Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 963 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מעורר השראה, כמו תמיד. 

לא הבנתי את הקטע של המגביר טורים וואקום הזה... יש אותו גם בדגם עם מזגן מקורי?

מגניב שמצאת פגוש חדש!! ממש אווירה של 90's עם הצבע והפגושים השחורים.

רק תצבע את המכסה מנוע והאוטו יראה מיליון דולר

 

  • תגובות 217
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

מחכה למצוא מכסה מנוע פחות עקום ומתוקן ויותר שמור ומקורי, או סתם חדש - ואז אצבע אותו כבר.

במזגן מקורי אין את השטות של הוואקום, המחשב מנוע מנהל את הסל"ד בהתאם למזגן בלי צורך בקומבינה החיצונית הזאת.

 

האינוצנטי של YLKLN, מנוע מיני דגם MILLE וכמה חלקים קוסמטייים מDE TOMASO. הצעתי לו לפתוח שרשור בדיעבד, אבל זה יהיה שרשור דיי משעמם, 16 שנה של לעבור טסטים בעיקר 😋

אפשר לראות אותה לפעמים במפגש של אלפא קלאסיק. ביחד עם הפונטו.

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי liorwohl

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם

במזגן מקורי אין מגביר סבובי מנוע כזה אלא אות הפעלת מזגן מגיע אל מחשב ניהול המנוע

שמצידו גורם להעלאת סבובי הסרק.

גם בהתקנות מזגן ישראלי, מאוחרות יותר לא התקינו מרים סיבובים כזה אלא התחברו

באות פיקוד אל מחשב ניהול המנוע, אבל יתכן שזה היה בשנים קצת מאוחרות יותר

משנת 1995.

בברכה  -  רפי לין

  • אחראי פורום
פורסם
לפני 17 דקות, liorwohl כתב:

האינוצנטי של YLKLN, מנוע מיני דגם MILLE וכמה חלקים קוסמטייים מDE TOMASO. הצעתי לו לפתוח שרשור בדיעבד, אבל זה יהיה שרשור דיי משעמם, 16 שנה של לעבור טסטים בעיקר 😋

אפשר לראות אותה לפעמים במפגש של אלפא קלאסיק. ביחד עם הפונטו.

אותי ואת שאר חובבי האספנות יעניין כל דבר, אבל איך שהוא יחליט.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

הפנס בצד נוסע היה קצת סדוק בפלסטיקה, לא היה אפשר לכוון את האיתות והכנף טוב ככה. גם החלק הפנימי שאמור להיות מתכוונן התנדנד חופשי (ואיכשהו עבר טסט ככה), אז קניתי חדש בארץ ב130 שקל שלמים. היתה אמורה להיות עבודה קלה ובסיסית אבל כמובן שבורג אחד נשבר, השני נשחק לגמרי והשלישי עם ראש מרובע כזה שאמור למנוע ממנו להסתובב (מוציאים את האום) - הסתובב בכל זאת. השבור הוחלף, המרובע חלק מהפנס, אבל צריך לעשות הברגה חדשה בצד של האוטו לבורג האמצעי... והמסקנה היא לא לשים ברגים מקוריים חלודים יותר 😂 החדש אמנם עם ראש פיליפס ולא משושה וצריך לדאוג למצוא ברגים כמו מקוריים, אבל לפחות יוצא ונכנס בלי מלחמה... והיה צריך להוציא ולהכניס הרבה עד שהצלחתי ליישר את הפינה הזאת, האיתות יצא בערך 2 סנטימטר מחוץ לכנף בהתחלה.

