Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 963 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 217
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בקשר ל AUX גם אני הייתי באותה בעיה עם רדיו מקורי שרציתי לשמור (של פורד פוקוס) ללא שום כניסה - הפיתרון היה רכיב BT חיצוני שיכול גם לענות לשיחות ולחבר את כניסת האודיו בניתוח לב פתוח ישירות למעגל הפנימי, אני מניח שגם אצלך אפשר לעשות את זה ככה שבמצב טייפ יקח ישירות משם. כל זה בהנחה והסאונד שלו סביר אחרת המאזן מקוריות-שימושיות כבר נוטה לכוון משהו מודרני שגם דומה חיצונית.

פורסם
לפני 11 דקות, baer כתב:

בקשר ל AUX גם אני הייתי באותה בעיה עם רדיו מקורי שרציתי לשמור (של פורד פוקוס) ללא שום כניסה - הפיתרון היה רכיב BT חיצוני שיכול גם לענות לשיחות ולחבר את כניסת האודיו בניתוח לב פתוח ישירות למעגל הפנימי, אני מניח שגם אצלך אפשר לעשות את זה ככה שבמצב טייפ יקח ישירות משם. כל זה בהנחה והסאונד שלו סביר אחרת המאזן מקוריות-שימושיות כבר נוטה לכוון משהו מודרני שגם דומה חיצונית.

אני הולך על מראה ומקוריות הרבה יותר מעל שימושיות באוטו הזה, הוא מאוד לא פרקטי. עד עכשיו בכלל נסעתי בלי שום רדיו...

מצאתי והזמנתי בנתיים את זה: https://m.aliexpress.com/item/4000917938818.html?spm=a2g0n.order_detail.0.0.23c7f19cmmFgEq

נראה מתאים פיזית, אולי יהיה צריך מקסימום לשנות את מיקום הפינים בתקע1905074890_Philips22DC964-52R22DC924-02Rcarstereowiringdiagramharnesspiinoutconnector.gif.55a19b3515a14b878f90a59b02258831.gif

אבל לא מצאתי ברדיו איך לעבור לsource של הcd changer. 

 

  • רעיון טוב! 1

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם

יש היום מלא פתרונות אינטגרציה שניתן להצניע מאחורי פלסטיקה ברכב, לחבר אליהם את הרמקולים ולנגן לתוך האינטגרטור בbt ישירות מהסמארט שלך. לא צריך היום באמת רדיו ברכב.

 

תשאיר את המקורי רק למראה, אפילו שיידלק עם התאורה שלו ליופי.

 

תביט בפתרונות כמו סדרת הפיקו מבית mosconi

למשל

או פתרונות מבית match של תאגיד אודיוטק פישר.

 

זה לקחת את הסאונד ברכב ישר ל2022 ולהשאיר אותו במראה המקורי שלו משנות ה90

  • מעניין 1

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

זוכר איזה מערכת היתה לי בפיאט 500 שהיתה לי? :) עם הרדיו sony עם מגבר מובנה שהפעיל סאב 10 אינץ. אני אוהב פתרונות קטנים כאלה, אבל בפונטו שנוסעת כלכך קצת ושאין בה מקום לרמקולים נורמליים אני סתם עושה משהו שיהיה מקורי ויעבוד, כמו שהיה פעם, רק aux אני אנסה לעשות דרך הchanger ואם זה לא יעבוד אזמין מתאם מקלטת לaux ואם זה לא יעבוד אני לא אדליק את הרדיו.

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם

זוכר גם זוכר. 

 

האמת היא שבכל יחידות הרדיו האלה - בד"כ הצ'יפ של ההגברה - הג'וק הוא או של טושיבה או של פנסוניק  - TDA כזה או אחר והם סופר גנריים ואפשר למצוא את התרשימים שלהם די בקלות ולהבין מה הכניסות והיציאות שלהם - אתה תמיד יכול להלחים מודל BT 

 

אבל לא נראה לי שמשעמם עד כדי כך אז סתם להשתעשע ברעיון.

  • אהבתי 1
  • מעניין 1

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

סתם השלמה קטנה שהייתי צריך לעשות מזמן, לא היה בפונטו את הג'ק המקורי ולא היה אף כלי שבא עם זה שמה. כן השאירו את הפלסטיק שמחזיק הכל. היה לי בבית ג'ק של פיאט חדישה יותר שבערך התאים שמה אבל היה גבוהה מדי אז לא היה אפשר לשים את השטיח של התא מטען ונסעתי בלעדיו כל הזמן.

