן שבמגע זה חלק לגמריי, פשוט הצבע החדש מתאים 99% ולא 100%.

 

בהמשך אתקן עוד שריטות, מקבץ כזה גדול של שריטות צמודות כבר אין אז אוכל לתת לכל נקודה יחס אישי יותר ולא לעשות איזור גדול שלם כמו כאן, אז יצא טוב יותר.

נראה לי שגם אני אנסה לשייף לקה מתקלפת שיש לי במסגרת שמשה ובדלת תא מטען לצבוע לקה מחדש עם הספריי ואז שיוף גס ועדין, נראה לי שזה יעבוד ויחסוך ממני ללכת לפחחות מיותרת לחלקים האלה.

עריכה אחרונה על ידי liorwohl
  • אהבתי 7

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי אם chris fix יעשה סרטון איך לעשות pdr כמו שצריך :)

כתוב לי בtodo list למצוא מישהו לpdr שמוכן לעבוד עם מצב כזה, אבל בפועל עוד לא עשיתי עם זה כלום עדיין.

המקום pdr שהייתי בו בעבר לא הסכים להסתכל על האוטו אם צבוע מחדש או פגום מדי כדי שלא יתקלף הצבע בזמן עבודה שלו והלקוח יעשה מהומות. מבחינתי שיתקלף חופשי, רק שיהיה פח ישר אמיתי לא פחחות שפכטל.

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

פקק מים אחד מתוך ה3 שיש בבלוק בחזית התחיל לנזול. עקרנו את הישן, דפקנו חדש למקום.. אני לא בטוח שזה יושב בדיוק באותה זווית כמו ה2 האחרים אבל נסעתי כבר איזה 100 קמ מאז והכל טוב.

זאת עבודה מהירה יחסית אבל מעצבנת כזאת, היה צריך לפרק את המאוורר רדיאטור כדי שיהיה מספיק מקום לדפוק על הפקק הזה, היה צריך שוב להחליף נוזל קירור ולנקז אוויר.. 

PXL_20211117_150717492.thumb.jpg.82123fc5a106aa500b7cec63f602ece5.jpg

 

PXL_20211126_073537036.thumb.jpg.e6c3eec312ab4972fd6e9c1809748237.jpg

 

PXL_20211126_081352994.thumb.jpg.206a39c1ebb7c7215cf137618faa68d6.jpg

 

PXL_20211126_081358100.thumb.jpg.1aea37ec0c46fe82b9e7567a70f88c67.jpg

 

PXL_20211128_103605875.thumb.jpg.5b7364a2ab9b6fa6e19ea8124a3c545c.jpg

 

הפונטו התחילה להשמיע ״צלצולים״ וכמה פעמים לקח לה הרבה מאוד סטארטר כדי להתניע. וגם אם הייתי ממלא מיכל דלק מלא היה נוזל קצת החוצה. הכל מכוון אל משאבת דלק. כבר היתה לי משאבת דלק חדשה בבית של מגנטי מרלי שהזמנתי מאיביי ב150 שקל כולל המשלוח ואת הגומי אטימה שמסביבה אז נשמע שאפשר לפתור את 3 הבעיות. לאבא שלי היה בבית כלי לפתיחת המשאבה, שכבר היה בשימוש בכל מני פונטואים ו206 שהיו במשפחה בעבר... העבודה קלה למדי, כל אחד יכול לעשות אותה אם יש את הכלי ונזהרים לא לשבור את הפלסטיקים.

מאז ההחלפה לא הספקתי לתדלק או לנסוע המון אבל נראה שההנעה והצלצולים נפתרו.

בתחתית המיכל דלק היתה פיסת נייר, במשאבה הישנה בדיוק איפה שיונקת דלק היתה פיסת פלסטיק קטנה, הפילטר המובנה שלה היה שחור לגמרי מלא זבל. המשאבה נראית מקורית של פיאט וישנה מאוד אבל מצאתי שמה מכסה גומי כזה שסותם פתחים של משאבה חדשה, אז כנראה שמישהו בכל זאת החליף אותה פעם כבר.