 

מצרף תמונות מהמפגש של האלפות מאתמול, איזה אינוצ'נטי אחד נדבק אלי כל הזמן

 

IMG_20200819_135733.jpg

IMG_20200821_162338.jpg

IMG_20200821_162348.jpg

IMG_20200821_162419.jpg

IMG_20200821_162923.jpg

IMG_20200821_175600.jpg

IMG_20200821_175618.jpg

IMG_20200821_175706.jpg

IMG_20200821_175754.jpg

IMG_20200821_182932.jpg

IMG_20200821_183752.jpg

  • אהבתי 6
  • רעיון טוב! 2

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

מצאתי אוצרות בארץ :) 

במפגש אלפא האחרון מישהו שמכיר מישהו שמכיר מישהו אמר שאולי יש למישהו גג למכור, שלחתי הודעה וענה לי עם חלקים הרבה יותר מעניינים של ריפודים ודיפונים, וגם גג :)

הפכתי את הפונטו לטנדר והבאתי הכל הביתה לניקיון קליל. 

יש פה: כסא אחורי - כל 5 החלקים שלו (כולל המשענת העליונה שאצלי מאוד קרועה ובולטת), 2 דיפונים קדמיים (בלי חורי רמקולים לא מקוריים), 2 דיפונים אחוריים (אצלי הם מרופדים בשחור לא מקורי), גג שלם (כולל הברזלים והבד מבפנים) הגג במצב פי אלף יותר טוב משלי, אני לא מצליח לפתוח אותו ככה בבית אבל על פניו נראה שלא נפרם בו שום דבר בחלק השחור החיצוני, שהחלון עדיין טוב, הכמה גומיות ופלסטיקים שיש עליו שלמות ויפות יחסית ולא גוש סיליקון כמו אצלי.

הדיפונים האחוריים צריכים טיפה עבודה של להדביק את הבד בחזרה אל הפלסטיק בכמה נקודות. המשענת ראש של כסא אחורי שאצלי גמורה לגמרי, כאן יש איזה חור וחצי בתפרים, נביא לאמא לתפור טיפה כדי שזה לא יתפתח.

 

IMG_20200902_120419.jpg

IMG_20200902_204108.jpg

IMG_20200903_183953.jpg

IMG_20200903_184029.jpg

IMG_20200903_184044.jpg

IMG_20200903_184052.jpg

IMG_20200903_185221.jpg

IMG_20200903_185513.jpg

  • אהבתי 4
  • מעניין 1

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם

לא ידעתי מאיפה להתחיל מרוב חלקים 😄 

בחלק האחורי עושה רושם שיש סדר פעולות כי דברים עולים שמה אחד על השני בברגים וכו', אז צריך קודם כסא, ואז דיפונים ואז חלק עליון של הכסא ואז הגג - והפוך בהרכבה.

עדיין צריך להדביק את הבד של הדיפונים האחוריים החדשים אז אני לא מתחיל בנתיים שמה.

 

בקדימה לעומת זאת:

 

IMG_20200905_093349.jpg

IMG_20200905_094045.jpg

IMG_20200905_101735.jpg

IMG_20200905_105824.jpg

IMG_20200905_182604.jpg

  • אהבתי 3
  • מעניין 1

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם
לא ידעתי מאיפה להתחיל מרוב חלקים [emoji1] 
בחלק האחורי עושה רושם שיש סדר פעולות כי דברים עולים שמה אחד על השני בברגים וכו', אז צריך קודם כסא, ואז דיפונים ואז חלק עליון של הכסא ואז הגג - והפוך בהרכבה.
עדיין צריך להדביק את הבד של הדיפונים האחוריים החדשים אז אני לא מתחיל בנתיים שמה.
 