 

אז קניתי בפירוקיה את כל הסט הזה מפיאט 500 חדישה, זה בא עם פלסטיק אחר (חלק אחד לעומת 2 נפרדים במקורי) הכלים החדשים לא מתאימים בפלסטיק הישן, אבל כל הפלסטיק החדש נכנס יפה בגלגל ספייר 13 אינץ המקורי, גם בגובה והקוטר מתאים שמה יפה כמו מקורי, אז יכלתי להחזיר את השטיח תא מטען עכשיו שזה לא בולט.

 

איך ולמה מאבדים את הכלים האלה? במיוחד שהגלגל ספייר נראה כאילו לא נסעו עליו מטר בחיים.

 

המקורי עם ג'ק שלא מתאים טוב

PXL_20221001_060929727.thumb.jpeg.e1229ad10c23cc47924ae3de945977d0.jpeg

 

החדש שמתאים יפה 

PXL_20221001_103117156.thumb.jpeg.cd839590ca1cda0a8caf22f8016ab734.jpeg

 

עם השטיח. יש לשטיח הזה כמה שורות עם חריצים כדי שיהיה אפשר לקפל אותו ולשלוף את הגלגל, זה כבר כמעט נקרע, צריך איזה רעיון איך לחזק את זה בחזרה

image.thumb.jpeg.f27f1fe7c99adb5ab20fe46657e600a6.jpeg

  • אהבתי 2

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם (נערך)

כבר תקופה שיש לי בבית את החלק עליון של הבית מצערת חדש (זה מגיע עם הכל מורכב עליו חדש - מזרק, חיישן מצב מצערת, חיישן טמפרטורה, fuel regulator), זה נראה oem איכותי. והיה לי גם את הבאנדים מהסוג שאין לו ברגים, אבל לא הרכבתי עד לפני יומיים כי הכל עבד מספיק טוב והיה חם מדי לעבוד. לפני יומיים היה נעים מספיק, החלפתי את החלק, לקח אולי חצי שעה בלחץ :) 

מאז ההתעסקות הקודמת בהזרקה היה מדי פעם בההאצה הראשונה ביום קצת ״החנקות״ ובעצירה עם מזגן פועל הסל״ד היה נופל מהר מדי ולפעמים נכבה בגלל זה, מהניסיון ביומיים האחרונים נראה שאלה נפתרו. 

 

PXL_20221011_082828546.thumb.jpg.8c7121744c706bbbdafc6f4ada96812a.jpg

 

PXL_20221011_082830837.thumb.jpg.b75537aeac7be1b49f7431d65cea2ad2.jpg

 

הזמנתי מהאתר alexander.co.il רמקולים 3.5 אינץ' למיקום המקורי שלהם בדשבורד, ביום שלישי ב16:30 עם משלוח חינם עד 14 יום, ביום רביעי ב7:30 בבוקר הם הגיעו 😐 

הגודל מתאים בול. הספקתי לשמוע רק רדיו ל2 דקות וזהו, מניח שזה לא יירצה את שוכני פורום אודיו אבל זה היה נשמע בסדר וחזק מספיק :) 

 

PXL_20221012_132614796.thumb.jpg.2ef70fe7ded9b804f0b2521dc05a5b97.jpg

PXL_20221012_140016846.thumb.jpeg.e4aa9d09198de54237bf173b989dcf00.jpeg

PXL_20221012_142607266.thumb.jpg.b788b623c6148802762a432e7f233da6.jpg

 

עריכה אחרונה על ידי liorwohl
  • אהבתי 5

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם
לפני 13 דקות, liorwohl כתב:

מניח שזה לא יירצה את שוכני פורום אודיו אבל זה היה נשמע בסדר וחזק מספיק :)

ירצה גם ירצה - תבוא עם טרנזיסטור של סבא אם גם מתחשק לך. 

 

תתחדש - אחלה מותג אלפיין עם גוון סאונד מאוד חמים ונעים בד"כ. 

  • אהבתי 1

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם (נערך)

החלפתי את הצינור דלק היבש, החלפתי חיישן lambda למקורי שקניתי לפני כמה חודשים. חשבתי שיהיה סיפור לפרק את החיישן הישן אבל לא, רק שמתי wd40 בלילה לפני ובבוקר עם מפתח שוודי לחיצה אחת והישן יצא.

 

ואז קרה משהו קצת מוזר - יצאתי לסיבוב לבדוק אם מרגיש שונה עם החיישן, אז לא היה איזה הבדל של wow שמיים וארץ אבל האוטו הרגיש טוב יותר. אולי זה פסיכולוגי כמו אחרי שטיפה. אז הגעתי לאיזה 150 בכביש 531 לאיזה 2 דקות והכל היה טוב, נראה לי זה הכי קריעה שעשיתי לפונטו כנראה. ואז בחניה בבית שמתי לב שהמד חום עולה מילימטר מעל החצי שזה לא משהו שהפונטו נוהגת לעשות, אבל לא התייחסתי יותר מדי.