 

PXL_20211203_083405101.thumb.jpg.0ec7d6f70a7ccf24b8a309448dfcaabe.jpg

 

PXL_20211203_094109195.thumb.jpg.bd29d8ce096d1587690b32762198d7d4.jpg

 

PXL_20211203_094118941.thumb.jpg.edc08985aaebd39f7b37d48887cbd41c.jpg

 

PXL_20211203_095047374.thumb.jpg.62ed19165a74b51afd3fb3e943803176.jpg

 

PXL_20211203_095050565.thumb.jpg.1521acec0ea1213792d67019610857a4.jpg

 

PXL_20211203_095058211.thumb.jpg.efb63aea9080eb09b069940ab02c6440.jpg

  • אהבתי 3
  • רעיון טוב! 1

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

אם קורא פה מישהו שמבין בענייני הזרקה וזיהום אוויר אשמח לעצות כאן:

 

בנתיים החלפתי גם את הפילטר דלק ויוניט מאוורר רדיאטור פעם שניה.

החלק הראשון שאיי פעם החלפתי בפונטו החליט למות - היוניט מאוורר רדיאטור. הסיפטום היה שלפעמים המאוורר לא היה נכבה בכלל. גם כשהאוטו מכובה ועמד שעות, לפעמים זה נהיה בסדר פתאום. 

הפעם גם השגתי יוניט עם פלאג יפה כמו של המאוורר מנוע ולא סתם נעלי כבל, ומצאתי באליאקספרס כאלה פלאגים מתאימים.

 

PXL_20211224_112426255.jpg

PXL_20211212_115545108.jpg

PXL_20211212_155238987_MP.jpg

PXL_20211212_155245542.jpg

  • אהבתי 3

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

הפונטו נותנת לי קצת יותר תעסוקה מהרגיל מאז הפוסט הקודם, בגלל הענייני זיהום אוויר וסל״ד סרק קצת גבוהה חיפשתי vacuum leak. השיטה שאיתה חיפשתי היא עם ספריי ניקוי קרבורטור, משפריצים על איזור חשוד ורואים אם יש השפעה על הסל״ד. מצאתי רק בidle control valve, ראיתי באינטרנט שיש עליו o ring אז חשבתי שהוא פשוט יבש ונשים גומיה חדשה. היה 2 ברגי טורקס קטנים, אחד מהם לא יצא והתחיל להחרש לי. אז פרקתי את כל הבית מצערת ונסעתי למוסך תלתן, שמה עזרו לי עם יותר כוח פיזי וניסיון בדברים מעצבנים כאלה, הצליחו לשחרר לי את הבורג הסורר. אפילו לא נהרסה ההברגה.

קניתי ברגי אלן חדשים ויפים במקום וo ring חדש למרות שהישן לא נראה כלכך רע.

כל הבית מצערת קיבל ניקוי יסודי שלא עשיתי אף פעם, והרכבתי הכל בחזרה.

הנעתי והסל״ד סרק עוד יותר גבוהה וגם יורד ועולה כל הזמן... 

 

מתחת לבית מצערת יש מתאם בינה לבין הסעפת יניקה ויש לו אטמים שנראים רע אצלי. הזמנתי חדשים מאיביי (מגיע בסט שיפוץ לבית מצערת שיש לו עוד כלמני חלקים שאני לא מכיר, אבל הכל ב70 שקל, לא נורא) 

הזמנתי גם idle control valve חדש מאיביי בעוד 70 שקל אחרי שלא מצאתי כזה בכמה חנויות בארץ שחשבתי שיהיה להם. מחכה שזה יגיע.

הזמנתי את 2 אלה כי אני חושב שהסלד עולה יורד זה בגלל idle control valve וסל״ד גבוהה יכול להיות מvacuum leak מהאטמים הגמורים. אם למישהו יש רעיון אחר לסיבה לבעיות אשמח לבדוק בזמן שמחכה לחלקים.

 

@פליקסראה את השרשור השני שלי והציע לי בית מצערת ישן שיש לו עם מנוע צעדים ועוד ארגז חלקי פונטו דור ראשון עם כלמני פלסטיקים וחלקים ספיירים שתמיד טוב שיהיה, תודה שוב :) 

הרכבתי את המנוע צעדים ה״חדש״, בא להניע וכלום לא קורה, רק קליק מהסטרטר.. לא עזרו דפיקות ולא כלום.