בקדימה לעומת זאת:
 
IMG_20200905_093349.thumb.jpg.e442ed4a10c96cf4c3c0e65f5b84e26d.jpg
IMG_20200905_094045.thumb.jpg.8aa79da2710ca5a13ea9ebf4ef651eb1.jpg
IMG_20200905_101735.thumb.jpg.bd296ea514976423bfc3c890254289d3.jpg
IMG_20200905_105824.thumb.jpg.c153b7b490223a8380c30eb83052877a.jpg
IMG_20200905_182604.thumb.jpg.b7796fc8c2f9798037214699a55aad29.jpg
בתמונה האחרונה, יש לך גם חלונות חשמל שגם מופעלים ידנית? או שפשוט לא הבנתי נכון
פורסם

היום הרכבתי את הגג, זה כבד מדי לעשות את זה לבד אז אני ואבא הרכבנו, העבודה תכלס של פירוק הגג הישן והרכבת החדש דיי קלה וStraight forward - יש 3 ברגים מהגג אל איזור הדיפון האחורי בכל צד, 6 סך הכל, איפה שהציר המרכזי של הגג, ויש כזה חוט ברזל בחלק האחורי של הגג שנכנס לקאנט על הבודי וככה מחזיק את החלק האחורי עם החלון. וזהו בגדול - יש עוד כמה דברים מזעריים וזהו.

אז אמנם זה היה בסיסי למדיי אבל להוריד את הגג 2 קומות, לדחוס אותו לפונטו ולנסוע לאבא, להוציא מהפונטו, לדחוס את הגג הישן, לנסוע הביתה להעלות אותו 2 קומות... מזה מתתי כבר, הרבה הרבה יותר קשה מכל העבודה 😂 כבד הח** הזה.

 

אז כמו שאמרתי הגג שהשגתי הוא משומש ולכן בא עם כל הברזלים והפלסטיקים והדיפון הפנימי וכו, בגג הישן שלי גם אלה היו במצב לא משהו.

בגג החדש הדברים האלה במצב טוב הרבה יותר. הבד עצמו משומש - אבל בעוד לקודם הייתי נותן ציון 40-50 %, לחדש אפשר לתת איזה 85-90%. יש בו כמה פאקים קטנים אבל לעומת הקודם שהיה פרום לגמרי עם חורים, הפריע לדלת נהג להסגר, הצד שלו התנופף ברוח וכו' - לחדש אין בעיות כאלה. יש לו איזה 2-3 נקודות פגומות קוסמטית בקצוות וזהו. לקודם לא היה משהו אחד תקין בכל הגג.

במידה ויום אחד אביא בד גג חדש (מה שעכשיו לא כלכך נחוץ) - יש בסיס בריא יותר בלי חלודה וסיליקון לשים את הבד החדש עליו.

 

לא יודע למה, אבל החדש גם נסגר ונפתח יותר בקלות שזה בונוס, וגיליתי שיש לגג את המוטות ההידראולים האלה כמו שיש לדלת תא מטען - בצד אחד זה המקורי עם סמל Bertone ועדיין תקין, בצד השני הוא שבור (ושכב על הרצפה, עשה בטח מלא רשרושים) נשיג 2 כאלה חדשים והגג יעלה עוד יותר בקלות.

 

נתחיל ב2 תמונות של הגג הקודם עם החלון שהדביקו עם סיליקון חיצוני מגעיל.

 

IMG_20200606_083251.jpg

IMG_20200912_183258.jpg

כאן כבר הגג החדש מורכב. צריך עדיין לעשות מה שנמנעתי ממנו כבר חודשים - להבין איזה חומר לקנות כדי לעשות את הגג שחור יפה שוב.

IMG_20200911_100013.jpg

IMG_20200912_183159.jpg

IMG_20200912_183225.jpg

IMG_20200912_183231.jpg

IMG_20200912_183442.jpg

IMG_20200912_183458.jpg

IMG_20200912_184036.jpg

  • אהבתי 4
  • רעיון טוב! 1

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם

תבדוק אם פוליטרול מתאים לך לגג. זה לחידוש משטחי פלסטיק וגומי.
יחסית אני ממליץ על החומר. האפקט שלו לא נשמר לנצח ויש צורך לחדש מדי פעם. אף על פי כן אני מבסוט וממליץ עליו. פחית עולה 100₪ והישום שלו מאוד נוח. כמו שמן כזה.

×
×
  • תוכן חדש...