יום אחרי זה נסעתי נסיעה של 45 דקות בערך + עצירה שעמד מונע איזה 10 דקות + חזרה 45 דקות ועם מזגן כל הזמן. ובצומת העמוסה ונוראית של כביש 4 דרומה ליד רעננה התחיל להתחמם עד ה3/4 שזה כבר ממש לא לעניין, כשהצלחתי לחצות את הצומת סוף סוף ולנסוע מהר אז החום ירד מהר מאוד. אחרכך בבית ראיתי קצת פרפלו שהושפרץ מהפקק רדיאטור, לא הרבה. מפחיד.

 

אחרכך כל יום ניסיתי לבדוק את העניינים בסיבובים קצרים, נסיעה של כמה דקות, עוצר בצד הרבה זמן ונותן לאוטו להתחמם, ובודק מה קורה אם המאוורר עובד וכאלה. הסימפטומים היו כאילו יש בועת אוויר בנוזל קירור, הנוזל היה לפעמים עולה למעלה עד לפקק כשמתחמם והמאוורר לא היה נדלק בהתחלה, רק מאוחר מדי ולזמן קצר - אבל בשום מצב האוטו לא באמת התחמם יותר מה2 מילימטר מעל החצי, שזה לא רגיל - לפני העניין הזה החצי היה רף עליון לגמרי ולרוב רק קצת מעל רבע. עשיתי ניקוז אוויר הוספתי פרפלו. 

המשכתי עם הסיבובים הקצרים עם העצירות - לא מתחמם האוטו מעל הקצת מעל החצי, לרוב המאוורר נדלק בתזמון נכון ושומר את הטמפרטורה עד החצי אבל לפעמים זה לא קורה, המאוורר מאחר להדלק ועושה טובה שהוא נשאר דלוק לחצי דקה, הנוזל קירור מתחיל לטפס למעלה וזה טיפה טיפה מתחמם. לתת איזה מכות גז או לזוז או משהו כבר מסדר את זה. עדיין מרגיש כמו אוויר במערכת, או החיישן חום שמפעיל את המאוורר רדיאטור (שהחלפתי לפני כמה חודשים פעם שניה כי הראשון התחיל פתאום להפעיל את המאוורר בלי הפסקה לפעמים)

 

בנסיעה הטמפרטורה יורדת תמיד ומהר אז הרדיאטור עובד יפה. טרמוסטט גם עובד, בנגיעה בצינורות בהתחלה אחד חם אחד קר ואחרכך שניהם חמים. ניסיתי עם פקק רדיאטור אחר חדש שיש לי בבית ולא שינה כלום אז חזרתי לקודם.

 

עשיתי עוד נסיעות רציניות, ארוכות, השארתי מונע המון זמן, הכל עובד פרפקט לרוב. אבל אז סתם פתאום המאוורר לא עובד בזמן אז משחק עם הגז או משהו ומסתדר. או חונה ומכבה את האוטו אז אני מוצא את הנוזל קירור מטפס לאט לאט עד הפקק ויורד אחרי כמה דקות. לא תמיד, אבל לפעמים... לא ברור.

עשיתי טסט שגרמו לי בו לחכות מונע המון זמן, אז בהתחלה ובסוף הכל היה טוב אבל לכמה דקות באמצע זה החליט לעלות טיפה טיפה מעל החצי, למה

 

בקיצור בהתחלה פחדתי מאוד שעוד פעם ראש מנוע, כבר התחלתי לחשוב אם אני עושה רק ראש זריז שוב או מחליף את כל המנוע הבולע שמן הזה לגמרי, ממש לא היה לי כוח לזה. אבל נראה שהכל בסדר +-. אולי בעיה מתפתחת לה.. נחכה שמשהו יפסיק לעבוד. ועברתי עוד טסט ופעם ראשונה בלי לשלם טסט חוזר :) 

הזמנתי חיישן טמפרטורה למאוורר חדש של valeo למקרה שזאת הבעיה, והזמנתי כזה קיט מאליאקספרס שממה שאני הבנתי אמור לעזור לי במילוי נוזל קירור בלי בועות אוויר ובלי לשפוך מלא פרפלו לרצפה.

 

אם למישהו יש רעיונות נוספים על מה הקטע, מה לבדוק, מה להזמין שיהיה מוכן בבית - אשמח לשמוע 

 

831884719_ScreenShot2022-10-31at9_38_19.png.377f6481384925d0b8e7f2a5c239bf67.png

PXL_20221015_054113533.jpg

PXL_20221015_054128270.jpg

PXL_20221015_060922426.jpg

PXL_20221015_060932946.jpg

עריכה אחרונה על ידי liorwohl
  • אהבתי 2
  • מעניין 1

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

×
×
  • תוכן חדש...