אז עושה את כל הבדיקות האפשריות ומגיע למסקנה שהסטרטר מת. וזה ממש זמן מעצבן לסטרטר למות כי אין לי מושג אם הidle control valve עובד או לא ואני ממש סקרן  😅 

חשבתי שסטרטר זה לא דבר קל לפרק אבל אבא שלי אמר לי בטלפון שזה רק 3 ברגים לא סיפור ואכן הוא צדק, אמנם זה מאחורי המנוע מלמטה אבל מרימים את האוטו נשכבים מתחת ופחות מ10 דקות אחרי הסטרטר ביד.

 

שאלתי את @chesh אם במקרה יש לו סטרטר כזה אני בא לקנות, אז הביא לי אחד מתנה, תודה שוב :)
הסטרטר הזה נראה טיפה שונה אבל התאים בול, הרכבתי, עובד מעולה מניע הרבה יותר מהר וקל מאיך שהיה הקודם.

 

אז אחרי שהפונטו מניעה עכשיו אפשר לדעת איך עובדת. לצערי הidle control valve המשומש לא עובד טוב או שהבעיה היא אחרת, נחכה למשלוח מאיביי ונדע.

שוב אם למישהו יש רעיון אחר למה שסלד ירד ויעלה בסרק אשמח לנסות, אולי אני סתם מחכה למשלוח שלא יעזור לי.

 

עשיתי עכשיו סיבוב קצר, בלא סרק הכל רגיל לגמרי. אם עומד במקום אז זה ככה:

 

 

PXL_20220102_090942009.jpg

PXL_20220102_164923472.jpg

PXL_20220102_164951535.jpg

PXL_20220102_165007731.jpg

PXL_20220107_195255201.jpg

PXL_20220107_195249107.jpg

PXL_20220102_103025250.jpg

PXL_20220110_190808107_MP.jpg

  • אהבתי 7

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי נראה שהמתאם עשה את שלו, יכול להיות שזה הזוית צילום ואני מדמיין אבל יכול להיות שהשטח על גבי המתאם לא ישר לחלוטין.

 

יש מצב שבתמונות שהעלאת עדיין קיימים האטמים?

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתמונה זה עם האטמים הישנים שדבוקים לזה. וגם ככה השארתי את זה כי אין לי חדש לשים במקום עדיין. מחכה למשלוח...

  • רעיון טוב! 1

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...

הidle control valve החדש הגיע כבר לפני כמה זמן אבל זה לא שינה כלום. 

 

לפני כמה ימים הגיע הקיט שיפוץ \ אטמים, הרכבתי אתמול וזה פתר את הבעיה :) פעם ראשונה שהפונטו בסרק על 1000-950 סלד ולא 1200 כמו שתמיד היה. גם אחרי הנעה קרה הסלד גבוהה לכמה שניות וזהו ולא לכמה דקות כמו שהיה תמיד.

מסקנה אם סלד גבוהה ועולה ויורד - זה לא רק מנוע צעדים מיד וזהו, זה יכול להיות כל vacuum leak אחר. 

 

ועוד מסקנה לפי דעתי - אני לא מבין איך אנשים ממליצים בכל שאלה שניה על בעיות זניחות ולא קשורות או סתם לכל אוטו מתיישן מיד ״לנקות בית מצערת״ וגם מדגישים לא סתם לנקות אלא שחובה לפרק מהאוטו ולא חס וחלילה לשרוף קצת שמן וג'יפה במנוע כאילו זה יזיז לו, איך ממליצים כזה דבר אם לבית מצערת יש אטמים מנייר שלא מחזיקים מעמד בפירוק ואז בלתי אפשרי למצוא אותם בארץ וגם בחו״ל לא מאוד בקלות?? לא חושב שהגיוני לפרק בית מצערת בלי להיות עם סט אטמים חדש ביד ורק אם יש בעיה ברורה של סל״ד. 

 

השתמשתי בחלק מהבית מצערת המקורית שלי (התחתון) וחלק ממה ש @פליקסהביא לי (העליון), סתם לפי נוחות ומצב קוסמטי. אני חושב שכל החיישנים והרכיבים ב2 הבתי מצערות תקינים חוץ מהמנוע צעדים המקורי שלי שהמוט שלו loose לגמרי.

 

הסט אטמים היה דיי גרוע אבל זה מה יש, אין שום הוראות (גם לא באינטרנט), היה בו אטמים מאוד דומים לכל מני גרסאות של פונטו והיה צריך לנחש מה הנכון בשבילי. היה שמה דיאפרגמה חדשה לfuel regulator אבל היא לא דומה בכלל למקורית אז לא השתמשתי בה. לחלק התחתון שבו המתאם מתחבר לסעפת בכלל לא היה אטם מתאים בקיט, סתם לקחתי אטם גדול ועשיתי לו חורים חדשים. או שאולי מישהו שינה משהו בפונטו אצלי בעבר ושם חלק מדגם דומה, משהו לא הכי מסתדר שמה אבל לא נורא הכל עובד. על המתאם היו אפויים לגמרי האטמים הישנים במצב גרוע, היה סופר קשה להוריד אותם, שעות של גירודים בסכין יפנית.. אחרכך שייפתי טיפה עם ניירות 800 ו1000.

 

בזמן שחיכיתי לסט הזה עשיתי עוד הרבה בדיקות וניסיונות, גם @cheshניסה למצוא איתי בעיות אבל לא היה משהו ברור אחר אבל תודה בכל מקרה כמובן :) אז בקיצור חשדתי בכל מני רכיבים ומכיוון שהם כלכך זולים כאילו מחלקים אותם חינם הזמנתי גם חיישן map, חיישן קראנק ומזרק (יש רק מזרק אחד בפונטו). הם עוד בדרך מסין ולטביה.

עשיתי רק נסיעה אחת, היה בה בעיה קלה שאם עוברים מזחילה ללחיצה על הגז אז לוקח איזה שניה לפעמים לקבל כוח כמו איזה turbo lag כזה, זה דיי בקטנה ואני מהמר שזה בגלל המזרק הישן ששמתי, אולי זה משהו שכמה נסיעות ינקו ויפתרו, נראה.. 

 

אז הנה הסט אטמים \ קיט שיפוץ הזה:

PXL_20220203_144309013.thumb.jpg.65d98d8f904d12aed3c6769016131802.jpgPXL_20220203_150619656_MP.thumb.jpg.bea71bd5ff6fc2e58d6a7eab40c754bf.jpg

 

זה הדיאפרגמה לfuel regulator שהעדפתי לא להחליף בסוף

PXL_20220204_113944463_MP.thumb.jpg.b8df709d8943c1f5d00f673eb224121d.jpgPXL_20220204_114100198.thumb.jpg.d44a7ddb45030b81d8a12da33ab42494.jpg

 

החלק התחתון של המתאם נכנס אל הסעפת יניקה. זה האטם היחיד שהתאים בגודל והצורה, אבל יש לו את הרווחים האלה מסביב לעיגול, והמשטח בסעפת בצורה אחרת בכלל ככה שאם הייתי משתמש באטם הזה היה נהיה רווח ענק לאוויר

PXL_20220206_142005955.thumb.jpg.f7acaf9e1bef46c590dde1d59105f5d4.jpgPXL_20220206_141927447.thumb.jpg.9353b4b7cb56cf02747fc9f31aee7fc8.jpg

 

אז לקחתי אטם גדול ומיותר מהקיט ועשיתי לו 2 חורי ברגים נוספים

PXL_20220206_143948422_MP.thumb.jpg.6555712ea06176dfe5c015e2161bc089.jpgPXL_20220206_145526413_MP.thumb.jpg.662b5475733832e1d18d1f12d763d2bb.jpg

 

בחלק העליון של המתאם היו 3 אופציות מתאימות, אני מניח שזה היה עובד עם כולן, בחרתי את האטם שנראה יותר פתוח (השלישי)

PXL_20220206_133956941.thumb.jpg.a7823895a49aa295fd82676f0e2d80b3.jpgPXL_20220206_134010963.thumb.jpg.af96a125390628cee87cdc63c41148aa.jpgPXL_20220206_134025316.thumb.jpg.6217be291e9e3ee0c86187bfe22e2340.jpg

עריכה אחרונה על ידי liorwohl
  • אהבתי 4

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 חודשים מאוחר יותר...

פשוט מגניב! 

 

קודם כל לגבי אטמי נייר ובכלל אטמים - תחזיק בבית שפופרת של ויקטור ריינז - לכל מקרה שלא יהיה. לא תמיד קל לאתר אטמים מקוריים של רכבים ולפעמים גם הם מגיעים פגומים. תעשה אטם נוזלי (שיכול להיות בהרבה מקרים טוב באותה מידה) אם אין ברירה אחרת. 

 

אני מחזיק ברכב טייפ (לפיף) סיליקון לתיקוני חירום - הדבר הזה נצמד לעצמו ועמיד לטמפרטורות הרבה יותר גבוהות ממה שיש בתא מנוע. אפשר לקנות בכל טמבוריה. 

 

 

  • רעיון טוב! 1

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תקשיב רציתי לכתוב כל הכבוד על המקצוענות של כל התיקונים והתעוד וזה... עד שכתכת איך עברת את הקיר של הבירוקרטיה (רק להיכנס באמצע השבוע לת"א היה עוצר 90% מהאנשים כולל אותי) אני בכלל מוריד את הכובע!

 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודשיים מאוחר יותר...

לפני שנה היה מכרז באיביי על רדיו מקורי נדיר של פונטו דור ראשון בלי משלוח לארץ, איכשהו זכיתי במחיר מאוד זול, עכשיו רק קיבלתי אותו. נראה ועובד כמו חדש :) בדקתי עם רמקולים (שעוד אין לי בפונטו), עם קלטת, קליטת רדיו - הכל עובד.

יש לרדיו הגנה עם קוד ייחודי שלא קיבלתי עם המכשיר, אבל מחיפוש באיביי של philips cd710 code מצאתי כמה מוכרים שמספקים קוד לפי מספר סיראלי. שילמתי 3$ לאיזה רומני והוא נתן לי קוד שבאמת עבד.

הולחמו התקעים iso של הרדיו בחזרה, כמובן שעם השנים הם נעלמו והפכו לליפופים של חשמלאים ומתקינים מקצועיים.

צריך לקנות רמקולים לדשבורד, אין בדלתות בדגם הזה. הם מאוד קטנים, בקוטר והעומק. נראה שבאמאזון מוכרים Alpine SXE 0825S מותאמים ספציפית לדגם אז נלך על כאלה שלא יהיו הפתעות עם הגדלים.

בדיפונים האחוריים יש מקום לעוד רמקולים קטנים אבל נראה לי שאסתפק רק בקדימה בנתיים, לא בא לי להעביר חוטים באוטו.

אני גם מחפש איך לעשות aux ברדיו הזה, השקע changer שיש שמה לא דומה למה שיש באליאקספרס וכאלה. 

PXL_20220923_120419683.thumb.jpeg.99bac35e7bc2a2771537e5f3be9cbe53.jpegPXL_20220923_120406331.thumb.jpg.ebaa3301f40c0b2348251e011e458aac.jpgPXL_20220917_103051821.thumb.jpg.463c1d9f2f7943428bd4c575301f9734.jpgPXL_20220917_103018306.thumb.jpg.edaca03d6d0235c99de01b139077a1b6.jpgPXL_20220917_103009544_MP.thumb.jpg.ce84f7b2da37c718ce1604b035bd7ff1.jpg

 

השגתי גם את הפלסטיק הזה של הידית:

image.thumb.jpeg.f28654496a78b98e7adb04f242344dad.jpeg

 

ואת הסף דלת בצד נוסע:

image.thumb.jpeg.27585d5977081bf3f7c6b1a557807c82.jpeg

 

והכיסוי הזה לממסר גדול שיש בתא מנוע, שמוסכניק מקצועי כלשהו החליט שמיותר:

image.thumb.jpeg.05eb2ce3fc74c67e9394705c34ceeede.jpeg

 

החלפתי גם את הקורות פלסטיק שיש מ2 צידי השמשה הקדמית מבפנים, מהחום או שמש הם קיבלו בטן דיי גדולה והיו רואים את הפבנים שלהם כשמסתכים על האוטו מבחוץ. אין לי תמונה של זה

 

יש לי רשימה של מה אני רוצה להחליף או למצוא והיא מאוד קצרה כבר, אחרי עשרות פלסטיקים שבורים וחסרים שהיו בה, בקושי נשאר מה למצוא . עכשיו רק הדברים הקשים נשארו בעיקר - ריפוד כחול לכסאות קדמיים (לא מוצא בשום מקום), גג חדש (כאלה מייצרים חדשים, רק להוציא את הכמה אלפים על זה ולסחוב מאירופה), דלתות קדמיות ישרות, בעיקר השמאלית (יש לפעמים באיביי, סחיבה לא הכי פשוטה :))

  • אהבתי 7

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...